Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof ik zomaar ff alles ga geloven wat mensen hier posten, over je stemgedrag kan je niet liegen en je gedrag richting het einde van de stemming toe al helemaal niet.
Als je denkt dat hij cult is had je toch kunnen helpen hem eruit te stemmen. Dat was de hele opzet van deze dag.Alsof ik zomaar ff alles ga geloven wat mensen hier posten, over je stemgedrag kan je niet liegen en je gedrag richting het einde van de stemming toe al helemaal niet.
Als je denkt dat hij cult is had je toch kunnen helpen hem eruit te stemmen. Dat was de hele opzet van deze dag.
Nu verliezen we tijd die we niet hebben.
Zijn de meeste mensen trouwens akkoord als ik Markrot eruit schrijf vanwege inactiviteit?
Geef whami zijn rol!Zijn de meeste mensen trouwens akkoord als ik Markrot eruit schrijf vanwege inactiviteit?

Ik zie het probleem ook niet zo. Laatste uren niet gelezen maar dit speelde al eerder en ik weet echt niet waarom.
Snap best dat mensen Whami irritant vinden (ik niet, maar goed), maar om er nou zo'n ding van te maken vind ik echt overdreven.
Serieus, ik vind dit echt een van de leukere games in tijden en dat komt zeker ook door whami. Zorgt voor leven (kijk maar naar het aantal pagina's).

Daar hebben Remi en ik (en nog wel meer) soms ook een neiging toe. Niet zo erg, maar het kan voorvallen. Vind dat geen probleem nee (wel als ik het doe, kan me daar best lullig over voelen).Dus jij vindt het leuk om de hele tijd voor idioot en mong**l uitgemaakt te worden omdat je niet exact doet wat een andere speler van je zou willen? Ik wil je ook wel wat uitschelden als dat het spel voor jou leuker maakt hoor. Voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo.
Soit, ik ga voor vandaag maar gewoon zwijgen en morgen na een goeie nachtrust gewoon verder spelen![]()