Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Daar is mr popular terug hoor... Ik heb meer vermoedens voor een persoon die minder actief is. Zoals subgenius of tremendes. Biobeast ist ook niet hoor...

Guts zal jou ook wel niet gecheckt hebben, dus kan jij evengoed caesar zijn waarom niet? Guts had me 95% zeker nog niet gecheckt, en dat zal wel met reden zijn. Je moet je posts kunnen argumenteren boy...

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:09 ----------

Even over het nachtverhaal.

Dit is een stukje over die plant. Vind ik niet echt iets in terug dat van belang is.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:11 ----------

De gewrichtspijn in het verhaal valt me wel op.

Hier vind ik een post van tremendes terug in een topic die hij heeft gesloten (can't quote)

Joh ik gooi deze fijn dicht. Die gewrichtspijn verdwijnt rond een 4 wkn, je zat al op gh, het is niet zo dat als je op een ander merk/kitje overstapt dit proces opnieuw opstart.
Spul word hier als nep beschouwd alleen jij probeert het nog echt te praten.
Beetje etaleren lijkt het zo. Werkt nu alleen een keer andersom in deze sectie.

Heb 74 posts in dit topic man..:roflol:

Vandaag niet zoveel tijd. Daarom alvast mijn stem. Ik ga op een zekere cult maar mocht blijken dat eind van de dag een stemming erom hangt dan zal ik Alley cat volgen. Die zit beter in het spel als ik en dat is de enige waar ik zeker van denk te zijn.

stefanovich

Doe 'm er nog een plezier mee ook denk ik, kan die lekker de volledige focus op GTA 5 leggen.:)

Dat is toch fijn om te horen.

Ik twijfel overigens of er nog cults in zitten. Er zijn er al zes uit en op een gegeven moment zijn ze op natuurlijk.

Z1000 zei:
Ik denk ook niet dat ceasar onder de echt actieve spelers zit.
Wauter heeft gezegd dat hij niet zo moeilijk te vinden is. Iemand die krap een keer per dag post is wel moeilijk te vinden.

Boddin zei:
Citaat:
Origineel gepost door jimbooo Bekijk Post
ik wist het!
Wauter: Wacht jij maar tot het spel gedaan is en bekijk dan eens goed al de keuzes die je gemaakt hebt
Deze post blijft me ook nog altijd bij. Staat op pagina 84
Mij ook ja. Wat mij betreft pleit dat drie mensen vrij, mezelf, jou en Jimbooo zelf.

Dat is toch fijn om te horen.

Ik twijfel overigens of er nog cults in zitten. Er zijn er al zes uit en op een gegeven moment zijn ze op natuurlijk.

Wauter heeft gezegd dat hij niet zo moeilijk te vinden is. Iemand die krap een keer per dag post is wel moeilijk te vinden.

Mij ook ja. Wat mij betreft pleit dat drie mensen vrij, mezelf, jou en Jimbooo zelf.

En wellicht de brutus nog he

Zie dat eigenlijk als een goede rol.

Inderdaad, denk ik ook.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 13:12 ----------

Heb 74 posts in dit topic man..:roflol:

Vandaag niet zoveel tijd. Daarom alvast mijn stem. Ik ga op een zekere cult maar mocht blijken dat eind van de dag een stemming erom hangt dan zal ik Alley cat volgen. Die zit beter in het spel als ik en dat is de enige waar ik zeker van denk te zijn.

stefanovich

Doe 'm er nog een plezier mee ook denk ik, kan die lekker de volledige focus op GTA 5 leggen.:)

En waarom is dat een zekere cult?

Van stefanovich valt niets op te maken hij is gewoon inactief...

Waarom worden de inactieve er niet uit gezet? Moeten wel een belangrijke rol hebben! Caesar?

Ben het eens met Tremedes, ik volg. Stefanovich

Zijn stemmingen sla je voor het gemak over?

Ok...

Neen, ofc niet. Heb het zelf ook al tijdje geleden aangehaald dat hij op zijn gemakjes stemt mee met de rest om buiten schot te blijven. Ik probeer gewoon een andere gefundeerde reden uit je te halen :p Voel je niet aangevallen hoor xd Ik ben gewoon zo. Ik ben nog altijd bezig met die tip dat caesar niet zo moeilijk te vinden is...

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 14:49 ----------

Waarom worden de inactieve er niet uit gezet? Moeten wel een belangrijke rol hebben! Caesar?

Er zijn geen inactieve meer :p Iedereen stemt.

Vandaag niet zoveel tijd, heb wel alles bijgelezen, ik twijfel tussen Stefanovich, Vincenzo en Biobeast, for now ga ik op Biobeast

biobeast

Ze zijn niet inactief genoeg. Volgens mij hebben Vincenzio en Stefano gewoon keurig elke keer gestemd, Subgenius weet ik niet zeker.

Biobeast

biobeast

Ik zweer overigens dat ik NIET Caesar ben. Ben ook recentelijk al demoon geweest.

Zoals ik al zei twijfel ik tussen biobeast en stefa. Aangezien iedereen gaat op Biobeast. Ga ik ook mee tjsoek tjsoek. Biobeast

Bio is geen cult... Nuja, einde van de avond zal ik wel gewoon een nutteloze stem uitbrengen om inactiviteit te vermijden.

Wel grappig dat het beetje saai wordt zo, zijn zo goed als geen cults meer..

Terug
Naar boven