pfff al die mensen hier die boners van elkaar krijgenI know. Het is maar een onderbuikgevoel. Ik reken erop dat er nog iemand komt met een oplossing.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff al die mensen hier die boners van elkaar krijgenI know. Het is maar een onderbuikgevoel. Ik reken erop dat er nog iemand komt met een oplossing.
Hmm moet zo ook eens gaan bedenken wat het wordt,. Vanavond komen vrienden eten en ajax kijken. Dus ben straks niet actief
heb het even door gelezen en ben ervan overtuigd dat die 2 inderdaad iets met lloydatoni te maken heeft.
lloydatoni
strongreason/10
Eerst de hint naar lloydatoni en nu dit.
diaephi
Kijk morgen middag even of er nog andere hints zijn gevonden.
aub niet teveel pagina's spammen is zoveel leeswerk.
Zie trouwens dat er weer op tremendes gestemt mag worden, mensen die mee willen gaan?
tremendes
intuitie
Dit is gewoon een wilde gok, er staat geen enkele hint naar mij in het verhaal.
mijn stem gaat dan ook uit naar jou omdat je reden om op mij stemmen nergens op slaat en verdacht is.
unknowndbb

Dat lijkt me ook, maar ik kom er echt niet uit naar wie of wat.Die afbeelding van Tiberius moet sowieso een tip zijn. Er is geen enkele andere reden om de afbeelding van een willekeurige keizer te gebruiken. Tiberius was namelijk niet de keizer die Caesar meteen opvolgde (eerst Augustus).
pfff al die mensen hier die boners van elkaar krijgen

Ik stem op jou omdat jij zonder reden op mij stemt, de enige manier om op mij stemmen en te weten dat jij goed bent is door te kijken of ik geen cult ben. jullie weten precies wie de cults zijn en kunnen zo makkelijk de burgers eruit stemmen.Nee, je stemt omdat mij omdat ik na jou de meeste stemmen heb en indien je om mij stemt dat je de grootste kans op overleving geeft, niet liegen cult.
Ik stem op jou omdat jij zonder reden op mij stemt, de enige manier om op mij stemmen en te weten dat jij goed bent is door te kijken of ik geen cult ben. jullie weten precies wie de cults zijn en kunnen zo makkelijk de burgers eruit stemmen.
Alleen moet je wel met een goede reden komen om een burger eruit te stemmen en niet je intuitie.
Overigens kan je de cults er zo uithalen, volgen allemaal remi en stemmen op mij zonder enige reden.