- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zinloze stem om mn stem van Sanca af te halen.
Sowieso scherp. Vind het wel altijd lastig uitvinden of een hint nou naar een goede of een slechte rol verwijst, meestal wordt dat ook niet zo duidelijk uit de hints.Al aan gedacht dat een sikkel mogelijk naar een druide (= goede rol) verwijst?
Omdat ik aan de hand van die sikkel foto bij hem kwam terwijl die naar druide zou kunnen verwijzen blijkt.
Heeft Bikers een belangrijke rol en wordt hij beschermd? Want laat ons eerlijk zijn ik zie niemand een reden geven om op Remi te stemmen terwijl ik het persoonlijk niet zo erg vind op hem te stemmen (). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.
Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden? Het is natuurlijk nog vroeg in het spel, dus is wat vroeg om te zeggen.
Betekend dan ook dat Remi wellicht goed is en dat we hem er dus niet kunnen uit stemmen![]()
Guysguysguysguys:
Bij boom van een man zou ik aan Sanca denken om eerlijk te zijn (zoals ik al eerder zei) en zonet vind ik dit.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/straf-mensen-boom-willen-vermoorden-116088/
Er staat ook "bot bijltje" in zijn post, bij die sikkel staat ook dat hij bot is.
Of is té ver gezocht? Die sikkel is sowieso een tip.
Boom & bot komen overeen en Sanca is een boom van een man.

Kijk naar zijn handtekening bv, hij is denk ik de grootste peet hier.
Of is dat aambeeld goed gevonden van Alley cat? Trouwens een post uit 2010 hoe kom je erop man..Current status 95kg @1.76m, ik ben dus zeker niet de grootste peet hier denk ik

Omcirkelend rond een oud hunnebed gaat de druïde een slachtoffer van het strijdgewoel terug onder de levenden proberen te brengen en opent zijn boeken met aloude kennis terug en begint wat te brabbelen
Hunnebed heeft niks met de romeinse tijd te maken. Miss duidt het op een speler die uit Drenthe komt?
Klein kereltje ben je! Wel nét iets te groot om mee dwerg te werpen. Jammer..![]()
Klein kereltje ben je! Wel nét iets te groot om mee dwerg te werpen. Jammer..![]()
Omcirkelend rond een oud hunnebed gaat de druïde een slachtoffer van het strijdgewoel terug onder de levenden proberen te brengen en opent zijn boeken met aloude kennis terug en begint wat te brabbelen
Hunnebed heeft niks met de romeinse tijd te maken. Miss duidt het op een speler die uit Drenthe komt?
Haha alleen zij die geen hints kunnen oplossen stemmen tot nu toe voor me.Enige hint is de 3 wat ik zieOf is dat aambeeld goed gevonden van Alley cat? Trouwens een post uit 2010 hoe kom je erop man..
Enige wat ik zelf afgelopen dagen als hint aanzag was met dat plaatje spqr, whami heeft een varken als ava.
Ik ga voor mijn, wat ik denk, eigen oplossing ipv domweg hints te volgen die ik zelf niet zie.
Whami
Aangezien ik mensen niet mee krijg om te stemmen op unknowndbb dan maar diegene die eerst bikers beschermde? En daarna maar mee ging toen het duidelijk was dat bikers er uit ging.
Boddin
Voor nu
Ze bedoelde 17,6 cm1m76 is een zeer respectabele lengte voor een man, dat zegt mijn mama altijd.