Fitness Seller

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Ik weet het echt allemaal even niet meer. Whami die zich vaag gedraagd, maar een beetje te opzichtig. Rob G en de tweeling.

Ik ga vandaag voor een niet actieve speler. De eerste op de lijst

Snepke1990

Ik weet het echt allemaal even niet meer. Whami die zich vaag gedraagd, maar een beetje te opzichtig. Rob G en de tweeling.

Snepke1990

Whami gedraagt zich elke pot raar. Wat nou als snepke jou leider is?

Woopy speelt een beetje apart, weet steeds niks enzo.

Ga met je mee Woopy

Lol, serieus? :p

Ik ben in dit spel de 4de meest actieve speler, maar toch denken jullie dat ik een rol heb die belangrijk genoeg is om er uit te stemmen?
Of is het omdat Whami toevallig de juiste naam aan het roepen was met jimbooo (in geval jullie nazi's zijn) en nu mijn naam ineens roept?

Nuja, meer kan ik er niet over zeggen. Als jullie niemand beters kunnen bedenken, doe dan maar :)

Ben de afgelopen spelletjes altijd goed geweest. Buiten de ene keer dat ik de "draak" was en erg inactief was, en de ene keer dat ik cultist was en het spelletje vroegtijdig stopgezet werd door jorgyboy die geen zin meer had. Is al een hele tijd geleden, geen idee meer hoe ik in dat spel speelde :)

Whaha ik heb dat elk spel bij Woopy. Maar de ene keer is woopy goed en de andere keer slecht.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 13:03 ----------

Geen idee of hij mijn spelleider is. :D

Daarom, Volgens mij weet niemand was hij precies is terwijl sommigen al een beetje duidelijk zijn. Vandaar mijn stem op hem.
Inactiviteit is alleen een beetje jammer, want ik haat actieve spelers er uit stemmen.

Laatst bewerkt:
Daarom, Churchill wil hem dood hebben en de paratrooper verdedigt hem. Volgens mij weet niemand was hij precies is terwijl sommigen al een beetje duidelijk zijn. Vandaar mijn stem op hem.
Inactiviteit is alleen een beetje jammer, want ik haat actieve spelers er uit stemmen.

Ja ik snap je standpunt en wil best mee gaan, maar niet vandaag. Ik wil woopy, actieve speler nog wel een kans geven om zich te bewijzen.
Ik zou nog eerder op Rob G stemmen dan op whoopy. Zijn spelstijl is ook heel vaag.

Ik verontschuldig me woopy, ik heb verkeerd gelezen. Ik dacht dat dat er stond, maar toch niet. Ik laat mijn stem staan, maar wil indien ruilen

Ja ik snap je standpunt en wil best mee gaan, maar niet vandaag. Ik wil woopy, actieve speler nog wel een kans geven om zich te bewijzen.
Ik zou nog eerder op Rob G stemmen dan op whoopy. Zijn spelstijl is ook heel vaag.

Rob speelt het inderdaad heel anders, vorige potjes zat hij nu al op +100 posts. Nu zien we hem amper.
Rob G

Rob G

Ik snap gewoon echt de ballen niet van deze pot. Sowieso is het freaking mooi weer en ben ik bijna het hele weekend weg geweest. Ten tweede heeft iedere speler een aparte naam. Ik heb echt 0 overzicht op dit moment van wat er zich afspeelt, wie er dood is.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 14:05 ----------

En ik heb op voorhand al aangegeven dat ik deze pot aanzienlijk minder intensief kan en zal spelen.

Snepke1990

Lang weekend gehad brah. Ben er weer hoor.

Woopy

Ik snap gewoon echt de ballen niet van deze pot. Sowieso is het freaking mooi weer en ben ik bijna het hele weekend weg geweest. Ten tweede heeft iedere speler een aparte naam. Ik heb echt 0 overzicht op dit moment van wat er zich afspeelt, wie er dood is.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 14:05 ----------

En ik heb op voorhand al aangegeven dat ik deze pot aanzienlijk minder intensief kan en zal spelen.

Staan er al hints over jouw rol in het spel?

Als het mezelf kan redden, ga ik uiteraard mee op Rob G

Als het mezelf kan redden, ga ik uiteraard mee op Woopy

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 14:32 ----------

Waarom kan ik toch iedere pot van jou wel weer stemmen verwachten z?

Ik heb nog geen hints van mezelf gezien in de verhalen. Ik heb helaas afgelopen dagen simpelweg de tijd niet om zo in de verhalen te duiken.

Als het mezelf kan redden, ga ik uiteraard mee op Woopy

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 14:32 ----------

Waarom kan ik toch iedere pot van jou wel weer stemmen verwachten z?

Ik heb nog geen hints van mezelf gezien in de verhalen. Ik heb helaas afgelopen dagen simpelweg de tijd niet om zo in de verhalen te duiken.

Geen idee, we zitten ook nooit in het zelfde team/kamp. Vandaar dus.
Nu stem ik op je vanwege de hint van Remi over de tweeling.

Terug
Naar boven