MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Oke ik vertrouw je voor deze ene keer
Biobeast.
En als hij het niet is ben ik morgen het bokkie zeker? Nou ja, dat zien we morgen dan wel weer.

Tremendes lijkt me niet, is ook gewoon behoorlijk actief hoor. Subgenius kan, maar die is zo inactief dat het een blinde gok zou zijn. Geldt ook voor Vincenzio.

1. Alley Cat --> Sowieso niet.
2. Boddin --> Ging vroeg mee op Remi en speelt vrij risicovol.
4. Orgineel --> Te actief voor de rare keuzes van de wolf.
5. Biobeast --> Niet heel actief maar wel actief, vreemde weinig zinvolle stemmen uitgebracht. En "niet moelijk te vinden" want erg groot.
6. Stefanovich --> Te inactief.
7. z1000 --> Vrij zeker dat Guts hem al gevraagd had.
11. Penose --> Sowieso niet.
13. Vincenzio --> Te inactief
14. Sanca --> Stemming waarbij Remi eruit ging gingen de cults op hem, en die stemmingen was spannend.
16. Jimbooo --> Te actief voor de rare keuzes van de wolf.
17. Tremendes --> Vrij actief, en eigenlijk niks verdachts gedaan.
19. Jorgyboy --> Sowieso niet, wie geeft nou de rol van de wolf weg.
27. Krimlo --> ??
28. Subgenius --> Te inactief.

Inderdaad.
Dit is een afgeleide van het weerwolfspel, dus iedereen die senator is noemen we cult, en caesar neomen we wolf.

Beetje onduidelijk maar goed

Inderdaad.
Dit is een afgeleide van het weerwolfspel, dus iedereen die senator is noemen we cult, en caesar neomen we wolf.

Beetje onduidelijk maar goed

Oke. Ik meende dat iemand een keer iets in de trent van dit zei:

'Ja de geheime rol is de wolf maar dat weten jullie nog niet'

Dus vandaar dat ik als ik wolf hoor aan de geheime rol denk haha.

En omdat je inactief vent, kan je de wolf niet zijn? Dat lijkt me net een reden te meer om verdacht te zijn. Ver van het strijdgewoel, savonds ffe komen om een stem uit te brengen en snachts je kill maken. Blijf je buiten schot.

En omdat je inactief vent, kan je de wolf niet zijn? Dat lijkt me net een reden te meer om verdacht te zijn. Ver van het strijdgewoel, savonds ffe komen om een stem uit te brengen en snachts je kill maken. Blijf je buiten schot.
Natuurlijk kunnen ze het wel zijn. Het zijn maar mijn overwegingen en ik denk gewoon van niet.

Probleem is ook dat je voor de drie mensen waarvan ik zeg dat ze "te inactief" zijn geen andere argumenten hebt dan "ze zijn inactief". Leg mij maar uit waarom je voor Subgenius zou gaan in plaats van voor Stefanovich of Vincenzio? Ze spelen precies hetzelfde.

Als iemand inactief is weet je gewoon niet wat voor rol die heeft.

Zou eigenlijk verboden moeten worden.

Ja maar in het verhaal stond dat de markkraamster nog steeds niet caesar gezsien heeft.

Ik ga er maar van uit dan dat Guts deze nacht Boddin wilde checken, en dat weggaf in zijn post waar hij zei 'ik kijk recht door je heen'. Boddin als caesar zijnde had dit door en vermoord hem de nacht daarop zodat hij niet gechecked kan worden. Boddin

En wat betekent dat dan dat hij gewoon door me heen kan kijken?

Ik ga er maar van uit dan dat Guts deze nacht Boddin wilde checken, en dat weggaf in zijn post waar hij zei 'ik kijk recht door je heen'. Boddin als caesar zijnde had dit door en vermoord hem de nacht daarop zodat hij niet gechecked kan worden. Boddin

Are you serious? ???

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:03 ----------

Natuurlijk kunnen ze het wel zijn. Het zijn maar mijn overwegingen en ik denk gewoon van niet.

Probleem is ook dat je voor de drie mensen waarvan ik zeg dat ze "te inactief" zijn geen andere argumenten hebt dan "ze zijn inactief". Leg mij maar uit waarom je voor Subgenius zou gaan in plaats van voor Stefanovich of Vincenzio? Ze spelen precies hetzelfde.

Inderdaad, daar heb je een punt. Ik weet het gewoon niet meer. Lijkt me dat we nu een gokje gaan moeten wagen... Beter de inactieve die stemmen toch like shit en hebben geen inbreng. Al heb ik nog altijd dat wranke gevoel naar z1000 toe... Penose verdacht hem ook al een tijdje geleden..

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:04 ----------

Ja maar in het verhaal stond dat de markkraamster nog steeds niet caesar gezsien heeft.

Inderdaad, dus moet het niet iemand zin die voor de hand liggend is. Al was er wel een statement van wauter in zijn verhaal dat caesar niet zo moeilijk te vinden was.

Waarom niet? Guts zegt een half uur daarvoor nog dat jij ook nog steeds caesar kan zijn.

Morgen ff alles lezen. Heb nu alles quik gelezen.
Opzoek naar hints

Waarom niet? Guts zegt een half uur daarvoor nog dat jij ook nog steeds caesar kan zijn.

Guts zal jou ook wel niet gecheckt hebben, dus kan jij evengoed caesar zijn waarom niet? Guts had me 95% zeker nog niet gecheckt, en dat zal wel met reden zijn. Je moet je posts kunnen argumenteren boy...

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:09 ----------

Even over het nachtverhaal.

Dit is een stukje over die plant. Vind ik niet echt iets in terug dat van belang is.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:11 ----------

De gewrichtspijn in het verhaal valt me wel op.

Hier vind ik een post van tremendes terug in een topic die hij heeft gesloten (can't quote)

Joh ik gooi deze fijn dicht. Die gewrichtspijn verdwijnt rond een 4 wkn, je zat al op gh, het is niet zo dat als je op een ander merk/kitje overstapt dit proces opnieuw opstart.
Spul word hier als nep beschouwd alleen jij probeert het nog echt te praten.
Beetje etaleren lijkt het zo. Werkt nu alleen een keer andersom in deze sectie.

Heb ook van alles uitgezocht over die plant. Maar niks boeiends gevonden, hij helpt niet eens tegen gewrichtspijn.

Boddin zei:
Al was er wel een statement van wauter in zijn verhaal dat caesar niet zo moeilijk te vinden was.
Dit geeft voor mij wel aan dat Caesar niet inactief is. Misschien te simpel, maar goed.

Ik kwam dit nog tegen in het laatste dag verhaal

Daags na de bestorming wilde Caesar Vercingetorix verleiden tot een gevecht op de vlakte, maar Vercingetorix hapte niet toe. Omdat een verdere belegering tot grote verliezen zou leiden en omdat de andere Gallische stammen zich steeds meer begonnen te roeren besloot Caesar daarom maar weer te vertrekken. Daarmee was deze militaire actie van Caesar de minst succesvolle van alle operaties zoals hij ze in zijn verslag beschrijft - sommigen spreken zelfs van een nederlaag, al kan de uitslag wellicht beter als 'onbeslist' worden beschouwd. Voor Vercingetorix was het daarentegen het hoogtepunt van zijn militaire carrière. Tijdens een bijeenkomst van Gallische stammen werd hij verkozen tot leider van alle Galliërs.

Dit verteld misschien, dat ceasar een speler wou overhalen? Jimboo probeerde dat gister volgens mij daar niet mee te gaan Golderano. En probeerde gister spelers mee over te halen.

Verder is het toch wel opvallend hoe sommige spelers zich gedragen. Alleen hum stem uitbrengen en voor de rest niks. In vorige potjes, speelde wolf vaak ook zo. Ik neem aan dat guts deze wel hebt gechecked. Al hoewel ik daar niet van uit kan gaan. Ik heb geen lijstje hier bij de hand, waar alle uitspraken van guts staan.

Ik kwam dit nog tegen in het laatste dag verhaal

Daags na de bestorming wilde Caesar Vercingetorix verleiden tot een gevecht op de vlakte, maar Vercingetorix hapte niet toe. Omdat een verdere belegering tot grote verliezen zou leiden en omdat de andere Gallische stammen zich steeds meer begonnen te roeren besloot Caesar daarom maar weer te vertrekken. Daarmee was deze militaire actie van Caesar de minst succesvolle van alle operaties zoals hij ze in zijn verslag beschrijft - sommigen spreken zelfs van een nederlaag, al kan de uitslag wellicht beter als 'onbeslist' worden beschouwd. Voor Vercingetorix was het daarentegen het hoogtepunt van zijn militaire carrière. Tijdens een bijeenkomst van Gallische stammen werd hij verkozen tot leider van alle Galliërs.

Dit verteld misschien, dat ceasar een speler wou overhalen? Jimboo probeerde dat gister volgens mij daar niet mee te gaan Golderano. En probeerde gister spelers mee over te halen.

Verder is het toch wel opvallend hoe sommige spelers zich gedragen. Alleen hum stem uitbrengen en voor de rest niks. In vorige potjes, speelde wolf vaak ook zo. Ik neem aan dat guts deze wel hebt gechecked. Al hoewel ik daar niet van uit kan gaan. Ik heb geen lijstje hier bij de hand, waar alle uitspraken van guts staan.

Voila eindelijk iemand die meegaat in mijn theorie. Als wolf speel je op de achtergrond 90% zeker. Vincenzio, stefanovich, subgenius, en zo zijn er nog wel een paar.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:33 ----------

Citaat:
Origineel gepost door jimbooo Bekijk Post
ik wist het!
Wauter: Wacht jij maar tot het spel gedaan is en bekijk dan eens goed al de keuzes die je gemaakt hebt
Deze post blijft me ook nog altijd bij. Staat op pagina 84

Laatst bewerkt:
Voila eindelijk iemand die meegaat in mijn theorie. Als wolf speel je op de achtergrond 90% zeker. Vincenzio, stefanovich, subgenius, en zo zijn er nog wel een paar.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 12:33 ----------

Citaat:
Origineel gepost door jimbooo Bekijk Post
ik wist het!
Wauter: Wacht jij maar tot het spel gedaan is en bekijk dan eens goed al de keuzes die je gemaakt hebt
Deze post blijft me ook nog altijd bij. Staat op pagina 84

Ik denk ook niet dat ceasar onder de echt actieve spelers zit.

Maar tis nu wel lastig zo. Het blijft zo gis werk

Terug
Naar boven