XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Dus jij vindt het leuk om de hele tijd voor idioot en mong**l uitgemaakt te worden omdat je niet exact doet wat een andere speler van je zou willen? Ik wil je ook wel wat uitschelden als dat het spel voor jou leuker maakt hoor. Voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo.

Soit, ik ga voor vandaag maar gewoon zwijgen en morgen na een goeie nachtrust gewoon verder spelen :)

Ik zeg toch juist dat ik die verwijten en beledigingen niet tof vind? Ik heb hiervoor vandaag al één persoon een waarschuwing gegeven dus deze weet wel dat hij zich koest moet houden. Bij whami had ik ff door dat hij eruit lag dus daar maakte ik me geen zorgen over. Ik beschouw dit topic dan ook als afgehandeld en we spelen verder :)

Sinds wanneer stemmen we burgers er expres uit? Bedoeling van dit spel lijkt me de slechten eruit te krijgen? Of kom ik paranoia?

Ik zeg toch juist dat ik die verwijten en beledigingen niet tof vind? Ik heb hiervoor vandaag al één persoon een waarschuwing gegeven dus deze weet wel dat hij zich koest moet houden. Bij whami had ik ff door dat hij eruit lag dus daar maakte ik me geen zorgen over. Ik beschouw dit topic dan ook als afgehandeld en we spelen verder :)

Was een reactie op Alley Cat, niet op jouw post ;)

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 23:11 ----------

edit: never mind, ik zwijg er gewoon over.

Woopy blijft maar door ratelen

:D

Een beetje schelden hoort er ook bij, maar als ik na mn werk ruim 10 pagina's moet teruglezen waar alleenmaar gescheld in staat is de lol er gewoon af, je gaat posts niet meer aandachtig lezen, dus de evt. serieuze reacties mis je en het is gewoon kinderachtig.
Dus gewoon normaal doen

Inderdaad. Snap er ook geen reet meer van.
Cults hebben handig gebruik gemaakt van de aanwezigheid van een paar mensen die niet zo goed tegen schelden/whami kunnen en die gevoelens belangrijker vonden dan het gewoon spelen van de game.

Niks aan te doen, kostbare stemronde verkloot.

Kunnen we er vanaf vandaag dan gewoon over zwijgen? Begin stilaan genoeg te hebben van deze onzin.

Whami burger dus..k*t. Begon wel te twijfelen omdat hij zo aan het stampvoeten was. Ik zat mis maar heb wel mijn eigen gedachtengang gespeeld ipv anderen en misschien de verkeerde te volgen.
Met de hints kan ik steeds helemaal niks. Wat hebben we van de laatste 2 dode burgers kunnen leren? Kunnen we nu concluderen dan unknown steeds de dans ontsprongen is doordat de cults hem gered hebben door van de verwarring en het gedrag van whami gebruik te maken?
Ik wacht af of er in de loop van de dag door mensen hints gezien worden maar vooralsnog denk ik dat unknown dus 2x gered is en wel slecht moet wezen.

Whami burger dus..k*t. Begon wel te twijfelen omdat hij zo aan het stampvoeten was. Ik zat mis maar heb wel mijn eigen gedachtengang gespeeld ipv anderen en misschien de verkeerde te volgen.
Met de hints kan ik steeds helemaal niks. Wat hebben we van de laatste 2 dode burgers kunnen leren? Kunnen we nu concluderen dan unknown steeds de dans ontsprongen is doordat de cults hem gered hebben door van de verwarring en het gedrag van whami gebruik te maken?
Ik wacht af of er in de loop van de dag door mensen hints gezien worden maar vooralsnog denk ik dat unknown dus 2x gered is en wel slecht moet wezen.
Yep, dat denk ik ook. We hadden gisteren Penose of Unknown weg moeten stemmen, maar de cults wilden dat niet omdat hun rollen met elkaar verbonden zijn en dus moest er iemand anders uit.

Gebeurtenissen van vannacht kunnen al een hoop duidelijk maken als Penose dood is, en als Unknown Brutus is realiseert hij zich waarschijnlijk ook wel dat hij niet zo heel lang meer de tijd krijgt.

Woopy zei:
Kunnen we er vanaf vandaag dan gewoon over zwijgen? Begin stilaan genoeg te hebben van deze onzin.
Doen we.

Alley cat

Voor mij mogen spelers als rob p en jimbooo er ook meteen uit. Als de rest vindt dat whami eruit moet, dan moeten die 2 er ook uit. Voegen niets nuttigs toe aan het spel, behalve stemmem op spelers die ze niet kunnen luchten.

Er is nog wel een verschil tussen niets toevoegen en gewoonweg irritant zijn.

Misschien even een ronde teruggaan en kijken wie het hardst in de verdediging van Bikers ging?

En het verhaal afwachten natuurlijk...

• #1.315
Nacht 3:

Het is een bewogen nacht geweest, Jupiter keek van de zijlijn toe en denkt er het zijne van. Ondertussen gebeurd er echter heel wat in het Romeinse kamp. In 50 vc had de senaat, geleid door Pompei, Caesar bevolen om zich te ontwapenen en terug te keren naar Rome op aanklacht van ongehoorzaamheid en landsverraad. Caesar wist dat hij veroordeeld kan worden zonder de immuniteit van een magistraat en stak dan ook in januari 50 vc the Rubicon over, een natuurlijke grens van Italië , met een legioen en veroorzaakte zo een burgeroorlog. Pompei vluchtte naar het zuiden wegens een gebrek aan vertrouwen in zijn net aangestelde troepen. Desondanks Caesar maar over één legioen (XIII) beschikte wilde Pompei hem niet aanvallen. Caesar achtervolgde Pompei tijdens een 27 dagen durende mars in de hoop hem te kunnen gevangen nemen voor zijn troepen konden ontsnappen. Pompei kon echter toch ontsnappen en Caesar liet het bestuur van Italie over aan Marcus Antonius terwijl hij verder doortrok naar Spanje. Hij slaagde erin de luitenanten van Pompei te verslaan maar van Pompei kan nog steeds ontsnappen. Na gevechten in het oosten van Griekenland kreeg hij hem toch te pakken een jaar later in Pharsalus.

Caesar was nog steeds niet tevreden en besloot bij de tempel langs te gaan om de Goden om advies te vragen. Na het gezeur en de incompetentie van de tempelpriester werd hij echt zo woest dat hij de tempelpriester met één zwaardsteek van zijn gladius neerstak en de tempelpriester op de trappen van het altaar liet doodbloeden. Mooi, daar is hij nu ook van af. De marktkraamster doet nog steeds haar geheime spionageronde maar heeft helaas dit tafereel ook gemist. Tot slot doet de druïde deze nacht weer een poging om een burger tot leven te werken maar het resultaat is deze keer negatief.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FabulaActaEst is dood:

Hij was senator

De tempelpriester is dood

Het was Markrot

Wauter, ben je zeker dat er hints staan in het verhaal ? (de witte invulling buiten beschouwing gelaten)

Voor mij mogen spelers als rob p en jimbooo er ook meteen uit. Als de rest vindt dat whami eruit moet, dan moeten die 2 er ook uit. Voegen niets nuttigs toe aan het spel, behalve stemmem op spelers die ze niet kunnen luchten.

Wordt het heet onder je voeten cultje

Sommige mensen hebben ook gewoon een leven door de weeks en met die 180.000 posts per dag is het voor mij gewoonweg onmogelijk om te volgen. Maar ik vind het goed schrijf mij maar uit ben er ook wel beetje klaar mee. Ook voor de zoveelste keer dat ik burger ben.

• #1.319
Mijn excuses dat het nachtverhaal iets later is. Was praktisch klaar tot er opeens op een kwartier tijd 4 man mijn bureau binnen kwam met vragen en dergelijke :roflol:

Getal 27. Woopy is 27 jaar wat ik even snel zag.

Terug
Naar boven