XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Subgenius heeft wel gestemd volgens mijn excelbestandje. Om 18:20 om precies te zijn.
Ok!

Tussenstand voor nu (in volgorde):
Bikers --> Diaephi
Subgenius --> Diaephi
Jimbooo --> Bikers
Alley --> Bikers
Sanca --> Orgineel
Rob P --> Alley
Whami --> Bikers
Unknown --> Bikers

Wat is de redenatie om op Bikers te gaan precies?

• Like
Waarderingen: Guts
klopt

UnknownDBB

Alley, je vergeet de stem van Origineel op Unknown in je lijstje. Ook al heeft hij niet juist gestemd.

Waarom, ik heb het idee dat er verwarring gezaaid wordt door Cult atm door met stemmen te strooien.

Waarom unknown dan? Het enige dat ik tot nu toe aan hem verdacht vind is dat ie niet echt kritisch keek naar mijn bijdrage.

Eerst mij licht verdedigen en vervolgens:

UnknownDBB

Alley, je vergeet de stem van Origineel op Unknown in je lijstje. Ook al heeft hij niet juist gestemd.

Stem telt gewoon niet, simpel.

Waarom op mij Krimlo? Misschien kan je ik helpen van gedachten te veranderen:)

Eerst mij licht verdedigen en vervolgens:

Stem telt gewoon niet, simpel.

Waarom op mij Krimlo? Misschien kan je ik helpen van gedachten te veranderen:)

Ik heb van zoveel mensen het idee dat ze cult zijn nu :roflol: Ik heb eigenlijk wel een goed gevoel bij bikers, maar daar zit iedereen dan op.

omdat ik geen idee heb ga ik maar op iemand die gisteren niet gestemd heeft. Schijnt zwaar aangerekend te worden als je de eerste dag mist...

hardgains

omdat ik geen idee heb ga ik maar op iemand die gisteren niet gestemd heeft. Schijnt zwaar aangerekend te worden als je de eerste dag mist...

hardgains

Stem dan op z'n minst op mij, bikers of diaephi.
Op Hard Gains is echt een nutteloze stem imo, want wegens z'n inactiviteit wordt die hoogstwaarschijnlijk toch uitgeschreven.

• Like
Waarderingen: Guts

hardgains
Dat kan echt alleen op dag 1 hoor. :D

Hardgains wordt wel uitgeschreven straks, dus in zekere zin een verloren stem. Maar aan de andere kant is het beter dan een (actieve) burger eruit stemmen.

Geen deftige argumenten voor de stemmen op Unknown?

Hmm, fabula acta est klinkt erg romeins.

Wat betekent dit eigenlijk? Iets in de trant van: een verhaal is een daad?

Het verhaal is ten einde, de laatste woorden van Augustus.

Die afbeelding van Tiberius moet sowieso een tip zijn. Er is geen enkele andere reden om de afbeelding van een willekeurige keizer te gebruiken. Tiberius was namelijk niet de keizer die Caesar meteen opvolgde (eerst Augustus).

Laatst bewerkt:
intuitie :roflol:
Dit is gewoon een wilde gok, er staat geen enkele hint naar mij in het verhaal.
mijn stem gaat dan ook uit naar jou omdat je reden om op mij stemmen nergens op slaat en verdacht is.
unknowndbb

Nee, je stemt omdat mij omdat ik na jou de meeste stemmen heb en indien je om mij stemt dat je de grootste kans op overleving geeft, niet liegen cult.

Terug
Naar boven