AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Gaan we nu eindelijk Z1000 er eens uit voten?

is het dus een registratiedatum of de stats?

Wauter????????????????????????????????????????

Alsof ik zomaar ff alles ga geloven wat mensen hier posten, over je stemgedrag kan je niet liegen en je gedrag richting het einde van de stemming toe al helemaal niet.
Als je denkt dat hij cult is had je toch kunnen helpen hem eruit te stemmen. Dat was de hele opzet van deze dag.
Nu verliezen we tijd die we niet hebben.

Als je denkt dat hij cult is had je toch kunnen helpen hem eruit te stemmen. Dat was de hele opzet van deze dag.
Nu verliezen we tijd die we niet hebben.

Jij denkt tenminste na.. Samen met nog paar.
Maar die mensen die op whami gestemd hebben zijn cult of tja.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.289
Zijn de meeste mensen trouwens akkoord als ik Markrot eruit schrijf vanwege inactiviteit?

Zeker hij is letterlijk altijd zo

Ik was vrij zeker dat Whami geen cult was en heb bewust op hem gestemd ja. Het was dat, of ik stapte zelf op. Het is een spel en dat moet leuk blijven, en dat was het op deze manier niet meer voor mij. Dat er dan een burger uit is, is jammer, maar ben allang blij dat hij geen belangrijke rol had zoals de laatste keer dat hij op deze manier speelde. Als ik daarom dan een cult ben volgens sommigen, dan is dat maar zo. Mijn reden heb ik duidelijk gegeven en bij deze nogmaals herhaald. Dat is het laatste dat ik hierover wil zeggen.

Vind dat jullie wel overdrijven hoor..

Goed gespeeld whami (not srs)

Vind dat jullie wel overdrijven hoor..

Ik zie het probleem ook niet zo. Laatste uren niet gelezen maar dit speelde al eerder en ik weet echt niet waarom.
Snap best dat mensen Whami irritant vinden (ik niet, maar goed), maar om er nou zo'n ding van te maken vind ik echt overdreven.

Serieus, ik vind dit echt een van de leukere games in tijden en dat komt zeker ook door whami. Zorgt voor leven (kijk maar naar het aantal pagina's).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.297
Ik zie het probleem ook niet zo. Laatste uren niet gelezen maar dit speelde al eerder en ik weet echt niet waarom.
Snap best dat mensen Whami irritant vinden (ik niet, maar goed), maar om er nou zo'n ding van te maken vind ik echt overdreven.

Serieus, ik vind dit echt een van de leukere games in tijden en dat komt zeker ook door whami. Zorgt voor leven (kijk maar naar het aantal pagina's).

Gohja, whami heeft zijn eigen aparte speelstijl wat je hem opzich niet kwalijk kunt nemen. Alleen worden de verwijten naar andere mensen toe minder gesmaakt.

Dus jij vindt het leuk om de hele tijd voor idioot en mong**l uitgemaakt te worden omdat je niet exact doet wat een andere speler van je zou willen? Ik wil je ook wel wat uitschelden als dat het spel voor jou leuker maakt hoor. Voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo.

Soit, ik ga voor vandaag maar gewoon zwijgen en morgen na een goeie nachtrust gewoon verder spelen :)

Dus jij vindt het leuk om de hele tijd voor idioot en mong**l uitgemaakt te worden omdat je niet exact doet wat een andere speler van je zou willen? Ik wil je ook wel wat uitschelden als dat het spel voor jou leuker maakt hoor. Voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo.

Soit, ik ga voor vandaag maar gewoon zwijgen en morgen na een goeie nachtrust gewoon verder spelen :)
Daar hebben Remi en ik (en nog wel meer) soms ook een neiging toe. Niet zo erg, maar het kan voorvallen. Vind dat geen probleem nee (wel als ik het doe, kan me daar best lullig over voelen).
Had nog niet eens bedacht dat dat het probleem zou zijn zo onbelangrijk vind ik het.

Maar goed, nodig is het niet.

Dat dat een keer gebeurt, kan ik mee leven. Zo kleinzerig ben ik ook niet. Maar pagina's vol, de ene post na de andere, dat is niet meer grappig.

Terug
Naar boven