XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Z1000

Wil geen stompen van Sanca :o

Lol wat verassend. Je stemt elk spel op mij he. Echt een kneus ben je.
Al 2 spelle zit je er steeds naast. Dus je doet je best maar. Jammer dat je dit spel geen zelfmoordaanslag kan plegen he? Dan kan je hem weer op 3 goede mensen plaatsen.

Om je lekker te zieken

Jorgyboy

Iemand een overzicht van hoeveel downers al op me gestemd hebben?

Iemand een overzicht van hoeveel downers al op me gestemd hebben?

Waarom doe jij uberhoudt mee. Je gaat elk spel lope trolle en zeike. Speelt het niet serieus. Nu ga je ook weer debiel mee. Je kan niet tegen kritiek en daarom van Je remi maar aan.

Waarom doe jij uberhoudt mee. Je gaat elk spel lope trolle en zeike. Speelt het niet serieus. Nu ga je ook weer debiel mee. Je kan niet tegen kritiek en daarom van Je remi maar aan.
:roflol: waarom doe jij mee? Ik heb beter gespeeld dan jou. Ik vind het niet erg om te trollen, zeker niet wanneer men op me stemt.

Omdat ik aan de hand van die sikkel foto bij hem kwam terwijl die naar druide zou kunnen verwijzen blijkt.

En op mij stemmen is totaal geen reden voor. De enige reden die ik daarvoor gehoord heb is dat ik slechte speler zou zijn.
Dit terwijl ik niet op lloyda (burger) stemde op dag 1 en alternatieven voor die "2" probeerde te zoeken.
En ik beschuldigde bikers (cult) en was een van de eerste om mee te gaan op hem. Uiteindelijk stond mn stem wel op Remi (niet dat het uitmaakte). En ik stemde zogezegd ook zonder reden op Remi terwijl Remi dag 1 ook zelf heeft gezegd dat hint tegen hem geloofwaardiger was dan die tegen lloyda. En ik heb een goede van een mogelijk dood gered (ga hier niets meer over zeggen anders weten de slechten het zeker, terwijl ze het nu mogelijk niet weten als ze even dom zijn als de gemiddelde speler).
Als ik slechte speler ben dan is 90% in dit potje een slechte speler.
Hoe "goed" heb jij dan wel al niet gespeeld hé? Ik hoor het graag :trollface:

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:56 ----------

Het is stil aan de overkant :P

Ik moet altijd 10x jouw post lezen om goed te begrijpen wat je nou bedoeld. En daar begin ik al lang niet meer aan Whami. 99% van de Belgen hier op het forum praten gewoon ANB. Kan je misschien een voorbeeld aan nemen.

Ik moet altijd 10x jouw post lezen om goed te begrijpen wat je nou bedoeld. En daar begin ik al lang niet meer aan Whami. 99% van de Belgen hier op het forum praten gewoon ANB. Kan je misschien een voorbeeld aan nemen.
:roflol: ik wist dat je er niet kon op antwoorden :roflol:

Gisteren een zinloze stem op vin en eergisteren op een burger terwijl je zegt er aan te twijfelen
Ik stem op lloydatoni vanwege de hint.

Wat speel jij goed zeg! En al die hints die je al opgelost hebt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven