XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Heb zelf maar even teruggebladerd en een tussenstand gemaakt. Ik ga er vanuit dat stemmen voor het nachtverhaal meetellen.

z1000: 3
Whami: 3
Alley cat: 2
Jorgyboy: 1
Boddin: 1

Kan van zowel z1000 als whami niet zeggen dat ik ze opvallend verdacht vinden, maar als het tussen 1 van deze 2 gaat, gaat mijn stem sowieso naar whami. Zijn we tenminste van dat getroll verlost...

Ben die mong**l van een whami echt beu.

Whami

Heb zelf maar even teruggebladerd en een tussenstand gemaakt. Ik ga er vanuit dat stemmen voor het nachtverhaal meetellen.

z1000: 3
Whami: 3
Alley cat: 2
Jorgyboy: 1
Boddin: 1

Kan van zowel z1000 als whami niet zeggen dat ik ze opvallen verdacht vinden, maar als het tussen 1 van deze 2 gaat, gaat mijn stem sowieso naar whami. Zijn we tenminste van dat getroll verlost...
Heb ik nog maar 3 stemmen tegen me? D8 al zeker aan het dubbele te zitten.

"Zijn we tenminste van dat getroll verlost." Hmmm exact het zelfde argument waarmee een cult een vorig spel me mee uit kreeg. Cults stemmen vaak zonder goede reden.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 17:05 ----------

Ben die mong**l van een whami echt beu.

Whami
Ik weet btw nog altijd niet hoe goed jij speelde dit spel. Oh, wait heb je niets om als vb te geven?

down-syndrome-3.jpg

Ik vind het spel terug op een aangename manier kunnen spelen reden genoeg. Van zodra iemand een stem op je uitbrengt, begin je op de man te spelen. Plus alle andere onzin die je er af en toe nog tussen gooit. Heb ik echt geen zin in.

Heb ik nog maar 3 stemmen tegen me? D8 al zeker aan het dubbele te zitten.

"Zijn we tenminste van dat getroll verlost." Hmmm exact het zelfde argument waarmee een cult een vorig spel me mee uit kreeg. Cults stemmen vaak zonder goede reden.
g[/IMG]

Dan denk ik dat er volgens jouw definitie van cults erg veel cults zullen zijn in dit spel. Volgens mij is namelijk minstens de helft van de spelers hier jouw manier van communiceren beu.

Ik vind het spel terug op een aangename manier kunnen spelen reden genoeg. Van zodra iemand een stem op je uitbrengt, begin je op de man te spelen. Plus alle andere onzin die je er af en toe nog tussen gooit. Heb ik echt geen zin in.
Ik vind het anders wel leuk :roflol:.

Er is niet de minste reden om op te stemmen, ik stemde niets op burgers en mn al mn beschuldigingen (op 2 personen) waren onderbouwt met hints. + ik heb wat wellicht een goede is gered. Voor dat laatste zijn natuurlijk veel mensen te dom om het door gehad te hebben, en dus ook te dom om te zien dat ik niet slecht speelde, of zeker niet slechter dan hun. De hersenlozen zijn gewoon gefrustreerd omdat ze geen hints kunnen oplossen.

+1

Maar whami en jorgyboy denken er altijd helaas anders over

sanca.

Dan denk ik dat er volgens jouw definitie van cults erg veel cults zullen zijn in dit spel. Volgens mij is namelijk minstens de helft van de spelers hier jouw manier van communiceren beu.
Tegen mensen met het IQ van een walvis kan je namelijk niet veel beginnen dus laat ik ze ondertussen maar even weten hoe idioot ze zijn. Zeker zij die zeggen dat ik slecht speel zoals Z1000 maar zelf minstens dubbel zo slecht spelen :roflol:

Tis maar een spelletjuuh!

Ik herinner me nog een spel waar je er ook uitging door je getroll, en toen was je burgemeester. Nu ben je op exact dezelfde manier stemmen tegen je aan het verzamelen. Misschien een teken dat dit geen goede manier van spelen is, ook al vind je zelf wel dat je geweldig speelt en vind je het zelf allemaal wel leuk?
Ik probeer je hiermee trouwens echt te helpen. Denk even na over de manier waarop je het speelt en of dit wel de beste manier is. Of mensen nu op je stemmen omdat ze een goede reden hebben, of omdat ze je er uit willen, het resultaat blijft hetzelfde.

Ik herinner me nog een spel waar je er ook uitging door je getroll, en toen was je burgemeester. Nu ben je op exact dezelfde manier stemmen tegen je aan het verzamelen. Misschien een teken dat dit geen goede manier van spelen is, ook al vind je zelf wel dat je geweldig speelt en vind je het zelf allemaal wel leuk?
Ik probeer je hiermee trouwens echt te helpen. Denk even na over de manier waarop je het speelt en of dit wel de beste manier is. Of mensen nu op je stemmen omdat ze een goede reden hebben, of omdat ze je er uit willen, het resultaat blijft hetzelfde.
Like I care, sterf liever al trollend dan puur omwille van het gebrek aan hersenen bij sommigen :roflol:

Even serieus, je zit mensen af te breken (al dan niet terecht, daar oordeel ik niet over), maar wat heb je dit spel zelf al bijgebracht?

Ik vind het anders wel leuk :roflol:.

Er is niet de minste reden om op te stemmen, ik stemde niets op burgers en mn al mn beschuldigingen (op 2 personen) waren onderbouwt met hints. + ik heb wat wellicht een goede is gered. Voor dat laatste zijn natuurlijk veel mensen te dom om het door gehad te hebben, en dus ook te dom om te zien dat ik niet slecht speelde, of zeker niet slechter dan hun. De hersenlozen zijn gewoon gefrustreerd omdat ze geen hints kunnen oplossen.

Wat bedoel je hiermee ?

Klopt, maar op zich kan het geen kwaad lijkt me.

Ik vind het gewoon eigenaardig dat jij niet of nauwelijks meer aanspoort om op Remi/Unknown te stemmen en dat andersom eigenlijk ook niet gebeurt.

Ik krijg niemand mee... Word in ene verdacht terwijl als je even goed leest en nadenkt.

Stiekem hoopte ik dat ik eruit gestemd ging worden want liever door stemming dan weer op andere manier :)

Denk dat ik toch wel al bezig geweest ben met meedenken, niet ??? Wat is dit weer?

Quote je ffe dan?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 17:21 ----------

Ik krijg niemand mee... Word in ene verdacht terwijl als je even goed leest en nadenkt.

Stiekem hoopte ik dat ik eruit gestemd ging worden want liever door stemming dan weer op andere manier :)

Geef dan even jou visie op de zaak, als je het allemaal juist denkt te hebben. Dan geef ik ook even de mijne. Eens zien of we het daar kunnen eens worden met elkaar

Maar je vindt dus wel nog dat we op hem moeten stemmen (omdat je net zei dat er ook een andere mogelijkheid was)?

In principe snap ik namelijk totaal niet waarom we niet gewoon op jou of op Remi stemmen. Na gisteren was dat toch de enige logische uitkomst voor vandaag, maar kennelijk is niemand het van plan.

Terug
Naar boven