MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Dubbelpost.

Dat valt me tegen dat jij mij nu verdenkt... Ik was de eerste die je geloofde in je betoog tegen remi... Ging dan ook mee op remi... Bikers stemde ik er ook mee uit. En golderado stond ook op mijn lijstje zoals ik al had vermeld...

Door post van guts gister vermoeden ik al dat hij marktkraamster was, caesar heeft dit dus ook gezien.
Hij noemde wel twee keer Boddin..
alley cat is niet caesar, redelijk zeker, boddin kan nog steeds, ma ga gewoon mee met ons en dan pakken we volgende keer wie jij wilt xx
Wekt de indruk dat hij niet wist of Boddin Caesar was.

En als de heks iets niet weet heeft ze het dus niet gevraagd en is ze dus een doodnormale burger.

Daarvoor of daarna zei hij ook nog dat hij dwars door boddin heen keek.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 10:31 ----------

Dat valt me tegen dat jij mij nu verdenkt... Ik was de eerste die je geloofde in je betoog tegen remi... Ging dan ook mee op remi... Bikers stemde ik er ook mee uit. En golderado stond ook op mijn lijstje zoals ik al had vermeld...

Ik zeg alleen dat guts jouw twee keer vermeld..
Maar als jij caesar bent zegt het niks waar jij op stemt. ik zou ook cults stemmen.

Daarvoor of daarna zei hij ook nog dat hij dwars door boddin heen keek.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 10:31 ----------

Ik zeg alleen dat guts jouw twee keer vermeld..
Maar als jij caesar bent zegt het niks waar jij op stemt. ik zou ook cults stemmen.

En wat betekent dat dan dat hij gewoon door me heen kan kijken?

Weet ik veel... in het verhaal staat ook dat hij nog niet caesar gezien heeft. We kunnen alleen dus weten wie caesar niet is.

Ik verdenk nog steeds Alley.

Daarvoor of daarna zei hij ook nog dat hij dwars door boddin heen keek
Klopt, en daarvoor riep hij ook nog dat ik cult was.

Als Guts serieus wist dat Boddin Caesar was had hij dat wel wat duidelijker laten merken lijkt me. Misschien dacht hij het, maar de vermoedens van de heks zijn in mijn ogen net zo weinig waard als de vermoedens van ons allemaal.

Ik snap dat het voor de wolf heel handig is om op cults te stemmen. Probleem daarbij is alleen dat de wolf niet weet wie de cults zijn. Dus is de meer onzichtbare strategie misschien een beetje zinloos op iemand stemmen die er toch niet uit gaat. Bovendien weet ik niet zeker of ik op Remi zou stemmen als die cult is, sterke bondgenoot.
Ik geef toe dat ik het merkwaardig vind dat Biobeast zelfs gisteren niet op Golderado heeft gestemd. Maar dat is even goed merkwaardig als hij een andere rol heeft. Golderado was echt een zekerheidje.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 10:42 ----------

alley cat is niet caesar, redelijk zeker, boddin kan nog steeds, ma ga gewoon mee met ons en dan pakken we volgende keer wie jij wilt xx
Als je af wilt gaan op Guts moet je mij toch gaan schrappen hoor.

Kan je mooi brengen zo maar toch denk ik dat jij caesar bent Alley..

Alley cat

Graag zelfs.

Gebaseerd op wat? Als de wolf na vijf dagen nog leeft moet het wel Alley Cat zijn ofzo?

Wat een onzin.

Wie denk jij dan ?

Alley is geen wolf dat moet je toch wel duidelijk eijn geworden? Penose hier zit je mis en zal je moeten vertrouwen op mij...

Van de wolf weten we de geheime kracht niet eens, dus waarom zou je iemand op verdenken daarvan eruit willen stemmen?

leuk dat ik uit kan gaan en nog veel controverse kan teweeg brengen :) goeie pot jongens! veel succes, en goed lezen!!!

Tussen boddin of biobeast moet het vandaag gaan lijkt me.

Oke ik vertrouw je voor deze ene keer
Biobeast.

Ook daar kan ik in mee gaan.. Ik vind het lastig. Want als je wolf bent en redelijk inactief is het moeilijk.

Terug
Naar boven