Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Caesar moet iemand zijn met ervaring. Anders zou hij nooit die tip van imba gisteren in de mot hebben gekregen.

• Topic Starter Topic Starter
Vanwege een drukke avond/namiddag kan het zijn dat het verhaal deze avond iets later is. Bedoel is ook dat het iets uitgebreider word dus ik moet nog wat research doen :)

heb het even door gelezen en ben ervan overtuigd dat die 2 inderdaad iets met lloydatoni te maken heeft.
lloydatoni

Eerst de hint naar lloydatoni en nu dit.
diaephi

Wel een hele duidelijke verdediging voor je cult maatje.
Eerst zelf meegaan op Lloyd en als die hint niet blijkt te kloppen vervolgens de vinder van de hint eruit willen stemmen.

Het is wellicht wat te obvious voor een cult, maar voorlopig vind ik het goed genoeg: Bikers

De jager stond bij een cult. Wie zijn de logische mensen om te beschermen in nacht 1? In dat rijtje staat Remi zeker.

Denk dan ook dat Remi de beschermde cult is. Allay is denk ik Caesar.unknowndbb

Zou het?
Het is een wel een risico om Remi eruit te stemmen als hij goed is.
Maar alley heeft daar wel een puntje. De kans is best groot dat Remi de eerste nacht beschermd wordt.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 12:46 ----------

Deze redenering houd totaal geen steek, daarom origineel

Haha bescherm jij nou je mede cult of wat?

Zoveel stemmen zonder reden en jij stemt op orgineel omdat zijn redenering geen steek houd.

Laatst bewerkt:
Zou het?
Het is een wel een risico om Remi eruit te stemmen als hij goed is.
Maar alley heeft daar wel een puntje. De kans is best groot dat Remi de eerste nacht beschermd wordt.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 12:46 ----------

Haha bescherm jij nou je mede cult of wat?

Zoveel stemmen onder reden en jij stemt op orgineel omdat zijn redenering geen steek houd.

Alsof ik dat zelf niet weet? Ik ben overigens de eerste die gezegd heeft dat de jager een cult beschermd heeft, en sterk rekening houdende met dat de jager mij de 1ste nacht beschermde zou dat een erg slechte zet van mij zijn indien ik senator ben, denk je niet?

Alsof ik dat zelf niet weet? Ik ben overigens de eerste die gezegd heeft dat de jager een cult beschermd heeft, en sterk rekening houdende met dat de jager mij de 1ste nacht beschermde zou dat een erg slechte zet van mij zijn indien ik senator ben, denk je niet?
Ik denk dat de rest aan de hand van het verhaal ook wel tot die conclusie gekomen zou zijn. Het staat er immers bijna letterlijk. Dus dat zegt niet zoveel.

Maar ik ga niet op je stemmen, de bewijsvoering is nog veel te mager. We kunnen nooit weten hoe de jager heeft geredeneerd en bovendien kan hij een nieuweling zijn. Daarnaast zijn er andere spelers die ik min of meer evenveel kans geef om beschermd te worden (en daar hoor jij bij Penose ...).

Ga het wel onthouden natuurlijk, want het is toch een aanwijzing.

Het is niet belangrijk of jij het weet of niet.
En nee het zou geen domme zet zijn maar juist een goed punt ter verdediging zoals je nu ook doet.
Precies een actie voor een geslepen speler als jij.

Ik denk dat de rest aan de hand van het verhaal ook wel tot die conclusie gekomen zou zijn. Het staat er immers bijna letterlijk. Dus dat zegt niet zoveel.

Maar ik ga niet op je stemmen, de bewijsvoering is nog veel te mager. We kunnen nooit weten hoe de jager heeft geredeneerd en bovendien kan hij een nieuweling zijn. Daarnaast zijn er andere spelers die ik min of meer evenveel kans geef om beschermd te worden (en daar hoor jij bij Penose ...).

Klopt zeker, maar het feit blijft dat ik er beter aan gedaan had indien ik het "over het hoofd zie", tenzij je denkt dat ik dit juist om dit zoals nu als verdediging te gebruiken.

En mag je zeker onthouden, maak ik me niet zo druk om.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 13:01 ----------

Het is niet belangrijk of jij het weet of niet.
En nee het zou geen domme zet zijn maar juist een goed punt ter verdediging zoals je nu ook doet.
Precies een actie voor een geslepen speler als jij.

Lawl, zie mijn post hierboven.
Blijkbaar denken we hetzelfde ;)

Nou Remi word toch gezien als een goede zo niet een van de beste spelers.
De stem van orgineel deed me afvragen of hij het niet probeerde te bevestigen.

Alleycat

Niet teveel op man spelen. Verder met de hints. Ik ben er alleen zo slecht in kwa ontcijfer.

Terug
Naar boven