- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door post van guts gister vermoeden ik al dat hij marktkraamster was, caesar heeft dit dus ook gezien.
Hij noemde wel twee keer Boddin..
Wekt de indruk dat hij niet wist of Boddin Caesar was.alley cat is niet caesar, redelijk zeker, boddin kan nog steeds, ma ga gewoon mee met ons en dan pakken we volgende keer wie jij wilt xx
Dat valt me tegen dat jij mij nu verdenkt... Ik was de eerste die je geloofde in je betoog tegen remi... Ging dan ook mee op remi... Bikers stemde ik er ook mee uit. En golderado stond ook op mijn lijstje zoals ik al had vermeld...
Daarvoor of daarna zei hij ook nog dat hij dwars door boddin heen keek.
---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 10:31 ----------
Ik zeg alleen dat guts jouw twee keer vermeld..
Maar als jij caesar bent zegt het niks waar jij op stemt. ik zou ook cults stemmen.
Klopt, en daarvoor riep hij ook nog dat ik cult was.Daarvoor of daarna zei hij ook nog dat hij dwars door boddin heen keek
Als je af wilt gaan op Guts moet je mij toch gaan schrappen hoor.alley cat is niet caesar, redelijk zeker, boddin kan nog steeds, ma ga gewoon mee met ons en dan pakken we volgende keer wie jij wilt xx
Kan je mooi brengen zo maar toch denk ik dat jij caesar bent Alley..
Biobeast nog steeds.
Tussen boddin of biobeast moet het vandaag gaan lijkt me.