- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Daar is mr popular terug hoor... Ik heb meer vermoedens voor een persoon die minder actief is. Zoals subgenius of tremendes. Biobeast ist ook niet hoor...
Guts zal jou ook wel niet gecheckt hebben, dus kan jij evengoed caesar zijn waarom niet? Guts had me 95% zeker nog niet gecheckt, en dat zal wel met reden zijn. Je moet je posts kunnen argumenteren boy...
---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:09 ----------
Even over het nachtverhaal.
Dit is een stukje over die plant. Vind ik niet echt iets in terug dat van belang is.
---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:11 ----------
De gewrichtspijn in het verhaal valt me wel op.
Hier vind ik een post van tremendes terug in een topic die hij heeft gesloten (can't quote)
Joh ik gooi deze fijn dicht. Die gewrichtspijn verdwijnt rond een 4 wkn, je zat al op gh, het is niet zo dat als je op een ander merk/kitje overstapt dit proces opnieuw opstart.
Spul word hier als nep beschouwd alleen jij probeert het nog echt te praten.
Beetje etaleren lijkt het zo. Werkt nu alleen een keer andersom in deze sectie.
Heb 74 posts in dit topic man..

Vandaag niet zoveel tijd. Daarom alvast mijn stem. Ik ga op een zekere cult maar mocht blijken dat eind van de dag een stemming erom hangt dan zal ik Alley cat volgen. Die zit beter in het spel als ik en dat is de enige waar ik zeker van denk te zijn.
stefanovich
Doe 'm er nog een plezier mee ook denk ik, kan die lekker de volledige focus op GTA 5 leggen.

Voel je niet aangevallen hoor xd Ik ben gewoon zo. Ik ben nog altijd bezig met die tip dat caesar niet zo moeilijk te vinden is...