Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII
Hitler zit in Berlijn samen met zijn geliefde Eva. Hij voelt zich versuft door de altijddurende angst, is het liefst versuft door de pillen en ziek van de altijddurende onrust in het land. Hij snapt dit niet omdat zijn grote mooie Duitsland de afgelopen paar dagen toch de juiste zetten hebben gezet en het juiste spel hebben vertoond. Hij keekt even wat Eva aan het lezen is en hij merkt op dat ze het nodige dichtwerk aan het lezen was van de grote schrijvers en filosofen die Duitsland en zijn geboorteland Oostenrijk hebben gekend:
Die gro*e Frage, die ich trotz meines drei*igjährigen Studiumsder weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: "Was will eine Frau eigentlich?"
Vortäuschen etwas nicht ist, was es ist, aber etwas anderes könnten Menschen, die glücklich kann, ruhig und ohne Angst. "
In Wahrheit hei*t etwas wollen, ein Experiment machen, um zu erfahren, was wir können.
Nichts ist schrecklicher als ein Lehrer, der nicht mehr wei* als das, was die Schüler wissen sollen.
An der Frauenbrust treffen sich Liebe und Hunger.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij denk dat hij er goed aan doet de boeken van Freud en Nietzsche niet op de brandstapel te hebben gegooid voor de verheldering van haar geest. Maar er blijft continu iets knagen aan zijn geest, hij voelt zich zo afwezig ook en besluit te bellen naar zijn vrienden in Japan die in 1941 een mooie slag hadden geslaagd in Pearl Harbor. Helaas betekende dat daarom de Amerikanen zich ook gingen bemoeien in Europa, maar de Führer is ervan overtuigd dat zijn Duitse volk die Yanks zo in de pan kunnen hakken. Er had immers een Jood het volgende gezegd:
America is the most grandiose experiment the world has seen, but, I am afraid, it is not going to be a success.
Helaas kwam hem te horen dat de Jappen de aanval van de Amerikanen in de slag om Midway niet konden afweren en dat daarin zijn geliefde Strijder om wie hij elke nacht om advies vraagt om de situatie in Europa vanwege zijn roemruchte verleden hem ontvallen is.
Een man die we allemaal kennen als Hideki Tojo.
De reden dat Hitler zoveel kopzorgen bleek te hebben was al snel duidelijk: Hij verloor en Tojo en generaal Von Manstein aan het front in de Sovjet Unie. De tank waar Von Manstein inzat werd opgeblazen door de geweldige overmacht van de Sovjets in Koersk.
Hitler staat er nu slechter voor nu hij Rommel en von Manstein kwijt is aan het front in Siberië en Tojo in Japan en China. Al snel is duidelijk geworden wat hem die nacht zo wakker gehouden had.
Hideki Tojo is gesneuveld
Rob P was veldheer
Erich von Manstein is gesneuveld
Wallied( inactief) is burger
speciale rollen weer even hun ding doen voor 12 aub
Ik heb een onderbouwing, die was namelijk dat ie constant meeleest maar nauwelijks wat zegt. Zelfde geld voor whami. Daarnaast wees ie naar de hint van de "lange baard" die zoiezo naar een geallieerde wijst.
Alleen die onderbouwing bevalt je niet.
En dat ik vaag speel is alleen maar goed toch, anders wordt ik zo voorspelbaar.
Welke hints heb je ontcijfert dan ?
heeft het volgen van Remi jullie als iets opgeleverd?
Zit constant op goeden te jagen met de domste redenen
Wie ff naar mn account kwam zou best zien dat ik bv vandaag enkel tussen 13:30 en 14:30 kort on ben geweest. En ik heb amper alle verhalen gelezen, zou ik constant komen meelezen .
Is gewoon Jimbooo zijn homo vriendje en is bang dat hij niet meer aan zn stokie zou kunnen zuigen als men hem er eindelijk uit stemt.
In verband met het spelverloop zijn de verhalen ietwat anders, von Manstein overleed in het comfort van zijn huis en als adviseur van het toenmalige Duitse leger, Tojo werd verhangen nadat hij eerst een zelfmoordpoging had gedaan nadat de oorlog was afgelopen.
Remi maakt zich echt belachelijk. Als je zo doorgaat wijzig ik mijn stem op jouw Remi.
Je komt eerst met een hint, om te stemmen op Rob G en Rob P. En nu wil je ineens niet meer op ze stemmen.
Rollen van gek en het meisje zijn eruit aan de kant van de Geallieerden
Rollen van veldheer en jager zijn eruit aan de kant van de Nazi's, Jappen,Italianen en Roemenen
Rollen van gek en het meisje zijn eruit aan de kant van de Geallieerden
Rollen van veldheer en jager zijn eruit aan de kant van de Nazi's, Jappen,Italianen en Roemenen