Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het verhaal is er iets later dan normaal. Had zoals eerder vermeld vandaag een opleiding voor mijn werk en ik wou er deze keer terug een langer mooier verhaal van maken. Ik doe ook alleen maar best![]()
Wat een k*tzooi hier zeg, jullie nemen echt de lol van het spel weg, alleenmaar b**chen op elkaar.
Een ding is zeker, de volgende game dat whami meedoet ben ik sowieso out, wat een klapmongool is dat
Boeie dat hij een burger was, het is iig een stuk rustiger in het topic nu, kunnen we weer focussen op hints.
Al snap ik die witte strepen en punten niet helemaal, misschien te maken met letters die ernaast/boven/onder staan?
Boeie dat hij een burger was, het is iig een stuk rustiger in het topic nu, kunnen we weer focussen op hints.
Al snap ik die witte strepen en punten niet helemaal, misschien te maken met letters die ernaast/boven/onder staan?
Ik vind dat we whami moeten respecteren en iedereen die op hem gestemd heeft eruit stemmen ook al zitten daar burgers tussen dan nog verdien je om te sterven.
Ik vind dat we whami moeten respecteren en iedereen die op hem gestemd heeft eruit stemmen ook al zitten daar burgers tussen dan nog verdien je om te sterven.
Eens!Ik vind dat we whami moeten respecteren en iedereen die op hem gestemd heeft eruit stemmen ook al zitten daar burgers tussen dan nog verdien je om te sterven.
Zo denk ik over de stemming van gister waarin sommige mensen meer dan overduidelijk een cult probeerden te beschermen, jij één van hen. Dat whami eruit is is gewoon goed voor het spel, een beetje trollen kan wel maar zijn constante gepost van foto's van downs etc heb ik helemaal geen zin in, heeft niets met het spel te maken en dat flikt hij elke keer weer dat overdreven gedoe.
Heb jij al mijn Posts vandaag gelezen ?
Zo nee doe dat aub even zo ja oké cult