Zijn rol is kennelijk niet helemaal bekend. Leg mij anders maar uit waarom hij niet is uitgekozen vannacht?
Lijkt mij een betere keuze dan een Senator omleggen.
Even mijn impressie van gisteren (en een beetje van eerder):
Penose claimt de jager te zijn. De jager stond in nacht 1 bij een persoon die door Wauter omschreven werd als "allesbehalve goed". Penose claimt dat hij weet dat Unknown slecht is.
Wij weten niet zeker of Penose inderdaad de jager is, hij kan even goed uit zijn nek kletsen. Dat laatste zou hem cult maken. Daar hadden we achter kunnen komen door hem er gisteren uit te stemmen, maar daar is nauwelijks aanstalten toe gemaakt. Zelfs niet door Unknown, terwijl die als Penose cult blijkt totaal niet meer verdacht is en zelfs elke nacht beschermd zou kunnen worden door de jager.
Het zou heel logisch geweest zijn als Caesar vannacht Penose uitgeschakeld zou hebben, aangezien het er op lijkt dat hij de jager is (en dat is een erg belangrijke rol). Dat Caesar dat niet gedaan heeft geeft voor mij aan dat hij liever niet heeft dat de rol van Penose definitief uitkomt.
Ik ben geneigd Penose te geloven. Vooral omdat er anders een andere speler moet zijn die de naam van een slechte rol kent, maar die naam tot op heden niet bekend gemaakt heeft (zelfs niet subtiel).
Enige zorg is dat Unknown Brutus is. Maar ik zou het erg raar vinden als de rol van Brutus (die niet echt ergens bijhoort) omschreven zou worden als "allesbehalve goed".