UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Zelfde als gister.. intuïtie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok!Subgenius heeft wel gestemd volgens mijn excelbestandje. Om 18:20 om precies te zijn.
Mijn redenatie is dat hij wel erg graag Diaephi wil hangen voor het vinden van de hint tegen Lloyd terwijl hij die hint gisteren nota bene zelf gevolgd heeft.
Om op je lijstje in te gaan...
Jorgyboy had aangegeven waarom hij niet gestemd had, en Hardgains is helemaal inactief dus die zal wel uitgeschreven worden. Nutteloze stem dus imo.
Ik ben graag constant met mijn stem & vervolg daarom mijn stem van gister op Bikers
Omdat ik Bikers stemde
Mijn redenatie is dat hij wel erg graag Diaephi wil hangen voor het vinden van de hint tegen Lloyd terwijl hij die hint gisteren nota bene zelf gevolgd heeft.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-roman-empire-349105/index35.html#post8010687
Waarom unknown dan? Het enige dat ik tot nu toe aan hem verdacht vind is dat ie niet echt kritisch keek naar mijn bijdrage.
UnknownDBB
Alley, je vergeet de stem van Origineel op Unknown in je lijstje. Ook al heeft hij niet juist gestemd.

Eerst mij licht verdedigen en vervolgens:
Stem telt gewoon niet, simpel.
Waarom op mij Krimlo? Misschien kan je ik helpen van gedachten te veranderen![]()
Ik heb eigenlijk wel een goed gevoel bij bikers, maar daar zit iedereen dan op.Ik heb van zoveel mensen het idee dat ze cult zijn nuIk heb eigenlijk wel een goed gevoel bij bikers, maar daar zit iedereen dan op.
omdat ik geen idee heb ga ik maar op iemand die gisteren niet gestemd heeft. Schijnt zwaar aangerekend te worden als je de eerste dag mist...
hardgains
Dat kan echt alleen op dag 1 hoor.omdat ik geen idee heb ga ik maar op iemand die gisteren niet gestemd heeft. Schijnt zwaar aangerekend te worden als je de eerste dag mist...
hardgains

Hmm, fabula acta est klinkt erg romeins.
Wat betekent dit eigenlijk? Iets in de trant van: een verhaal is een daad?
intuitie

intuitie
Dit is gewoon een wilde gok, er staat geen enkele hint naar mij in het verhaal.
mijn stem gaat dan ook uit naar jou omdat je reden om op mij stemmen nergens op slaat en verdacht is.
unknowndbb