AndroidHealthClinic

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

• Topic Starter Topic Starter
verhaal nacht 3

Een bizarre nacht als gevolg van een goede geallieerde dag in de 2e wereldoorlog.

Himmler is in beraad met Antonescu over wat ze moeten doen met de situatie over de mogelijke verrader uit Jettingen. Hij heeft zijn move nog niet gedaan maar zal snel de explosie ten ontploffing brengen als de vooruitzichten blijven zoals ze zijn. Zijn beste vriend Rommel is al ten prooi gevallen aan de heksenjacht van Himmler. Wie weet zien ze elkaar snel terug in de hel.

245px-Bundesarchiv_Bild_183-S72707,_Heinrich_Himmler.jpg

De vriend van Rommel heeft de bescherming van de panzers bij zich.

Goebbels geeft een bekende naam door aan de Führer, deze sputtert ietwat tegen om het plan in orde te maken om de mogelijke invasie af te slaan in Normandië nu het luchtruim boven de Noordzee van de britten is. Het plan die hij stelt aan der Führer is door het killen van Montgomery voordat d-day uberhaupt van de grond af kan komen. Hitler heeft hier de nodige oren naar en besluit zijn ja-woord te geven.

De Britten daartegen hebben hetzelfde plan, de oorlog moet snel afgelopen zijn en daarom willen ze in de nacht het centrum van Berlijn bombarderen voor hun strategische slag in de nacht.

Aangezien de Duitsers geen jagers hebben besluiten ze een infriltrant te plaatsen bij het Britse leger en hem 1 taak mee te geven: Kill Bernard Montgomery.

De Britse RAF maakt zich op om naar Berlijn te gaan en hun paratroopers te droppen boven Berlijn om de juiste informatie te winnen. Echter het nachtleven van Berlijn lokte ze om afgeleid te worden van de oorlog en hun missie, ze besluiten hun missie te cancelen en in het hol van de leeuw te zitten voor wat thee. Hierdoor word het doelwit van de Britten niet gedood.

Echter de orde en opleiding van de ‘gevluchte’ Duitser in Londen doet het na behoren, hij luistert keurig na alle toespraken, maakt zich de Engelse taal goed machtig en weet het te spreken zonder zijn accent. Wanneer Monty net klaar is met zijn beruchte toespraak net voordat de invasie begint en gaat slapen in de hoofdstad loopt de Duitse assassin naar binnen. Zou dit plan echt gaan werken? Zo makkelijk na alle tegenslagen die de Britten gehad hebben?

Bernard_Law_Montgomery_1942.jpg

Het blijkt zo te zijn, voorzichtig doet hij wat cyanide in de slaapmuts van de Engelse generaal en vertrekt, op naar zijn volgende missie.

Monty merkt niks op en voelt zich vol vertrouwen na zijn toespraak op het leger en drinkt voor eht slapen gaan van zijn whisky.

Montgomery is dood, de invasie aan de Franse kustlijn zal vertraagd worden

Jimbooo was Montgomery hij was een veldheer

extra:
de paratroopers beschermden het doelwit van Churchill

Whami stemt de hele tijd op jimboo, nu is hij eruit blijkt hij een onbelangerijke rol te hebben.
Ik stem whami

Als de tweeling hint klopte dan maar voor rob g gaan morgen.

Orgineel vroeg om bescherming maar als ik zijn postgeschiedenis terug lees zie ik niets speciaals waarom hij bescherming nodig zou hebben?
Toneeltje?
Hij praat ook deels over verzonnen tip tegen Rob maar wil toch op hem gaan stemmen zonder extra ondersteuning?

Even een gedachtegang...waar wellicht toch niemand gaat naar kijken :p
Ik zie morgen wel wie ik stem uit degene waarop mn stem iets kan uitmaken.

Oh en btw, ik denk wel dat iedereen ziet dat ik niet rechtstreeks verantwoordelijk ben voor Jimbooo zijn dood, anders was ie al veel langer dood :D.

Mogelijk was die actie om Jimbooo te doden zodat er verdenkingen naar mij zouden gaan omdat ik als enige fel op hem beukte? Zo nee :heart:.

Serieus? De 2de nacht al waarin beide kampen dezelfde persoon dood willen? Epic :roflol:

Btw bikers, hoezo een onbelangrijke rol? Jimbooo was veldheer. Los van welk kamp je zelf in zit, is dat toch een behoorlijk belangrijke rol?

:roflol: in dit potje zit een speler die echt niet oplet gewoon

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 08:14 ----------

Doesn't matter, Jimbooo is dead :cool:

Blijk ik toch invloed te hebben gehad op dat laatste verhaaltje :D

Als jij een geallieerde bent, ben je echt een sukkel whami. Nog blij zijn ook dat jimbooo dood is terwijl hij mogelijk een goede rol had in je eigen team

Laatst bewerkt:
Ja Whami, wat ga je nu doen?

• Topic Starter Topic Starter
Serieus? De 2de nacht al waarin beide kampen dezelfde persoon dood willen? Epic :roflol:

Btw bikers, hoezo een onbelangrijke rol? Jimbooo was veldheer. Los van welk kamp je zelf in zit, is dat toch een behoorlijk belangrijke rol?

De 1e nacht wilden 2 kampen dezelfde kill hebben
Deze nacht was de kill van Churchill echter gedwarsboomt door zijn eigen paratroopers(jager).

Orgineel vroeg om bescherming maar als ik zijn postgeschiedenis terug lees zie ik niets speciaals waarom hij bescherming nodig zou hebben?
Toneeltje?
Hij praat ook deels over verzonnen tip tegen Rob maar wil toch op hem gaan stemmen zonder extra ondersteuning?

Even een gedachtegang...waar wellicht toch niemand gaat naar kijken :p
Ik zie morgen wel wie ik stem uit degene waarop mn stem iets kan uitmaken.

Oh en btw, ik denk wel dat iedereen ziet dat ik niet rechtstreeks verantwoordelijk ben voor Jimbooo zijn dood, anders was ie al veel langer dood :D.

Mogelijk was die actie om Jimbooo te doden zodat er verdenkingen naar mij zouden gaan omdat ik als enige fel op hem beukte? Zo nee :heart:.

Omdat ik Remi voor wou zijn heb ik gevraagd om bescherming van de jager.

Claus Schenk von Stauffenberg mag wel even opletten, de panzer weet zoiezo zijn identiteit

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 10:56 ----------

Omdat ik Remi voor wou zijn heb ik gevraagd om bescherming van de jager.

Maakt niet uit er zijn er 2.

Ik stel voor dat de paratroopers jou beschermen en de RAF mij :D

Terug
Naar boven