AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Maar mijn stem staat niet vast.
Ik trek alleen volgende conclusie: ik dacht dat Remi slecht was dus ging ik er een beetje vanuit dat bikers goed was, maar na de stemming bleek dus dat bikers senator was, en het tussen twee slechte ging.
Dus Remi is wel slecht maar de andere senatoren weten niet dat hij slecht was, dus denk ik dat hij priester is.
Cults beschermen bikers niet door op Caesar te stemmen.

Zo kom ik beetje met intuïtie ( wat ook heel vaak fout is bij mij) bij boddin uit

Leuk dat je nu constant op me zit te hitten & indien ik Priester zou zijn uiteraard jou zou bekeren en je vervolgens in mijn team zou zitten.. Zou je je dan k*t voelen? (uiteraard is dit een hypothetische vraag)

Ze bedoelde 17,6 cm ;)
Joke hé :p

acb01885-b45b-4d96-98af-c4dd6d67e132_zps2b444246.jpg

Ik weet dat mezelf verdedigen weinig zin heeft, tegen idioten kan je namelijk niet veel inbrengen. Ze beledigen helpt ook niet meteen :D maar het is wel leuk.

Aangezien het waarschijnlijk is dat ik er uit ga is het tijd om me wat verdachter te maken :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No offence, maar dit lijkt, me toch wel tegen de regels.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:33 ----------

:roflol:

Leuk dat je nu constant op me zit te hitten & indien ik Priester zou zijn uiteraard jou zou bekeren en je vervolgens in mijn team zou zitten.. Zou je je dan k*t voelen? (uiteraard is dit een hypothetische vraag)

In denk dat je dit al geprobeerd hebt, maar gefaald.
Zou wel een leuke wending zijn, maar ik wil dat burgers winnen.
Zelfs als ik daarvoor mezelf moet offeren.

Jij haalt sowieso het einde niet ;)
Want hoe langer jij leeft hoe groter de kans op succesvolle overname.
Maarja toch is mijn rol ook wel belangrijk (maar misschien minder dan die van jouw)

:roflol: tuurlijk hoor
Remi & Sanca leken eerst niet goed. Wel raar dat je dit nu gaat zeggen terwijl je dat zelf ook weet. Wellicht om me verdacht te proberen maken.

Ik zie ook dat je gisteren niet gestemd hebt? Low profile willen houden?

Wat zit jij nu te zeveren?
Ze leken eerst niet goed, ok, maar nu lijken ze dat wel, toch? En waarom zouden er nu in godsnaam veel stemmen komen op mensen die goed lijken? **** logic!

Ik heb gisteren wel gestemd. Beter opletten.

Toen vond ik die ook belachelijk. Wel ik wel me stem van je afhalen als je met iets beter komt. Ik ben compleet klaar met iedereen die commentaar heeft vanaf er gestemd wordt, maar zelf geen enkele inbreng hebben in dit spel. Ik ben er echt compleet klaar mee, jezus wat een k*tspel

Ja rustig maar hoor.

Ja ik ben low profile, maar moet ik hier mijnj school rooster plaatsen. Dan snap je het denk ik wel. Ben bezig aan mn minor, en moet veel naar school en studeren. Heb dat al aangegeven. En gister was Ajax, mn club. Ik ben nu toch gewoon actief.

En dan ook nog eens het feit, dat ik de vorige 2 spelen vollebak werd aangevallen. En mij zelf steeds moest verdedigen. Mijn rol was toen al lang bekend.

In denk dat je dit al geprobeerd hebt, maar gefaald.
Zou wel een leuke wending zijn, maar ik wil dat burgers winnen.
Zelfs als ik daarvoor mezelf moet offeren.

Jij haalt sowieso het einde niet ;)
Want hoe langer jij leeft hoe groter de kans op succesvolle overname.
Maarja toch is mijn rol ook wel belangrijk (maar misschien minder dan die van jouw)

Nah betwijfel het ouwe pik..
Dat je mijn rol nog steeds niet goed hebt zegt genoeg.

Wat zit jij nu te zeveren?
Ze leken eerst niet goed, ok, maar nu lijken ze dat wel, toch? En waarom zouden er nu in godsnaam veel stemmen komen op mensen die goed lijken? **** logic!

Ik heb gisteren wel gestemd. Beter opletten.
In die post die ik quote zeg ik toch dat men niet op ze stemt.

You down n**ga?

Down-Syndrome-4.gif

Is een gebande DBB'er, maar vele DBB'ers voelen zijn aanwezigheid tot de dag van vandaag nog steeds als zij op DBBssurfen.

Mijn hand gaat ook altijd automatisch naar de ban knop als ik die aanwezigheid voel..Laat gaan zeg ik dan tegen mezelf..laat gaan.:D

Laten we terug gaan naar nuttige dingen: Iemand een tussenstand?

Terug
Naar boven