AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Heeft nu wel lang genoeg geduurd voor tremendes. Denk dat ik maar op hem stem. Hij is behoorlijk actief moet wel een cult zijn

Mooie nacht zo.

Fabula stemde gisteren op whami. Zoals te verwachten viel van een senator. Feit dat Penose nog leeft zegt mij ook wel wat, kennelijk zijn de slechten erg bang om weg te geven wat zijn rol is.

Mooie nacht zo.

Fabula stemde gisteren op whami. Zoals te verwachten viel van een senator. Feit dat Penose nog leeft zegt mij ook wel wat, kennelijk zijn de slechten erg bang om weg te geven wat zijn rol is.

Caesar kan ook voor een zeker slachtoffer gekozen hebben. Als penose zelf geen jager is werd hij 95% zeker beschermd. Al bij al, goede nacht! Ze vliegen eruit nu.

Ik vraag me af wat ik gedaan heb waarom Caesar me er uit wilde. Ach ja, het was leuk om eens een keertje mee te doen. Hopelijk slaag ik er de volgende keer in iets langer te blijven :p.

Die hint naar jupiter moet iets zijn. Ik kan niet zoeken, hopelijk doen anderen het. Ik zit op school.

Ik vraag me af wat ik gedaan heb waarom Caesar me er uit wilde. Ach ja, het was leuk om eens een keertje mee te doen. Hopelijk slaag ik er de volgende keer in iets langer te blijven :p.
Het is al vrijdag, dan ben je toch best een tijdje meegegaan.

Wat jij gedaan hebt waarom Caesar je eruit wilde hebben ga ik misschien maar eens uitzoeken. Vertel anders even wie Caesar is, dat is makkelijker zoeken. :cool:

Vandaag Z1000 eruit, boys?

Lekkere fout van ceasar haha. Gaat lekker zo boys

Die hint naar jupiter moet iets zijn. Ik kan niet zoeken, hopelijk doen anderen het. Ik zit op school.

Denk dat het gewoon een verwijzing naar de spelleider zelf is. Hij zei in het begin van het topic al hoe zijn avatar min of meer gelinkt was aan Jupiter. Kijkt vanaf de zijlijn toe en denkt er het zijne van.

Ja 27, 27 wat ? Uren, dagen, weken, jaren ?

Zeg ik toch..27 jaar wat ik zo snel zag. Je bent er snel bij Sanca! Cultmaatje van je?

Heeft nu wel lang genoeg geduurd voor tremendes. Denk dat ik maar op hem stem. Hij is behoorlijk actief moet wel een cult zijn

Zit ik warm ofzo?

Niet actief, behoorlijk actief..tis ook nooit goed ook.

Ben nog nooit cult geweest maar altijd wel snel eruit gestemd. Rara hoe kan dat?

Verdacht dat je na mijn opmerking dat woopy 27 jaar is op mij duikt..

Maar misschien is Woopy wel goed en hebben jullie dat al door en maak ik mij juist verdacht met mijn opmerking. Ik heb geen idee.

Ben wel actief maar vind als je een spelletje doet moet je ook meespelen. Kost me behoorlijk wat tijd, vooral gisteren al die nutteloze posts lezen dat het me eigenlijk niet veel uitmaakt.

Kunnen jullie voor de 4e keer het schaamrood op je kaken hebben. Vandaag trouwens een record dat ik er nog in zit!

Dat ik 27 ben, zou wel een erg makkelijke hint zijn. Nog makkelijker dan de 2 die II was die Lloydatoni was, wat dus ook niet klopte.
En ik ben vast ook niet de enige die 27 is..
En als het dan toch naar mij zou wijzen, wat doet je dan bepalen of het een hint naar een slechte of een goede rol is?

Ey de tempelpriester is dood... Maar ik was toch priester?
Daar gaat je theorie Penose.

Mooie nacht zo.

Dit lijkt me sterk, z'n rol is al bekend, dus als ze mij er in wilde luizen had Caesar hem gewoon vermoord.
Zou 2 voor de prijs van 1 betekenen, dus denk dat er een andere reden achter zit.

:roflol: helemaal niet, ik wil zelfs op Woopy stemmen maar weet niet of jij al dan niet een cult bent maar ik bedoel, in het verhaal staat gewoon 27 durende, die jaren verzin je er zelf bij ...

Is toch duidelijk? De mars duurde 27 :D

Denk dat ik morgen maar eens 100 ga trainen.

Dat ik 27 ben, zou wel een erg makkelijke hint zijn. Nog makkelijker dan de 2 die II was die Lloydatoni was, wat dus ook niet klopte.
En ik ben vast ook niet de enige die 27 is..
En als het dan toch naar mij zou wijzen, wat doet je dan bepalen of het een hint naar een slechte of een goede rol is?

Nee niet. Dacht even hardop. Het getal 27 was het enige wat me opviel en boven het verhaal een paar posts eerder stond een post van jou. Zodoende zag ik dat je 27 was. Verder heb ik niet gekeken.
Wist trouwens niet dat er ook naar goede rollen verwezen kan worden?
Maar Sanca en org-anaal doken er wel gelijk op maar misschien weten die wat ik niet weet en bij jij goed.
Ben het eens dat het een erg makkelijke hint zo zijn.
Ik stem alvast en ga uit van mijn eerdere argumentatie...unknown

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 10:53 ----------

:roflol: helemaal niet, ik wil zelfs op Woopy stemmen maar weet niet of jij al dan niet een cult bent maar ik bedoel, in het verhaal staat gewoon 27 durende, die jaren verzin je er zelf bij ...

Ja ga uit van jaar natuurlijk. Een mars van 27dgn is gewoon te beta voor woorden duuuh.:D

Nee niet. Dacht even hardop. Het getal 27 was het enige wat me opviel en boven het verhaal een paar posts eerder stond een post van jou. Zodoende zag ik dat je 27 was. Verder heb ik niet gekeken.
Wist trouwens niet dat er ook naar goede rollen verwezen kan worden?
Maar Sanca en org-anaal doken er wel gelijk op maar misschien weten die wat ik niet weet en bij jij goed.
Ben het eens dat het een erg makkelijke hint zo zijn.
Ik stem alvast en ga uit van mijn eerdere argumentatie...unknown

Waar kan ik die vinden?

Dit lijkt me sterk, z'n rol is al bekend, dus als ze mij er in wilde luizen had Caesar hem gewoon vermoord.
Zou 2 voor de prijs van 1 betekenen, dus denk dat er een andere reden achter zit.
Zijn rol is kennelijk niet helemaal bekend. Leg mij anders maar uit waarom hij niet is uitgekozen vannacht?
Lijkt mij een betere keuze dan een Senator omleggen.

Even mijn impressie van gisteren (en een beetje van eerder):
Penose claimt de jager te zijn. De jager stond in nacht 1 bij een persoon die door Wauter omschreven werd als "allesbehalve goed". Penose claimt dat hij weet dat Unknown slecht is.

Wij weten niet zeker of Penose inderdaad de jager is, hij kan even goed uit zijn nek kletsen. Dat laatste zou hem cult maken. Daar hadden we achter kunnen komen door hem er gisteren uit te stemmen, maar daar is nauwelijks aanstalten toe gemaakt. Zelfs niet door Unknown, terwijl die als Penose cult blijkt totaal niet meer verdacht is en zelfs elke nacht beschermd zou kunnen worden door de jager.

Het zou heel logisch geweest zijn als Caesar vannacht Penose uitgeschakeld zou hebben, aangezien het er op lijkt dat hij de jager is (en dat is een erg belangrijke rol). Dat Caesar dat niet gedaan heeft geeft voor mij aan dat hij liever niet heeft dat de rol van Penose definitief uitkomt.

Ik ben geneigd Penose te geloven. Vooral omdat er anders een andere speler moet zijn die de naam van een slechte rol kent, maar die naam tot op heden niet bekend gemaakt heeft (zelfs niet subtiel).
Enige zorg is dat Unknown Brutus is. Maar ik zou het erg raar vinden als de rol van Brutus (die niet echt ergens bijhoort) omschreven zou worden als "allesbehalve goed".

Zijn rol is kennelijk niet helemaal bekend. Leg mij anders maar uit waarom hij niet is uitgekozen vannacht?
Lijkt mij een betere keuze dan een Senator omleggen.

Hoe moet ik nou weten wat er door Caesar z'n hoofd omgaat?
En raar om de zeggen dat "Z'n rol is helemaal niet bekend", maar wel stellen dat Penose een betere kill was geweest dan Fabula.

Even mijn impressie van gisteren (en een beetje van eerder):
Penose claimt de jager te zijn. De jager stond in nacht 1 bij een persoon die door Wauter omschreven werd als "allesbehalve goed". Penose claimt dat hij weet dat Unknown slecht is.

Wij weten niet zeker of Penose inderdaad de jager is, hij kan even goed uit zijn nek kletsen. Dat laatste zou hem cult maken. Daar hadden we achter kunnen komen door hem er gisteren uit te stemmen, maar daar is nauwelijks aanstalten toe gemaakt. Zelfs niet door Unknown, terwijl die als Penose cult blijkt totaal niet meer verdacht is en zelfs elke nacht beschermd zou kunnen worden door de jager.

Klopt, want indien hij jager is ik m'n eigen graf graaf denk je niet? 9 van de 10 denken dat ik cult ben en dat idee komt voort uit Penose die jager is, indien ik voor een stemming zorg waardoor hij geëxecuteerd wordt wordt het idee dat ik cult ben alleen maar versterkt. Waarom degene executeren die er juist voor zorgt dat ik in leven blijf?

Het zou heel logisch geweest zijn als Caesar vannacht Penose uitgeschakeld zou hebben, aangezien het er op lijkt dat hij de jager is (en dat is een erg belangrijke rol). Dat Caesar dat niet gedaan heeft geeft voor mij aan dat hij liever niet heeft dat de rol van Penose definitief uitkomt.

Ik ben geneigd Penose te geloven. Vooral omdat er anders een andere speler moet zijn die de naam van een slechte rol kent, maar die naam tot op heden niet bekend gemaakt heeft (zelfs niet subtiel).
Enige zorg is dat Unknown Brutus is. Maar ik zou het erg raar vinden als de rol van Brutus (die niet echt ergens bijhoort) omschreven zou worden als "allesbehalve goed".

Je denkt dat Caesar zich wel bezig houdt om Penose niet te killen om mij te verdedigen, maar wel stom genoeg is om een eigen Senator te killen terwijl er naast Fabula duidelijk betere keuzes geweest waren voor "m... Nu je het toch over logica hebt.. Dit klinkt voor mij redelijk onlogisch

Terug
Naar boven