Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Lol. Ik moet bekennen dat ik echt ook geen enkele idee hebt wie bij wie hoort. Ik kan echt helemaal niks met de hints. Ik weet niet hoe wauter ze in verband brengt of hoe hij zoekt.

Het komt goed. We hebben al 3 bad guys eruit. Het is eigenlijk nog nooit zo goed gegaan. Als we vanavond weer een bad guy pakken, dan kan het bijna niet meer fout gaan.

Lol. Ik moet bekennen dat ik echt ook geen enkele idee hebt wie bij wie hoort. Ik kan echt helemaal niks met de hints. Ik weet niet hoe wauter ze in verband brengt of hoe hij zoekt.

Het komt goed. We hebben al 3 bad guys eruit. Het is eigenlijk nog nooit zo goed gegaan. Als we vanavond weer een bad guy pakken, dan kan het bijna niet meer fout gaan.

Daarom: Z1000

Ja maar die uitslag is wat geflatteerd natuurlijk.
De enige cult die eruit is gestemd is Bikers. Markrot is eruit geschreven en de ander is vermoord door Caesar zelf. Zo goed gaat het dus niet.

ik wil ook wel meegaan op gewichtjongen

Je hebt 4 posts in totaal met.
Stem Z1000
Ik stem op z1000

In vorige games ook. Wat mij betreft mag ik je in de volgende games niet meer meedoen. Triest mannetje dat je bent.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 13:44 ----------

Ja maar die uitslag is wat geflatteerd natuurlijk.
De enige cult die eruit is gestemd is Bikers. Markrot is eruit geschreven en de ander is vermoord door Caesar zelf. Zo goed gaat het dus niet.

Kwa duidelijkheid miss niet. Kwa uitslag wel

Je hebt 4 posts in totaal met.
Stem Z1000
Ik stem op z1000

In vorige games ook. Wat mij betreft mag ik je in de volgende games niet meer meedoen. Triest mannetje dat je bent.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 13:44 ----------

Kwa duidelijkheid miss niet. Kwa uitslag wel

Brah, dit is gewoon te grappig hoe kleinzerig dat je bent :roflol:

Vorige games heb ik trouwens gewoon meegespeeld en zat ik inderdaad fout toen ik zei dat je een cult was, maar mag ik er dan ook even op wijzen dat jij mij in je rijtje met cults had staan? Kneusje :o

Brah, dit is gewoon te grappig hoe kleinzerig dat je bent :roflol:

Vorige games heb ik trouwens gewoon meegespeeld en zat ik inderdaad fout toen ik zei dat je een cult was, maar mag ik er dan ook even op wijzen dat jij mij in je rijtje met cults had staan? Kneusje :o

2 vorige games. Pleur op man. Je zat alleen op mij te hitte.
1 met je bom aanslag 3 burgers gedood, plus de rolle van alle andere burgers blood geleged. Goodjob
Vorige spel ook samen met Diapahni, nadat vanaf ronde 1 al duidelijk was dat ik 100% burger was.

Ga je lekker aftrekke op Ferry ofzo

Mijn afspraak is ff later dus nog 1 post van mij..

@ jorgyboy en z1000.
Waarom stemmen jullie niet op Remi ? En als jullie mij niet geloven waarom stemmen jullie niet op mij dan ?

Het wordt tijd dat er nu duidelijkheid komt dan kunnen we weer verder. Dit had gister al moeten gebeuren maar nee toen werd er een burger uit gestemd.

Dus of Remi of ik stem aub niet anders.

Edit: maarja blijkbaar als Remi er niet uit gaat word ik niet gedood dus voor mij is het wel een plus punt, ik blijf langer in het spel

Beetje duidelijkheid zou mooi zijn ja.
Vreemd wel dat ineens enkele personen zonder enige argumentatie de aandacht naar anderen proberen leggen. Kunnen de cults het echt zo overduidelijk brengen of zijn dit trollende burgers ???

@ jorgyboy en z1000.
Waarom stemmen jullie niet op Remi ? En als jullie mij niet geloven waarom stemmen jullie niet op mij dan ?

Het wordt tijd dat er nu duidelijkheid komt dan kunnen we weer verder. Dit had gister al moeten gebeuren maar nee toen werd er een burger uit gestemd.

Edit: maarja blijkbaar als Remi er niet uit gaat word ik niet gedood dus voor mij is het wel een plus punt, ik blijf langer in het spel

Ik heb heel de aanleiding naar remi gemist, maar wil wellicht best mee gaan.
Tot nu toe heb ik mijn excel lijstje, waar ik het mee moet doen. En bij bepaalde spelers, staan wie ze allemaal verdenkingen.
Op dat lijstje staat dat Remi op Bikers heeft gestemd. Bikers was senator. Dus daarom denk ik dat Remi geen bad guy is.

@ jorgyboy en z1000.

Het werkt niet zo Penose. Nogmaals je zit fout met je beredenering.
Het is ondertussen wel duidelijk wat je rol is, maar als dat eenmaal zwart op wit staat, maakt dat jou beredenering nog niet juist.

2 vorige games. Pleur op man. Je zat alleen op mij te hitte.
1 met je bom aanslag 3 burgers gedood, plus de rolle van alle andere burgers blood geleged. Goodjob
Vorige spel ook samen met Diapahni, nadat vanaf ronde 1 al duidelijk was dat ik 100% burger was.

Ga je lekker aftrekke op Ferry ofzo

Hahahaha :roflol:

Doe je nou echt huilie huilie omdat ik op je stemde?

En met een bom andere spelers blootleggen, yeah right :thumbs:

Je verdediging raakt kant noch wal en het enige wat je doet is iedereen die op je stemt uitschelden voor mong**l en wat traantjes links en rechts. Net zoals Rob heb ik geen zin om elke dag 5000 posts te lezen waarin mensen voor rot worden uitgescholden, omdat ze er niet tegen kunnen dat men op ze stemt.

Even kijken.
Tegen Remi: Penose, waarvan ondertussen zowat iedereen al openbaar gezegd heeft dat die wsl jager is, heeft iemand beschermd die volgens het verhaal allesbehalve goed is, en dat zou Remi zijn. Dus Remi is slecht.
Voor Remi: Hij is degene die vol in de aanval ging op Bikers, die cult is, en er ook als één van de eersten (zoniet als eerste?) op gestemd heeft, wat best raar zou zijn als hij zelf ook cult is, zeker zo vroeg in het spel. Dus Remi is goed.

Het lastige is dat ik beide punten even geloofwaardig vind. Zoek de fout :-/

Hahahaha :roflol:

Doe je nou echt huilie huilie omdat ik op je stemde?

En met een bom andere spelers blootleggen, yeah right :thumbs:

Je verdediging raakt kant noch wal en het enige wat je doet is iedereen die op je stemt uitschelden voor mong**l en wat traantjes links en rechts. Net zoals Rob heb ik geen zin om elke dag 5000 posts te lezen waarin mensen voor rot worden uitgescholden, omdat ze er niet tegen kunnen dat men op ze stemt.

Wordt tijd dat je het spel gewoon als een volwassene gaat spelen en je verantwoordelijkheid pakt. Inplaats van ik Stem z1000.

Iedereen is bezig met hints enz. Ik durf te wedde dat jij niet eens een excel lijstje hebt.

Laatst bewerkt:
Wordt tijd dat je het spel gewoon als een volwassene gaat spelen en je verantwoordelijkheid komt. Inplaats van ik Stem z1000.

Iedereen is bezig met hints enz. Ik durf te wedde dat jij niet eens een excel lijstje hebt.

Heb ik ook niet hoor :o

Kladblok FTW!

weightboy

Wordt tijd dat je het spel gewoon als een volwassene gaat spelen en je verantwoordelijkheid komt. Inplaats van ik Stem z1000.

Ja, want een excel lijstje hebben getuigd inderdaad wel van inzicht in het spel :o

En zoals ik net zei, heb ik geen zin om 5000 posts per dag te lezen van DBB'ers die elkaar uitschelden. Al was dat wel voornamelijk Whami, maar toch.

Het stemmen op jouw was gewoon omdat je reacties erop altijd zo hilarisch waren :roflol:
Verder niets achter zoeken.

Ja, want een excel lijstje hebben getuigd inderdaad wel van inzicht in het spel :o

En zoals ik net zei, heb ik geen zin om 5000 posts per dag te lezen van DBB'ers die elkaar uitschelden. Al was dat wel voornamelijk Whami, maar toch.

Het stemmen op jouw was gewoon omdat je reacties erop altijd zo hilarisch waren :roflol:
Verder niets achter zoeken.

Nou met deze post vertel je dus twee dingen.
A. Je hebt geen zin om het spel te spelen, want je wilt geen 5000 posts per dag lezen
B. Je vind leuk om mij te bashe, dus je stem op mij is dus zinloos.

Nou goed bezig Jorgyboy, wat mij betreft hoef je de volgende games niet meer mee te spelen

Even kijken.
Tegen Remi: Penose, waarvan ondertussen zowat iedereen al openbaar gezegd heeft dat die wsl jager is, heeft iemand beschermd die volgens het verhaal allesbehalve goed is, en dat zou Remi zijn. Dus Remi is slecht.
Voor Remi: Hij is degene die vol in de aanval ging op Bikers, die cult is, en er ook als één van de eersten (zoniet als eerste?) op gestemd heeft, wat best raar zou zijn als hij zelf ook cult is, zeker zo vroeg in het spel. Dus Remi is goed.

De fout zit hem in de theorie dat Penose jager is en dat ik automatisch slecht hoor te zijn.
Maargoed ik ben nu constant genoodzaakt om mij bezig te houden met mijn verdediging terwijl het net zo goed kan zijn dat de cults mij voor hun karretjes spannen. Zal zo wel naar hints zoeken.

Even kijken.

Ok, je zit er niet ver van. maar remi kan ook brutus zijn en ondertussen zich aan burgerkant geschaard hebben waardoor penose fout zou zitten, dat is ook wat hij vreest.

Terug
Naar boven