Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Nee, want indien je elke keer om Wauter kunt gaan roepen indien er een hint verwijst naar iemand terwijl degene helemaal niet die rol heeft dan zullen er nooit meer goeden sterven door middel van verkeerd geïnterpreteerde hints. Zie je het al voor je?

Lloydatoni heeft rol burger

Random persoon : "Ey II wijst naar lloyd, lloyd moet dus wel cult zijn"

Lloyd "Nee dat is niet zo "

Random persoon : "bewijs het maar"

Lloyd : "Wauter? Kun jij even mede delen dat II eigelijk niet naar mij verwijst en misschien helemaal geen hint is? De rol die voortkomt uit de hint is namelijk in strijd met de rol die ik in werkelijkheid bezit"

Wauter " Jongens II, is inderdaad ongelukkig geschreven, my bad.. Game on"

Het gezegde "thinking out of the box" is hier wel van toepassing denk ik.

Nee dat is onzin.. Een hint kan fout opgelost worden ja, maar deze verwijzing valt in mijn ogen niet fout te interpreteren.
Dus de vergelijking met Lloy klopt niet.

Toch ben ik bereid het risico te nemen mocht het niet kloppen ben ik wel de schlemiel

Nee dat is onzin.. Een hint kan fout opgelost worden ja, maar deze verwijzing valt in mijn ogen niet fout te interpreteren.
Dus de vergelijking met Lloy klopt niet.

Toch ben ik bereid het risico te nemen mocht het niet kloppen ben ik wel de schlemiel

Klopt, maar in dat geval kan je hem een pm sturen om te vragen wat mijn rol is.
Misschien ben jij wel de gek die denkt dat ie jager is :p

Ik heb hem al een pm gestuurd dat ik hem kill als die hint niet klopt :) maar lijkt me logisch dat hij niks verklapt.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 12:35 ----------

Als Remi Caesar niet is, is dat het meest logische ja..

Je ziet zelf waarschijnlijk ook wel in dat je in onze positie geen andere serieuze optie hebt dan op jou te stemmen.
Nog los van het feit dat er geen alternatief is, hebben we ook gewoon goede redenen om aan te nemen dat jij slecht bent.

Ik kan nu kiezen om jou te geloven en als blijkt dat je gelogen hebt (wat helemaal niet gek zou zijn) mezelf een enorme debiel vinden.
Of ik kan kiezen om te doen wat logisch is met het kleine risico dat er een foutje in de verhalen zit. Maar ik vind dat ik daar geen rekening mee hoef te houden, dus dan verwijt ik mezelf niks.

Penose zei:
Als Remi Caesar niet is, is dat het meest logische ja..
Waarom?

Ik weet niet of Remi Caesar is, hij kan ook senator zijn en evt zelfs Brutus (al zou ik dat raar vinden). Waarom zegt dat iets over mijn rol?

Jij beschermt lloydatoni? Kleine LL is ll en 2 is ll. Dus verdacht om dat te beweren.

Hierom ga ik mee op lloydatoni

Tenzij er nog iets anders langs moet komen maar heb vanavond niet veel tijd. Eten, trainen, sportmasseuse(zonder happy finish helaas:p)

Ja zo heb ik me dat inderdaad bedacht, misschien niet bijster intelligent maar zie verder geen hints..

Zeker niet, eerder hypocriet!

Die regel hanteer je zo te zien alleen wanneer het je goed uitkomt, want je negeert even het feit dat je zelf ook een burger eruit geflikkerd hebt. Blijkbaar zijn er ook bepaalde uitzonderingen op die regel, namelijk wanneer hij jezelf in twijfel trekt.:rolleyes: Des te meer reden om te zien dat het volgen van die regel alles behalve een waterdicht plan is.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 12:42 ----------

Je ziet zelf waarschijnlijk ook wel in dat je in onze positie geen andere serieuze optie hebt dan op jou te stemmen.
Nog los van het feit dat er geen alternatief is, hebben we ook gewoon goede redenen om aan te nemen dat jij slecht bent.

Ik kan nu kiezen om jou te geloven en als blijkt dat je gelogen hebt (wat helemaal niet gek zou zijn) mezelf een enorme debiel vinden.
Of ik kan kiezen om te doen wat logisch is met het kleine risico dat er een foutje in de verhalen zit. Maar ik vind dat ik daar geen rekening mee hoef te houden, dus dan verwijt ik mezelf niks.

Goed om te weten dat je "inner self" het eens is met je beslissing.

@ alley weet niet mijn gevoel dan.

@ alley weet niet mijn gevoel dan.

Zou niet de eerste keer zijn dat je fout zitten met rollen raden.

Zal straks ook wel een bingo balletje opgooien om te kijken wie Caesar is.. Zit ik er naast, probeer ik het gewoon nogmaals en daarna nog een keer.
Het 2 keer fout hebben geeft immers geen reden om je statement te herzien, toch Penose?

Geldt uiteraard ook voor Alley Cat trouwens

Zal straks ook wel een bingo balletje opgooien om te kijken wie Caesar is.. Zit ik er naast, probeer ik het gewoon nogmaals en daarna nog een keer.
Het 2 keer fout hebben geeft immers geen reden om je statement te herzien, toch Penose?

Lol ik heb 1 keer fout gezeten volgens mij. Maar dat was omdat ik dacht dat jij priester was. Over het feit dat jij slecht bent zit ik goed.
En dat kwam omdat bikers op jouw stemde.

Ik heb deze game nog nooit echt fout gezeten. ???

Ja, op Lloyd maar toen zei ik ook dat ik geen idee had.

Lol ik heb 1 keer fout gezeten volgens mij. Maar dat was omdat ik dacht dat jij priester was. Over het feit dat jij slecht bent zit ik goed.
En dat kwam omdat bikers op jouw stemde.

Naja 1 keer dan, proberen we het gewoon nog een keer.

Ik heb deze game nog nooit echt fout gezeten. ???

Ja, op Lloyd maar toen zei ik ook dat ik geen idee had.

Is toch een fout. Maar doelde alleen op jou dat je je statement moet herzien.

Als mensen mij niet geloven met Remi.
Stem dan op wheightboy

Als mensen mij niet geloven met Remi.
Stem dan op wheightboy

Waterdicht plan zeg ik je.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 13:15 ----------

Jij hebt ook aan bingo gedaan zie ik..

Ga het ook doen moment..

yqLiIJt.png

En rara wie is nummer 5? Biobeast, denk dat hij wel Caesar moet zijn, het lot heeft bepaald:D

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 13:16 ----------

Edit: Nee srs jongens, jullie zitten er naast wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Mooie praatjes heb je..
Ik ben weg, ben rond 8 uur thuis.
Ben benieuwd wat het word.

Terug
Naar boven