XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Nou proficiat aan de cults die enkele minder begaafde burgers wisten mee te krijgen. Ik hou me in wees gerust.

Inderdaad wat word er weer goed gespeeld hoe duidelijk moet het zijn man.

Het verhaal is er iets later dan normaal. Had zoals eerder vermeld vandaag een opleiding voor mijn werk en ik wou er deze keer terug een langer mooier verhaal van maken. Ik doe ook alleen maar best :)

En we zijn tevreden wauter. HEIL WAUTER

We hebben trouwens een punt in het wit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.267
Er zitten vast wel nog wat schrijffouten in, heb het nog drie keer nagekeken, maar ik voelde de druk van jullie spelers dus het staat online.

Alle spelers met een eventuele nachtrol mogen mij een PM sturen. En nu ga ik eten :D

Boeie dat hij een burger was, het is iig een stuk rustiger in het topic nu, kunnen we weer focussen op hints.
Al snap ik die witte strepen en punten niet helemaal, misschien te maken met letters die ernaast/boven/onder staan?

Boeie dat hij een burger was, het is iig een stuk rustiger in het topic nu, kunnen we weer focussen op hints.
Al snap ik die witte strepen en punten niet helemaal, misschien te maken met letters die ernaast/boven/onder staan?

Zat idd meteen ff bij de oude teksten te kijken of daar niet ook andere tekens in het wit stonden, maar was niets te vinden dus dit is weer iets nieuws.

Misschien een combi van vorige cijfers etc ofzo, zie t later wel.

Ik vind dat we whami moeten respecteren en iedereen die op hem gestemd heeft eruit stemmen ook al zitten daar burgers tussen dan nog verdien je om te sterven.

Leidt naar letters in de tekst, anders is het onnodig om ze zo te verpreiden.

Speel dan niet mee...

Goed verhaal Wauter !

karma on the way ;)

Laatste spel ook zo hoor. Gaat nergens over. Speel gewoon op de hints en stem gedrag.

Erg k*t dat Whami een burger was, maar dat was wel bijna zeker zo. Hij maakt iedereen zijn rol zo duidelijk.
Lastige taak voor de jager vanavond om iemand te kiezen. Er is nog alles behalve duidelijkheid na 2 rondjes. Schiet dus voor geen ene meter op.
Hopelijk kunnen we nu wat met de hints. Dit spel moeten we nog makkelijk kunnen winnen ieder geval. 1 cult down. Als ceasar vanavond nog een foutje maakt, dan gaan we helemaal lekker.

Ik vind dat we whami moeten respecteren en iedereen die op hem gestemd heeft eruit stemmen ook al zitten daar burgers tussen dan nog verdien je om te sterven.

Misschien heb ik wel een belangrijkere rol dan Whami. In dat geval is het gewoon goed gedaan door de burgers die aan mijn kant stonden.

Zo denk ik over de stemming van gister waarin sommige mensen meer dan overduidelijk een cult probeerden te beschermen, jij één van hen. Dat whami eruit is is gewoon goed voor het spel, een beetje trollen kan wel maar zijn constante gepost van foto's van downs etc heb ik helemaal geen zin in, heeft niets met het spel te maken en dat flikt hij elke keer weer dat overdreven gedoe.

Eens!

Ik heb de laatste uren niet gelezen (en aan de paar posts die ik nu gelezen heb te zien ga ik dat ook niet meer teruglezen), dus wie heeft er een overzichtje?

Zo denk ik over de stemming van gister waarin sommige mensen meer dan overduidelijk een cult probeerden te beschermen, jij één van hen. Dat whami eruit is is gewoon goed voor het spel, een beetje trollen kan wel maar zijn constante gepost van foto's van downs etc heb ik helemaal geen zin in, heeft niets met het spel te maken en dat flikt hij elke keer weer dat overdreven gedoe.

Heb jij al mijn Posts vandaag gelezen ?
Zo nee doe dat aub even zo ja oké cult

serieus mensen minder begaafd noemen door dit spel:roflol:

Heb jij al mijn Posts vandaag gelezen ?
Zo nee doe dat aub even zo ja oké cult

Alsof ik zomaar ff alles ga geloven wat mensen hier posten, over je stemgedrag kan je niet liegen en je gedrag richting het einde van de stemming toe al helemaal niet.

Terug
Naar boven