Ja ik ben evil en hamer daarom zo op mn verdachtenlijstje omdat niemand er rekening mee gaat houden zodra ze zien dat ik evil ben

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ben evil en hamer daarom zo op mn verdachtenlijstje omdat niemand er rekening mee gaat houden zodra ze zien dat ik evil ben

Heb het ook om 21:12 gezegd die dag. Maar wat maakt het uit? Sinds 2 uur voor einde stemming was het al duidelijk dat hij er sowieso uit ging en ik had al anti Bikers propaganda gevoerd voordien.

pfff al die mensen hier die boners van elkaar krijgen
B...b...b...bu...bu...butt, nobody got killed in an alley?![]()
Heeft Bikers een belangrijke rol en wordt hij beschermd? Want laat ons eerlijk zijn ik zie niemand een reden geven om op Remi te stemmen terwijl ik het persoonlijk niet zo erg vind op hem te stemmen (). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.
Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden? Het is natuurlijk nog vroeg in het spel, dus is wat vroeg om te zeggen.
Ik heb niet altijd diarree hoor. Als ik dingen eet met een sterke rode kleur (anti-ox) dan kan ik wel eens rode diarree krijgen. Ziet er dan uit als bruine vla met maandstonden
. Ziet er dus nog best lekker uit om op te likken. Zo'n tong op je kontgaatje, hoe zou dat voelen
![]()
Hmmm. En niet te vergeten dat als de tempelpriester iemand van Remi's kontlikkers is, ze zouden kunnen proberen om hem in hun kamp te trekken moest hij goed zijn.
[/COLOR]
unknowndbb
Ja ik ben evil en hamer daarom zo op mn verdachtenlijstje omdat niemand er rekening mee gaat houden zodra ze zien dat ik evil ben![]()

Ja ik redde orgineel uit jouw klauwen omdat ik evil ben.
Ja ik redde orgineel uit jouw klauwen omdat ik evil ben.

Steek maar de schuld op een anderRedde orgineel uit mijn klauwen
Je hebt verdomme voordat de nacht vertelt dat Orgineel burger is.. Wat nou redden...?
Je maakte hem een fking easy target voor Caesar zo... nou wordt ie mooi whami..
En vooral de anti-Bikers propaganda negeren.
jij bracht die hint aan en wou hem er uit stemmen. En ik moest wel ingrijpen voor je kontenlikkers je blind zouden volgen.Steek maar de schuld op een anderjij bracht die hint aan en wou hem er uit stemmen. En ik moest wel ingrijpen voor je kontenlikkers je blind zouden volgens.
Jij bracht die hint aan en het was o zo duidelijk dat als het een echte hint is, hij naar een goede zou verwijzen. Waarom heb jij dit dan niet opgemerkt hé voordat je het poste? Dat is jouw verantwoordelijkheid.
Je zei zelf dag 1 dat het argument tegen jou geloofwaardiger is dan die op lloydamanman, wat spreek jij jezelf tegen.

Redde orgineel uit mijn klauwen
Je hebt verdomme voordat de nacht afgelopen was vertelt dat Orgineel burger is.. Wat nou redden...?
Je maakte hem een fking easy target voor Caesar zo... nou wordt ie mooi whami..
En vooral de anti-Bikers propaganda negeren.
Lol, ik steek het op niemand anders dat ik op jou stemde, en heb er geen spijt van, was de juiste keuze en zou het opnieuw doen.En dat schuld in een anders zn schoenen schuiven komt me bekend voor
Lol, ik steek het op niemand anders dat ik op jou stemde, en heb er geen spijt van, was de juiste keuze en zou het opnieuw doen.
Een uur voor het einde. Blijkbaar ben ik vroeger gestopt met stemmen noteren dan ik dacht. Maar toen was ook al duidelijk dat Bikers zou sterven.Whami, ik heb de eerste dag op Jorgyboy gestemd.
Daarnet zei je al dat ik in dag 2 niet gestemd heb, en nu heb ik in dag 1 ook al niet gestemd volgens jou. Ik heb beide dagen gewoon een stem uitgebracht. En nee, niet 5 minuten voor het einde maar ruim op tijd. Wat probeer je nu weer te bereiken hiermee?
Wat een k*tzooi hier zeg, jullie nemen echt de lol van het spel weg, alleenmaar b**chen op elkaar.
Een ding is zeker, de volgende game dat whami meedoet ben ik sowieso out, wat een klapmongool is dat