Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Caesar moet iemand zijn met ervaring. Anders zou hij nooit die tip van imba gisteren in de mot hebben gekregen.
Denk dan ook dat Remi de beschermde cult is. Allay is denk ik Caesar.unknowndbb
Waarom unknown dan? Het enige dat ik tot nu toe aan hem verdacht vind is dat ie niet echt kritisch keek naar mijn bijdrage.
heb het even door gelezen en ben ervan overtuigd dat die 2 inderdaad iets met lloydatoni te maken heeft.
lloydatoni
Eerst zelf meegaan op Lloyd en als die hint niet blijkt te kloppen vervolgens de vinder van de hint eruit willen stemmen.Wel een hele duidelijke verdediging voor je cult maatje.
Als ik Caesar was en jij senator dan zou ik je na deze opmerking in ieder geval ontslaan.Ik ben de cult en Alley is Caesar en vervolgens op mij stemmen? Strong logic
De jager stond bij een cult. Wie zijn de logische mensen om te beschermen in nacht 1? In dat rijtje staat Remi zeker.
Deze redenering houd totaal geen steek, daarom origineel
Zou het?
Het is een wel een risico om Remi eruit te stemmen als hij goed is.
Maar alley heeft daar wel een puntje. De kans is best groot dat Remi de eerste nacht beschermd wordt.
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 12:46 ----------
Haha bescherm jij nou je mede cult of wat?
Zoveel stemmen onder reden en jij stemt op orgineel omdat zijn redenering geen steek houd.
Ik denk dat de rest aan de hand van het verhaal ook wel tot die conclusie gekomen zou zijn. Het staat er immers bijna letterlijk. Dus dat zegt niet zoveel.Alsof ik dat zelf niet weet? Ik ben overigens de eerste die gezegd heeft dat de jager een cult beschermd heeft, en sterk rekening houdende met dat de jager mij de 1ste nacht beschermde zou dat een erg slechte zet van mij zijn indien ik senator ben, denk je niet?
Ik denk dat de rest aan de hand van het verhaal ook wel tot die conclusie gekomen zou zijn. Het staat er immers bijna letterlijk. Dus dat zegt niet zoveel.
Maar ik ga niet op je stemmen, de bewijsvoering is nog veel te mager. We kunnen nooit weten hoe de jager heeft geredeneerd en bovendien kan hij een nieuweling zijn. Daarnaast zijn er andere spelers die ik min of meer evenveel kans geef om beschermd te worden (en daar hoor jij bij Penose ...).
Ga het wel onthouden natuurlijk, want het is toch een aanwijzing.
Het is niet belangrijk of jij het weet of niet.
En nee het zou geen domme zet zijn maar juist een goed punt ter verdediging zoals je nu ook doet.
Precies een actie voor een geslepen speler als jij.

Ik denk dat de rest aan de hand van het verhaal ook wel tot die conclusie gekomen zou zijn. Het staat er immers bijna letterlijk. Dus dat zegt niet zoveel.
Maar ik ga niet op je stemmen, de bewijsvoering is nog veel te mager. We kunnen nooit weten hoe de jager heeft geredeneerd en bovendien kan hij een nieuweling zijn. Daarnaast zijn er andere spelers die ik min of meer evenveel kans geef om beschermd te worden (en daar hoor jij bij Penose ...).
Ga het wel onthouden natuurlijk, want het is toch een aanwijzing.
Niet teveel op man spelen. Verder met de hints. Ik ben er alleen zo slecht in kwa ontcijfer.
Ik zie geen duidelijke aan wijzingen naar alley, alleen dat remi beschuldigd is opvallend.