AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Killy ?

Al aan gedacht dat een sikkel mogelijk naar een druide (= goede rol) verwijst?
Sowieso scherp. Vind het wel altijd lastig uitvinden of een hint nou naar een goede of een slechte rol verwijst, meestal wordt dat ook niet zo duidelijk uit de hints.

Een zeis is eigenlijk ook een sikkel, dus dat maakt de sikkel misschien weer een verwijzing naar een slechte rol.

my two cents, vrij zeker dat de sikkel naar een goeie rol (druide dus) verwijst

Zinloze stem om mn stem van Sanca af te halen.

Waarom geen sanca meer dan ?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 14:45 ----------

Gaan we trouwens geen conclusies trekken aan dialpy of hoe hij ook heet zijn dood?
Hij wilde vandaag whami eruit hebben.
Ik zelf geloof nooit zo snel in dat iemand gedood word omdat hij een bepaald iemand beschuldigd..

Waarom geen sanca meer dan ?
Omdat ik aan de hand van die sikkel foto bij hem kwam terwijl die naar druide zou kunnen verwijzen blijkt.

En op mij stemmen is totaal geen reden voor. De enige reden die ik daarvoor gehoord heb is dat ik slechte speler zou zijn.
Dit terwijl ik niet op lloyda (burger) stemde op dag 1 en alternatieven voor die "2" probeerde te zoeken.
En ik beschuldigde bikers (cult) en was een van de eerste om mee te gaan op hem. Uiteindelijk stond mn stem wel op Remi (niet dat het uitmaakte). En ik stemde zogezegd ook zonder reden op Remi terwijl Remi dag 1 ook zelf heeft gezegd dat hint tegen hem geloofwaardiger was dan die tegen lloyda. En ik heb een goede van een mogelijk dood gered (ga hier niets meer over zeggen anders weten de slechten het zeker, terwijl ze het nu mogelijk niet weten als ze even dom zijn als de gemiddelde speler).
Als ik slechte speler ben dan is 90% in dit potje een slechte speler.
Heeft Bikers een belangrijke rol en wordt hij beschermd? Want laat ons eerlijk zijn ik zie niemand een reden geven om op Remi te stemmen terwijl ik het persoonlijk niet zo erg vind op hem te stemmen ( :trollface: ). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.

Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden? Het is natuurlijk nog vroeg in het spel, dus is wat vroeg om te zeggen.
Betekend dan ook dat Remi wellicht goed is en dat we hem er dus niet kunnen uit stemmen :(

Zoals het er nu naar uitziet blijft mn stem op origineel, ik kan het niet plaatsten maar blijf hem verdacht vinden

Guysguysguysguys:

Bij boom van een man zou ik aan Sanca denken om eerlijk te zijn (zoals ik al eerder zei) en zonet vind ik dit.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/straf-mensen-boom-willen-vermoorden-116088/
Er staat ook "bot bijltje" in zijn post, bij die sikkel staat ook dat hij bot is.

Of is té ver gezocht? Die sikkel is sowieso een tip.
Boom & bot komen overeen en Sanca is een boom van een man.

5 June 2007, dude, dat is wel heel erg ver gezocht hoor, ik denk niet dat Wauter 5-jarige posts van mij nog zou herinneren, ik kan hem zelf niet eens meer herinneren en ik heb 'em zelf geplaatst :roflol:

Kijk naar zijn handtekening bv, hij is denk ik de grootste peet hier.

Current status 95kg @1.76m, ik ben dus zeker niet de grootste peet hier denk ik

Alles even teruggelezen. Tot nu toe kan ik er niet echt iets van maken. Dadelijk me voor een tweede keer ff op het verhaal storten. Ik vind de leads naar Sanca tot nu toe in ieder geval redelijk zwak.

Enige hint is de 3 wat ik zie??? Of is dat aambeeld goed gevonden van Alley cat? Trouwens een post uit 2010 hoe kom je erop man..
Enige wat ik zelf afgelopen dagen als hint aanzag was met dat plaatje spqr, whami heeft een varken als ava.
Ik ga voor mijn, wat ik denk, eigen oplossing ipv domweg hints te volgen die ik zelf niet zie.

Whami

ik snap helemaal niks van die verhaaltjes:roflol:

Aangezien ik mensen niet mee krijg om te stemmen op unknowndbb dan maar diegene die eerst bikers beschermde? En daarna maar mee ging toen het duidelijk was dat bikers er uit ging.

Boddin

Voor nu

Omcirkelend rond een oud hunnebed gaat de druïde een slachtoffer van het strijdgewoel terug onder de levenden proberen te brengen en opent zijn boeken met aloude kennis terug en begint wat te brabbelen

Hunnebed heeft niks met de romeinse tijd te maken. Miss duidt het op een speler die uit Drenthe komt?

Omcirkelend rond een oud hunnebed gaat de druïde een slachtoffer van het strijdgewoel terug onder de levenden proberen te brengen en opent zijn boeken met aloude kennis terug en begint wat te brabbelen

Hunnebed heeft niks met de romeinse tijd te maken. Miss duidt het op een speler die uit Drenthe komt?

Maar ik zie de link met druïden wel.

Waarom wil jij weten wie druïde is dan Caesar ?

Enige hint is de 3 wat ik zie??? Of is dat aambeeld goed gevonden van Alley cat? Trouwens een post uit 2010 hoe kom je erop man..
Enige wat ik zelf afgelopen dagen als hint aanzag was met dat plaatje spqr, whami heeft een varken als ava.
Ik ga voor mijn, wat ik denk, eigen oplossing ipv domweg hints te volgen die ik zelf niet zie.

Whami
Haha alleen zij die geen hints kunnen oplossen stemmen tot nu toe voor me.
Mn avatar heb ik maar verandert NA die SPQR afbeelding.

Ofwel treintje van hersenloze burgers die geen hints kunnen oplossen of mogelijk een cult tussen die me weg wil omdat ik met Remi of Sanca juist zat? Ik denk dat het vooral het eerste is aangezien er geen stemmen naar Remi & Sanca gaan atm en dat beide eerder goed lijken na alles wat gepasseerd is (lijken, daaorm niet zeker zijn).

Aangezien ik mensen niet mee krijg om te stemmen op unknowndbb dan maar diegene die eerst bikers beschermde? En daarna maar mee ging toen het duidelijk was dat bikers er uit ging.

Boddin

Voor nu

Lol, jij speelt echt als een f**got deze game. Beter zoek je naar hints ipv heel de tijd loze beschuldigingen in de groep te smijten en verwarring te zaaien. Unknown kon me overtuigen om op bikers te stemmen. En als je de stemmen natelt stond unknown wel degelijk met meer stemmen toen ik op bikers stemde. Baseer je op de feiten bro, en stop anders met je gezeik

Terug
Naar boven