AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Uhh boddin, ben redelijk actief geweest eerste dagen?? Gisteren en vandaag niet, maar dan nog heb ik gestemd, een beetje onzinberichten posten net als de meesten hier is niet mijn stijl. Willekeurig op iemand stemmen en dan een beetje door posten toch. Ach

boddin

Zou ik het spelletje zo actief spelen als ik caesar was? Please... Gebruik je brains.. btw nochtans wordt veel gebruikt in belgie ja. Kan ik er niet veel aan doen lijkt me. Wat een reden om mij te gaan verdenken. Je bent heke game inactief jimbooo de cults zijn aan het verliezen en opeens schiet je in actie.. jezus halleluja ik terug weer goeie moed in dit spel nadat niemand meeging op remi en iedereen op whami ging. Maar nu...

Beste marktkraamster,

Ik weet natuurlijk niet welke personen jij al hebt gecontroleerd, maar als je alley cat nog niet gecheckt hebt raad ik je aan om zijn naam vannacht door te sturen. Alley is namelijk geen cult maar wel een mogelijke caesar, boddin zou zowel cult als caesar kunnen zijn.

Groenten,
(ray)acus

• Like
Waarderingen: Guts
Yes er komt toch weer een beetje gezeik. Gezellig.

Het is duidelijk dat we het spel toch bijna hebben gewonnen. De jager leeft nog, er zijn misschien nog 2 cults en ceasar. Ceasar is geloof ik erg de weg kwijt. Want hij kiest toch wel aparte kills.
Grote kans dat ceasar vanavond een verkeerde kill maakte of de jager treft.
Dan is het morgen gewoon een kwestie van afmaken.

Ik vetrouw alley cat in ieder geval, hij heeft van dag 1 al remi aangevallen. Kan ook geen slim gespeeld zijn, maar dat geloof ik niet.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:59 ----------

Jimbooo ;)

Golderado stond dus ook op mijn lijstje van cults. Vandaar ga ik mee.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:10 ----------

En waarom ga je me nu weer beschuldigen? Wat heb jij trouwens tegen mij? Denk je nu echt dat ik caesar ben? Dan zegt dat to be honest enorm veel over jou... Ik was trouwens de eerstte die neigde penose te geloven in zijn betoog tegen remi.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:12 ----------

Nou veel anders zijn we niet gewoon van jou...

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:14 ----------

Tjoek tjoek daar komt het culttreintje. Leuk dat jullie je zo makkelijk verraden. Morgen wordt een easy dag.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:15 ----------

Alweer een nuttige post van je. Dit spel heb je gewoon maar gestemd, typisch cultgedrag. Morgen vlieg je eruit samen met je cultmaatjes.

Als jij denkt dat ik cult ben, ga je gang :)

Yes er komt toch weer een beetje gezeik. Gezellig.

Het is duidelijk dat we het spel toch bijna hebben gewonnen. De jager leeft nog, er zijn misschien nog 2 cults en ceasar. Ceasar is geloof ik erg de weg kwijt. Want hij kiest toch wel aparte kills.
Grote kans dat ceasar vanavond een verkeerde kill maakte of de jager treft.
Dan is het morgen gewoon een kwestie van afmaken.

Ik vetrouw alley cat in ieder geval, hij heeft van dag 1 al remi aangevallen. Kan ook geen slim gespeeld zijn, maar dat geloof ik niet.

Na alley lijkt me goed. Anders valt hij wel nog door de mand. Naar de overe cults zijn er weinig duidelijke links. Zoals je zegt zijn er wss niet zo heel veel meer over. Dus moeten we nu voorzichtig zijn in wat we doen. Jammer voor het spel dat er nog altijd mensen zijn die hun ego niet opzij kunnen zetten. Morgen ben ik weer volledig vrij, kan ik weer zoeken om hints

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 19:23 ----------

Beste marktkraamster,

Ik weet natuurlijk niet welke personen jij al hebt gecontroleerd, maar als je alley cat nog niet gecheckt hebt raad ik je aan om zijn naam vannacht door te sturen. Alley is namelijk geen cult maar wel een mogelijke caesar, boddin zou zowel cult als caesar kunnen zijn.

Groenten,
(ray)acus

Jij moet echt dringend hulp zoeken...

Snap ook niet goed waarom Jimbooo zich opeens zo op mij focust. Maar liever dat hij de marktkraamster op me af stuurt dan gelijk Brutus.

Ik zou zelf het liefst Biobeast gecontroleerd zien, om redenen die ik al eerder heb aangegeven. Heb al heel vroeg Z1000 genoemd als Caesar en dat zou op zich ook nog kunnen, maar de keuzes van Caesar verwacht ik niet van Z1000.

Hoop niet dat Woopy de marktkraamster was. Maar dat zullen we vanzelf wel merken.

Golderado is trouwens best veel online, maar heeft nog helemaal niks gezegd om zichzelf te redden. Kom op jongen, doe je best eens een beetje.

Snap ook niet goed waarom Jimbooo zich opeens zo op mij focust. Maar liever dat hij de marktkraamster op me af stuurt dan gelijk Brutus.

Ik zou zelf het liefst Biobeast gecontroleerd zien, om redenen die ik al eerder heb aangegeven. Heb al heel vroeg Z1000 genoemd als Caesar en dat zou op zich ook nog kunnen, maar de keuzes van Caesar verwacht ik niet van Z1000.

Hoop niet dat Woopy de marktkraamster was. Maar dat zullen we vanzelf wel merken.

Golderado is trouwens best veel online, maar heeft nog helemaal niks gezegd om zichzelf te redden. Kom op jongen, doe je best eens een beetje.

Complimenten dat je direct goed zat met Remi. Als er 1 speler lastig is, dan is het Remi wel.
Ben benieuwd wat het zo gaat worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.678
Moeten nog drie mensen stemmen volgens mij?

Terug
Naar boven