Ik heb een mooie veilige bunker voor je, al die douchekoppen int plafond zijn maar versiering

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een mooie veilige bunker voor je, al die douchekoppen int plafond zijn maar versiering

Ik heb een mooie veilige bunker voor je, al die douchekoppen int plafond zijn maar versiering![]()
Liefst ook helemaal naakt.

Als de tweeling hint klopte dan maar voor rob g gaan morgen.
Whami stemt de hele tijd op jimboo, nu is hij eruit blijkt hij een onbelangerijke rol te hebben.
Ik stem whami
Doesn't matter, Jimbooo is deadWhami stemt de hele tijd op jimboo, nu is hij eruit blijkt hij een onbelangerijke rol te hebben.
Ik stem whami

.
.
in dit potje zit een speler die echt niet oplet gewoonDoesn't matter, Jimbooo is dead
Blijk ik toch invloed te hebben gehad op dat laatste verhaaltje![]()
Als ik en Rob P nog leefden zou ik zeggen : Kijk !! Weer 2 mannen met 2 dezelfde verrekijkers !!!
Serieus? De 2de nacht al waarin beide kampen dezelfde persoon dood willen? Epic
Btw bikers, hoezo een onbelangrijke rol? Jimbooo was veldheer. Los van welk kamp je zelf in zit, is dat toch een behoorlijk belangrijke rol?
Orgineel vroeg om bescherming maar als ik zijn postgeschiedenis terug lees zie ik niets speciaals waarom hij bescherming nodig zou hebben?
Toneeltje?
Hij praat ook deels over verzonnen tip tegen Rob maar wil toch op hem gaan stemmen zonder extra ondersteuning?
Even een gedachtegang...waar wellicht toch niemand gaat naar kijken
Ik zie morgen wel wie ik stem uit degene waarop mn stem iets kan uitmaken.
Oh en btw, ik denk wel dat iedereen ziet dat ik niet rechtstreeks verantwoordelijk ben voor Jimbooo zijn dood, anders was ie al veel langer dood.
Mogelijk was die actie om Jimbooo te doden zodat er verdenkingen naar mij zouden gaan omdat ik als enige fel op hem beukte? Zo nee.
De 1e nacht wilden 2 kampen dezelfde kill hebben
Deze nacht was de kill van Churchill echter gedwarsboomt door zijn eigen paratroopers(jager).

Ow, die laatste spoiler had ik niet goed gelezen blijkbaar![]()
Omdat ik Remi voor wou zijn heb ik gevraagd om bescherming van de jager.