XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Waarom wil jij weten wie druïde is dan Caesar ?

Je deelt trouwens dezelfde mening als mij, dat z1000 caesar is maar toch ga je op mij stemmem. Wat voor een hersenloze pot is dit eigenlijk... Waarom ga je dan niet mee trouwens op z1000?

Je deelt trouwens dezelfde mening als mij, dat z1000 caesar is maar toch ga je op mij stemmem. Wat voor een hersenloze pot is dit eigenlijk... Waarom ga je dan niet mee trouwens op z1000?
Z1000
Zoals beloofd, geen goed gevoel bij maar zei dat ik hem ging stemmen als er geen betere tips kwamen.

Je hint richting mij slaat nergens op. Ik heb ook geen idee waar je die quote vandaan haalt richting mij?

Rijst slaat daar op de ex dbb lid rijstewafel

Omcirkelend rond een oud hunnebed gaat de druïde een slachtoffer van het strijdgewoel terug onder de levenden proberen te brengen en opent zijn boeken met aloude kennis terug en begint wat te brabbelen

Hunnebed heeft niks met de romeinse tijd te maken. Miss duidt het op een speler die uit Drenthe komt?

Dat is niet verkeerd gedacht lijkt me! Als iemand uit Drenthe komt dan sta ik voor die gedachte open..

We kunnen wel nog Woopy en Wauter werpen !

Ja leuk!

1m76 is een zeer respectabele lengte voor een man, dat zegt mijn mama altijd.

Tuuuurlijk zegt je moeder dat joh..

Ontopic..wat ik nooit snap in mijn onervarenheid is waarom nu unknown niet meer verdacht is, terwijl er gisteren zoveel op hem hebben gestemd. Wat is er veranderd dan? Zag dat in eerdere edities ook vaak.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:17 ----------

Ze bedoelde 17,6 cm ;)
Joke hé :p

:roflol:

Ontopic..wat ik nooit snap in mijn onervarenheid is waarom nu unknown niet meer verdacht is, terwijl er gisteren zoveel op hem hebben gestemd. Wat is er veranderd dan? Zag dat in eerdere edities ook vaak.
Dat hij nog niet kan schrijven betekend dat 1 van de 2 sowieso evil is. Moesten het 2 joden zijn kon je ze beide laten vergassen op de zelfde manier. Dus als Bikers goed blijkt...
Daarom

Niet meer verdacht is veel gezegd, maar wel minder verdacht.

Lol, jij speelt echt als een f**got deze game. Beter zoek je naar hints ipv heel de tijd loze beschuldigingen in de groep te smijten en verwarring te zaaien. Unknown kon me overtuigen om op bikers te stemmen. En als je de stemmen natelt stond unknown wel degelijk met meer stemmen toen ik op bikers stemde. Baseer je op de feiten bro, en stop anders met je gezeik

Toen jij stemde stond het al 8-4 voor bikers. Als je jezelf verdedigd moet je wel met waarheden komen.

Hier heb je wel een punt.
Maar ik twijfel of z1000 zichzelf verspreekt. Is niet zijn eerste potje dit..

Maar mijn stem staat niet vast.
Ik trek alleen volgende conclusie: ik dacht dat Remi slecht was dus ging ik er een beetje vanuit dat bikers goed was, maar na de stemming bleek dus dat bikers senator was, en het tussen twee slechte ging.
Dus Remi is wel slecht maar de andere senatoren weten niet dat hij slecht was, dus denk ik dat hij priester is.
Cults beschermen bikers niet door op Caesar te stemmen.

Zo kom ik beetje met intuïtie ( wat ook heel vaak fout is bij mij) bij boddin uit

Inderdaad, kan zijn. Ik denk gewoon luid.. Zouden anderen beter ook doen. Maar 4-5 spelers zijn echt actief zoekend naar hints... Jammer..

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 13:02 ----------

[/COLOR]

Hij verdooft het slachtoffer en neemt hem geruisloos mee het dorp uit.

z1000 Tot iemand met iets beter komt.

Echt srs. Hoe de **** kom je hier weer aan. Ga je net zoals Jorgyboy en diaphini zoals in elk spel weer compleet op mij hitten?
Ik mis ook heel de link met het verhaal.

Weer zo iets achterlijks zoals in de vorige game met 10 meter dan ergens een been ligt is de bouwjaar van een motor:roflol::roflol:

Toen jij stemde stond het al 8-4 voor bikers. Als je jezelf verdedigd moet je wel met waarheden komen.

Ik trek alleen volgende conclusie: ik dacht dat Remi slecht was dus ging ik er een beetje vanuit dat bikers goed was, maar na de stemming bleek dus dat bikers senator was, en het tussen twee slechte ging.
Dus Remi is wel slecht maar de andere senatoren weten niet dat hij slecht was, dus denk ik dat hij priester is.

Zo kom ik beetje met intuïtie ( wat ook heel vaak fout is bij mij) bij boddin uit

Dus jou reden om een cult te beschermen tijdens de stemming is door dan maar de verdediging ''maar de andere is vast ook slecht'' te gebruiken, dit is een spel waar de burgers het veel beter doen en niet zomaar overal in trappen :P Als jij niet zo actief bikers probeerde te verdedigen en tegelijk met meerdere personen een stem op dezelfde deelnemer uitbracht had je nog een verdediging, maar na gister is gewoon duidelijk dat jij cult bent. Ben er alleen nog niet uit of jij of whami een stem verdient, spelen duidelijk in hetzelfde team alleen probeer jij wat meer op de achtergrond te blijven.

Das al de 3de zonder reden.

Fabula verdenk ik cult te zijn want heb bij vorige potten het zelfde gezien, zodra je zegt dat je denkt dat burgers op je stemmen, dan grijpt een cult de kans om voor burger door te gaan :roflol:

Waar slaat dit exact op :p?

Ik stem trouwens op je omdat jij degene bent die tot hier toe het meeste cult beschuldigingen heeft geuit. Wat is je logica? Zo veel mogelijk mensen beschuldigen zodat de verdenking zeker niet op jezelf valt?

Echt srs. Hoe de **** kom je hier weer aan. Ga je net zoals Jorgyboy en diaphini zoals in elk spel weer compleet op mij hitten?
Ik mis ook heel de link met het verhaal.

Weer zo iets achterlijks zoals in de vorige game met 10 meter dan ergens een been ligt is de bouwjaar van een motor:roflol::roflol:

Toen vond ik die ook belachelijk. Wel ik wel me stem van je afhalen als je met iets beter komt. Ik ben compleet klaar met iedereen die commentaar heeft vanaf er gestemd wordt, maar zelf geen enkele inbreng hebben in dit spel. Ik ben er echt compleet klaar mee, jezus wat een k*tspel

aangezien er geen stemmen naar Remi & Sanca gaan atm en dat beide eerder goed lijken na alles wat gepasseerd is (lijken, daaorm niet zeker zijn).

Lijkt me toch vrij logisch dat spelers die goed lijken (of ze het nu zijn of niet) weinig of geen stemmen tegen krijgen ???

Ik vraag me nog steeds af hoe jij er zo zeker van bent dat Remi slecht is. Je zegt het alsof het een feit is. Als je een hint gezien hebt die wij niet gezien hebben, kan je die wel even delen. Anders maak je jezelf gewoon verdacht man..

De laatste vier stemmen gingen allemaal op bikers, als je me posts terugleest zie je ook dat me stem zeker niet vast stond, ik stemde op remi zodat hij met verdediging kwam, wat hij ook deed.

Lijkt me toch vrij logisch dat spelers die goed lijken (of ze het nu zijn of niet) weinig of geen stemmen tegen krijgen ???
:roflol: tuurlijk hoor
Remi & Sanca leken eerst niet goed. Wel raar dat je dit nu gaat zeggen terwijl je dat zelf ook weet. Wellicht om me verdacht te proberen maken.

Ik zie ook dat je gisteren niet gestemd hebt? Low profile willen houden?

Trouwens penose, stel dat ik cult ben wat niet zo is, dan had ik echt wel nog tijd genoeg om de stemming op een negatieve manier te beinvloeden... Je komt echt met loze argumenten. Ik zei het al dat je deze game speelt als een f**got.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:30 ----------

:roflol: tuurlijk hoor
Remi & Sanca leken eerst niet goed. Wel raar dat je dit nu gaat zeggen terwijl je dat zelf ook weet. Wellicht om me verdacht te proberen maken.

Ik zie ook dat je gisteren niet gestemd hebt? Low profile willen houden?

Woopy acht ik burger, z1000 die anders zo actief meespeelt is deze game low profile wat ik heel verdacht vind.

Ik ga even niet op jullie punten in. Zou leuk zijn als mensen vertrouwen hebben.
Misschien reageer ik nog straks maar eigenlijk alles wat ik zeg is slecht voor mij.

Ik weet dat mezelf verdedigen weinig zin heeft, tegen idioten kan je namelijk niet veel inbrengen. Ze beledigen helpt ook niet meteen :D maar het is wel leuk.

Aangezien het waarschijnlijk is dat ik er uit ga is het tijd om me wat verdachter te maken :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven