AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Heb het ook om 21:12 gezegd die dag. Maar wat maakt het uit? Sinds 2 uur voor einde stemming was het al duidelijk dat hij er sowieso uit ging en ik had al anti Bikers propaganda gevoerd voordien.

Dit heeft inderdaad vrij veel weg van Anti-Bikers propaganda:rolleyes:

pfff al die mensen hier die boners van elkaar krijgen

B...b...b...bu...bu...butt, nobody got killed in an alley? :(

Heeft Bikers een belangrijke rol en wordt hij beschermd? Want laat ons eerlijk zijn ik zie niemand een reden geven om op Remi te stemmen terwijl ik het persoonlijk niet zo erg vind op hem te stemmen ( :trollface: ). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.

Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden? Het is natuurlijk nog vroeg in het spel, dus is wat vroeg om te zeggen.

??? Ik heb niet altijd diarree hoor. Als ik dingen eet met een sterke rode kleur (anti-ox) dan kan ik wel eens rode diarree krijgen. Ziet er dan uit als bruine vla met maandstonden :). Ziet er dus nog best lekker uit om op te likken. Zo'n tong op je kontgaatje, hoe zou dat voelen???

Hmmm. En niet te vergeten dat als de tempelpriester iemand van Remi's kontlikkers is, ze zouden kunnen proberen om hem in hun kamp te trekken moest hij goed zijn.

[/COLOR]
unknowndbb

Maargoed doet niet meer ter zake natuurlijk, was alleen wat frustratie van mijn kant dat ik hier nog op reageer.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:29 ----------

Ja ik ben evil en hamer daarom zo op mn verdachtenlijstje omdat niemand er rekening mee gaat houden zodra ze zien dat ik evil ben :rolleyes:

50 % dat je evil bent. 50% dat je goed bent.:rolleyes:

Ja ik redde orgineel uit jouw klauwen omdat ik evil ben.

Redde orgineel uit mijn klauwen :roflol:
Je hebt verdomme voordat de nacht afgelopen was vertelt dat Orgineel burger is.. Wat nou redden...?

Je maakte hem een fking easy target voor Caesar zo... nou wordt ie mooi whami..

En vooral de anti-Bikers propaganda negeren.

Je hebt verdomme voordat de nacht vertelt dat Orgineel burger is.. Wat nou redden...?

Steek maar de schuld op een ander :roflol: jij bracht die hint aan en wou hem er uit stemmen. En ik moest wel ingrijpen voor je kontenlikkers je blind zouden volgen.

Jij bracht die hint aan en het was o zo duidelijk dat als het een echte hint is, hij naar een goede zou verwijzen. Waarom heb jij dit dan niet opgemerkt hé voordat je het poste? Dat is jouw verantwoordelijkheid.

Steek maar de schuld op een ander :roflol: jij bracht die hint aan en wou hem er uit stemmen. En ik moest wel ingrijpen voor je kontenlikkers je blind zouden volgens.

Jij bracht die hint aan en het was o zo duidelijk dat als het een echte hint is, hij naar een goede zou verwijzen. Waarom heb jij dit dan niet opgemerkt hé voordat je het poste? Dat is jouw verantwoordelijkheid.

Blind zouden volgen in de nacht? Not sure if srs.

En wat opgemerkt? Dat het een Galliër was.? Focuste me meer op "Romeinse kopie".. Alley Cat zei hetzelfde dus zo onlogisch was het niet. Tevens heb ik mijn fout NA de nacht gewoon recht gezet dus zie het probleem niet.

En dat schuld in een anders zn schoenen schuiven komt me bekend voor

Je zei zelf dag 1 dat het argument tegen jou geloofwaardiger is dan die op lloyda :roflol: manman, wat spreek jij jezelf tegen.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:36 ----------

:roflol:

Je hebt verdomme voordat de nacht afgelopen was vertelt dat Orgineel burger is.. Wat nou redden...?

Maar maar.... wat doe jij nu dan?

Pijnlijke dood van meer dan 40 minuten :( impalement ofzo?

waar is het verhaal? :o

Het verhaal moet idd maar komen, want dit gaan werkelijk nergens meer over.

Bedankt Whami!!

Whami, ik heb de eerste dag op Jorgyboy gestemd.
Daarnet zei je al dat ik in dag 2 niet gestemd heb, en nu heb ik in dag 1 ook al niet gestemd volgens jou. Ik heb beide dagen gewoon een stem uitgebracht. En nee, niet 5 minuten voor het einde maar ruim op tijd. Wat probeer je nu weer te bereiken hiermee?

Whami, ik heb de eerste dag op Jorgyboy gestemd.
Daarnet zei je al dat ik in dag 2 niet gestemd heb, en nu heb ik in dag 1 ook al niet gestemd volgens jou. Ik heb beide dagen gewoon een stem uitgebracht. En nee, niet 5 minuten voor het einde maar ruim op tijd. Wat probeer je nu weer te bereiken hiermee?
Een uur voor het einde. Blijkbaar ben ik vroeger gestopt met stemmen noteren dan ik dacht. Maar toen was ook al duidelijk dat Bikers zou sterven.

Wat een k*tzooi hier zeg, jullie nemen echt de lol van het spel weg, alleenmaar b**chen op elkaar.
Een ding is zeker, de volgende game dat whami meedoet ben ik sowieso out, wat een klapmongool is dat

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.258
Dag 3:

Zo hadden we gisteren even een sprongetje gemaakt in de tijd dus vandaag doen we eventjes een flashback. Bij de slag van Sabis hadden de stammen heel wat verliezen geleden maar hoe kwam dit precies tot stand. Caesar besloot om rond 58 vc. eerst de Helvettii en de Haeduit te bekampen en versloeg ze vrij makkelijk. In Gallië zagen de belgen de bui al hangen en sloten ze een verbond met de Nerviërs. In het zuiden van Belgica rolde Caesar ondertussen vrij makkelijk een eerste coalitieleger in de slag om Aisne op waarna oa ook de Suessiones , de Bellovaci en de Ambiani zich overgaven. 1

Omdat de Belgen wisten dat ze bij een frontaal gevecht geen enkele kans hadden besloten ze het slimmer aan te| pakken en de legioenen apart aan te vallen. Deze werden namelijk |gescheiden door de legioenentros. Deze bestaat vooral uit zware bagage en. niet essentiël gevechtsmateriaal zoals kampbenodigheden,. tenten, handmolens, voorraden werpsperenen persoonlijke bezittingen. Alleen hadden de Belgen geen rekening gehouden met feit dat wanneer de Romeinen in vijandig gebied| verschijnen ze zich hergroeperen en al de legertrossen van de verschillende legioenen zich achteraan tesamen voegen als één geheel. Whami| is al een geroutineerde strijder die aan beide kampen heeft gevochten. Naarmate het Romeinse rijk groter. werd moesten de romeinen wel lokale burgers recruteren om over voldoende manschappen te beschikken. In het begin was soldaat worden vooral een voorrecht voor de rijkeren omdat deze de duurdere uitrusting konden betalen. Whami. heeft altijd al een beetje een aparte vechtstaal gehad. Woest roept hij om zich en beledigd de tegenstander als mongol of dommeriken die geen moeite nemen om wat na te.denken. Om het moment dat de eerste legertros dus zijn passage doet zijn al. zes legioenen gepasseerd. Caesar maakte echter een fout door eerst zijn |kamp te laten opslaan wat voor de verdoken Belgen het ideale signaal was om aan te vallen. In de welbekende Gallische stormloop liepen de Galliers naar de Romeinen toe en staken ze de rivier over. Ze maakten gebruik van op het eerste zicht primitieve wapens zoals speren, lange zwaarden, korte bogen en bijlen.|De Nerviërs vielen de rechterflank aan en tegelijk bestormden de Atrebaten en de Viromandui het centrumflank en de linkerflank. De| Atrebaten verloren echter hun positie en werden tot achter de rivier teruggedreven waardoor de formatie gebroken werd en de Romeinen het kamp van de Belgen overwonnen. De Belgen bleven de Romeinen echter op hun heuvel bestormen en net op tijd voor de Romeinen kwam het XIII en XIV legioen waardoor de Belgen nog vrij simpel werden verslagen. Tussen de slachtoffers van beide kampen zien we helaas ook whami liggen. .

Belgie_Sabis.jpg

Whami is dood:

Hij was burger

Wat een k*tzooi hier zeg, jullie nemen echt de lol van het spel weg, alleenmaar b**chen op elkaar.
Een ding is zeker, de volgende game dat whami meedoet ben ik sowieso out, wat een klapmongool is dat

Kan ik deels wel inkomen idd, maar moest het even kwijt nu hij toch dood is.
Zal me de volgende keer wel inhouden:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.260
Het verhaal is er iets later dan normaal. Had zoals eerder vermeld vandaag een opleiding voor mijn werk en ik wou er deze keer terug een langer mooier verhaal van maken. Ik doe ook alleen maar best :)

Terug
Naar boven