MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Hmm moet zo ook eens gaan bedenken wat het wordt,. Vanavond komen vrienden eten en ajax kijken. Dus ben straks niet actief

heb het even door gelezen en ben ervan overtuigd dat die 2 inderdaad iets met lloydatoni te maken heeft.
lloydatoni

Eerst zo heilig overtuigd en vervolgens:

strongreason/10

:roflol:

Eerst de hint naar lloydatoni en nu dit.
diaephi

Kijk morgen middag even of er nog andere hints zijn gevonden.
aub niet teveel pagina's spammen is zoveel leeswerk:o.

Zie trouwens dat er weer op tremendes gestemt mag worden, mensen die mee willen gaan?
:trollface: tremendes

intuitie :roflol:
Dit is gewoon een wilde gok, er staat geen enkele hint naar mij in het verhaal.
mijn stem gaat dan ook uit naar jou omdat je reden om op mij stemmen nergens op slaat en verdacht is.
unknowndbb

Zo ondoordacht is het niet.

Die afbeelding van Tiberius moet sowieso een tip zijn. Er is geen enkele andere reden om de afbeelding van een willekeurige keizer te gebruiken. Tiberius was namelijk niet de keizer die Caesar meteen opvolgde (eerst Augustus).
Dat lijkt me ook, maar ik kom er echt niet uit naar wie of wat.

Kan hem alleen aan jou gelinkt krijgen, maar als je forumnaam de uitspraak is van een Romeinse keizer is dat bij deze game al gauw het geval.

Vanwege de hint in het verhaal over stil"en niet actief.\
Stem ik op Vincenzio

Ik weet dat hardgains niet actief is, maarja die gaat er vanavond denk ik wel uit vanwege inactiviteit

Hmm, ben niet zo van het stemmen op ''intuitie'' maar bikers verandert wel vaak van stem... zie ook wel iets van logica in de stem op vincenzio want toen hij slecht was 2 spellen geleden speelde hij precies hetzelfde als hij nu doet, maar dat kan ook weer gewoon uit inactiviteit komen... (en dat is dan ook weer een stem op ''intuitie'')

Niemand die nog een fatsoenlijke hint heeft weten te vinden? met al die oud keizers en legioennamen, wapens die gebruikt zijn in het verhaal, vage woorden die wauter niet voor niets heeft gebruikt, heb ik nog niets kunnen vinden iig, maar 25+ paar ogen zien meer dan 1 :D

Bij deze dan vetgedrukt UnknownDBB

Iemand een sussenttand?

Tussenstand voor nu (in volgorde, behalve Krimlo die veranderd is):
Subgenius --> Diaephi
Jimbooo --> Bikers
Alley --> Bikers
Sanca --> Orgineel
Rob P --> Alley
Whami --> Bikers
Unknown --> Bikers
Krimlo --> Bikers
Boddin --> Unknown
Tremendes --> Hardgains
Bikers --> Unknown
Jorgy --> Bikers
Z1000 --> Vincenzio
Orgineel --> Unknown

Nee, je stemt omdat mij omdat ik na jou de meeste stemmen heb en indien je om mij stemt dat je de grootste kans op overleving geeft, niet liegen cult.
Ik stem op jou omdat jij zonder reden op mij stemt, de enige manier om op mij stemmen en te weten dat jij goed bent is door te kijken of ik geen cult ben. jullie weten precies wie de cults zijn en kunnen zo makkelijk de burgers eruit stemmen.
Alleen moet je wel met een goede reden komen om een burger eruit te stemmen en niet je intuitie.

Overigens kan je de cults er zo uithalen, volgen allemaal remi en stemmen op mij zonder enige reden.

UnknownDBB

Kijken of we het nog spannend kunnen maken.

Ziet er naar uit dat het vandaag tussen UnknownDBB en Bikers gaat.
Bikers: verklaring waarom je eerst overtuigd was dat de oplossing naar lloydatoni de goede was en je vervolgens iemand anders gaat verdenken omdat die diezelfde redenering volgde, zoals UnknownDBB quote?

Ik stem op jou omdat jij zonder reden op mij stemt, de enige manier om op mij stemmen en te weten dat jij goed bent is door te kijken of ik geen cult ben. jullie weten precies wie de cults zijn en kunnen zo makkelijk de burgers eruit stemmen.
Alleen moet je wel met een goede reden komen om een burger eruit te stemmen en niet je intuitie.

Overigens kan je de cults er zo uithalen, volgen allemaal remi en stemmen op mij zonder enige reden.

Spreek voor jezelf.
De reden dat je zo makkelijk switchte naar Diaephi na de dood van lloydatoni (waar jij tevens mede verantwoordelijk voor bent) is omdat je weet dat Diaephi een makkelijk target op dat moment. Hij is degene die een foute hint had.

Maar vertel eens... Indien jij burger bent he. Waarom heeft een burger die nog moeite doet om hints op te lossen (Diaephi) meer recht om te sterven nadat hij een burger eruit gestemd heeft, dan een burger die geen hints oplost, volgt met de stemming en daardoor een burger eruit stemt?

Terug
Naar boven