- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BikersEerst zelf meegaan op Lloyd en als die hint niet blijkt te kloppen vervolgens de vinder van de hint eruit willen stemmen.
Het is wellicht wat te obvious voor een cult, maar voorlopig vind ik het goed genoeg: Bikers
Jij bent inderdaad de reden geweest van mijn (onterechte) ondergang, ooit zul je daarvoor boeten maar niet nu.

Heeft iemand anders een overzicht hiervan?Misschien kijken naar de mensen die gisteren niet gestemd hebben maar wel in het topic gepost hebben, ivm de hint dat de Romeinen zich tijdens de stemming op de achtergrond hielden? Ik had een lijstje bijgehouden met wie op wie gestemd heeft, maar ben het vanochtend naar mijn werk-email vergeten sturenHeeft iemand anders een overzicht hiervan?
ZOu het cijfer 8 kunnen verwijzen naar een speler? Ik zie echter niemand op de inschrijflijst met nr. 8
Misschien is er iets anders waarmee we een speler aan nr. 8 kunnen koppelen.
Speciaal voor jou even uitgezocht:Misschien kijken naar de mensen die gisteren niet gestemd hebben maar wel in het topic gepost hebben, ivm de hint dat de Romeinen zich tijdens de stemming op de achtergrond hielden? Ik had een lijstje bijgehouden met wie op wie gestemd heeft, maar ben het vanochtend naar mijn werk-email vergeten sturenHeeft iemand anders een overzicht hiervan?
Wie is nou weer Fablycat?Dit is wat ik zei ja. Staat duidelijk in het verhaal aangegeven
Fablycat
Jorgyboy
Hardgains
Hebben niet gestemd volgens mij lijst
FabulaActaEstSpeciaal voor jou even uitgezocht:
Diaephi --> Lloyd
Weightboy --> Lloyd
Jimbooo --> Biobeast
Guts --> Unknown
Whami --> Unknown
Vincenzio --> Lloyd
Sanca --> Lloyd
Tremendes --> Lloyd
Bikers --> Lloyd
Boddin --> Diaephi
Unknown --> Bikers
Biobeast --> Lloyd
Fabula --> Lloyd
Stefano --> Lloyd
Golderado --> Lloyd
IMBA --> Biobeast
Markrot --> Boddin
Krimlo --> Boddin
Z1000 --> Lloyd
Alley --> Lloyd
Penose --> Jimbooo
In deze volgorde, behalve Jimbooo omdat die gewijzigd is.
Kan dat ik iets gemist heb want volgens dit lijstje heb jij niet gestemd en je was wel actief. En anders verwijst je eigen opmerking naar jezelf.
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 14:43 ----------
Wie is nou weer Fablycat?
Fabula en ik hebben allebei gestemd, mocht het een samenvoeging zijn.
Speciaal voor jou even uitgezocht:
Diaephi --> Lloyd
Weightboy --> Lloyd
Jimbooo --> Biobeast
Guts --> Unknown
Whami --> Unknown
Vincenzio --> Lloyd
Sanca --> Lloyd
Tremendes --> Lloyd
Bikers --> Lloyd
Boddin --> Diaephi
Unknown --> Bikers
Biobeast --> Lloyd
Fabula --> Lloyd
Stefano --> Lloyd
Golderado --> Lloyd
IMBA --> Biobeast
Markrot --> Boddin
Krimlo --> Boddin
Z1000 --> Lloyd
Alley --> Lloyd
Penose --> Jimbooo
In deze volgorde, behalve Jimbooo omdat die gewijzigd is.
Kan dat ik iets gemist heb want volgens dit lijstje heb jij niet gestemd en je was wel actief. En anders verwijst je eigen opmerking naar jezelf.
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 14:43 ----------
Wie is nou weer Fablycat?
Fabula en ik hebben allebei gestemd, mocht het een samenvoeging zijn.

Dit is wat ik zei ja. Staat duidelijk in het verhaal aangegeven
Fablycat
Jorgyboy
Hardgains
Hebben niet gestemd volgens mij lijst
FabulaActaEst
Oke, nah dan heb ik zijn stem over het hoofd gezien
Het verhaal is ten einde. Wel mooi als hij Caesar zou zijn en we hem eruit stemmen.Hmm, fabula acta est klinkt erg romeins.
Wat betekent dit eigenlijk? Iets in de trant van: een verhaal is een daad?
Het verhaal is ten einde. Wel mooi als hij Caesar zou zijn en we hem eruit stemmen.
Rob P en Subgenius hebben ook niet gestemd volgens mij.
Het verhaal is ten einde. Wel mooi als hij Caesar zou zijn en we hem eruit stemmen.
Rob P en Subgenius hebben ook niet gestemd volgens mij.
Om op je lijstje in te gaan...
Jorgyboy had aangegeven waarom hij niet gestemd had, en Hardgains is helemaal inactief dus die zal wel uitgeschreven worden. Nutteloze stem dus imo.
Ik ben graag constant met mijn stem & vervolg daarom mijn stem van gister op Bikers