MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

In de vorige spelen bleek vaak dat de minst actieve spelers een belangrijke rol hadden. Nu zitten we weer te hitte op actieve spelers.

In de vorige spelen bleek vaak dat de minst actieve spelers een belangrijke rol hadden. Nu zitten we weer te hitte op actieve spelers.

Heeft op dit moment niet zo veel zin, aangezien de inactieve er toch uitgeschreven worden na vandaag.
Daarnaast vond ik Quibus en Marcussi nou niet bepaald actief en hun zijn eruit gestemd, dus je argument gaat niet echt helemaal op. (in dit spel in ieder geval)

Heeft op dit moment niet zo veel zin, aangezien de inactieve er toch uitgeschreven worden na vandaag.
Daarnaast vond ik Quibus en Marcussi nou niet bepaald actief en hun zijn eruit gestemd, dus je argument gaat niet echt helemaal op. (in dit spel in ieder geval)

Ik zeg alleen dat we niet alleen op de actieve spelers moeten hitten.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 15:25 ----------

verhaal nacht 2

Nacht 2 is aangebroken, het volk probeert de leiders te leiden naar de juiste beslissingen. Betere beslissingen dan gevallen zijn de nacht en dag ervoor. De duitsers hebben met Goebbels en zijn totaler krieg het volk meegekregen in de oorlog. Het gehele 6e leger staat aldaar achter hun leider.

http://www.youtube.com/watch?v=rEitwcZa3k4

Het gevolg was snel te merken in europa, de duitsers trokken verder op aan het oostfront waar de baard van Zjoekov alsmaar langer word van alle problemen waarmee de russen te kampen krijgen.
Charles de Gaulle heeft het slagveld al moeten verlaten, Frankrijk is in zijn geheel overgenomen waardoor de Duitsers vrijspel krijgen in het luchtruim boven het kanaal. De luftwaffe vliegt alsmaar verkenningsroutes voor de juiste plaatsing van hun v1 en v2 rockets.

De paratroopers landen na hun geslaagde missie in Duitsland waar ze gedropt werden door de RAF verder naar Sicilië waar ze EIsenhower helpen met de invasie aldaar. Mussolini’s oorlogstactiek daar slaat van geen kant en met de hulp van de troepen die gedropt zijn en zonder weerstand van de duitsers trekken ze makkelijk op.

De luftwaffe[/SPOILER]

Iemand die hier wat mee kan? Zijn denk ik hints.

En wou Rob P, niet graag de luchtwaffe zijn?

Doemme, zie te laat dat er een nieuwe weerwolf game is. Ik wou wel meedoen :(
PS: uit goede bron heb ik vernomen dat Jimbooo wolf is.

Ik zeg alleen dat we niet alleen op de actieve spelers moeten hitten.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 15:25 ----------

Iemand die hier wat mee kan? Zijn denk ik hints.

En wou Rob P, niet graag de luchtwaffe zijn?

Heb je hier een quote van? Dan lijkt het me zo klaar als een klontje

Omdat ik serieus dacht de de hint "planken" en "Hitler op eigen houtje" legit was.
Waarom jij op Imbaatwork?

Omdat hij begon met 2 torens die op dag 1 al. Daarna die 2 auto's. Vond dat een beetje vergezocht. Die Mengele hint die kan ik nog wel wat bij voorstellen.

Zou me vreemd lijken, maar ik kan het niet uitsluiten I guess :)

Goeie argumentatie :D

Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat een paar keer die baard vermeld word bij zjoekov?

Ik wilde luftwaffe zijn maar dat was puur voor de fun die opmerking. Dat was ook nog voor de rollen werden verdeeld trouwens, heb ook nog geroepen dat ik Ike wilde zijn.

Rollen worden daarnaast random verdeeld middels excell sheet.

Ik wilde luftwaffe zijn maar dat was puur voor de fun die opmerking. Dat was ook nog voor de rollen werden verdeeld trouwens, heb ook nog geroepen dat ik Ike wilde zijn.

Kan zijn dat je toevallig die rol hebt gekregen, Lloyd jou post heeft gelezen en nu als hint gebruikt. Sorry man maar het zijn wel veel toevalligheden he?

Kan zijn dat je toevallig die rol hebt gekregen, Lloyd jou post heeft gelezen en nu als hint gebruikt. Sorry man maar het zijn wel veel toevalligheden he?

Lol, dus we moeten op Rob P stemmen omdat er MISSCHIEN een tweede luftwaffe is en MISSCHIEN Rob P deze rol per TOEVAL heeft gekregen? Dude... :roflol:

edit:
Ik heb zelf geen betere leads. Enige wat me momenteel opvalt, is dat enkele mensen wel erg gebrand zijn om Rob G en P te doen hangen. Elke aanleiding is goed genoeg. Dat er bv andere leden zijn wiens namen op elkaar lijken, wordt heel snel weggewuifd.
Ik ben nu wel benieuwd wat de aanleiding hiervan is. Wat weten deze spelers dat wij niet weten? Wat is hun rol?

Laatst bewerkt:

Er zijn geen 2 luftwaffe... Er is er maar één. De ander heeft een andere naam gekregen zoals de Kriegsmarine of Panzers ( denk ik tenminste aangezien dat in de OP staat)

Nu weet ik niet wat ik moet stemmen :(

Laatst bewerkt:
Er zijn geen 2 luftwaffe... Er is er maar één. De ander heeft een andere naam gekregen zoals de Kriegsmarine of Panzers ( denk ik tenminste aangezien dat in de OP staat)

Nu weet ik niet wat ik moet stemmen :(

Je andere optie van vandaag Rob G?
Of misschien op jouw zelf?

Terug
Naar boven