MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Je kunt moeilijk ontkennen dat die "nochtans" een mogelijke hint naar caesar is

Wat een hint proficiat! Klasse! Nochtans wordt hier massaal gebruikt in belgië. Dat er minder belgen meedoen dan kezen is normaal, want hier zijn ook minder belgen actief...

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 18:51 ----------

Dan zit er dus eigenlijk nog maar een ding op. Jij moet ontdekken wie Caesar is.

Bio is caesar niet. Geloof me. 9u brengt duidelijkheid en dan geloof je me pas...

Kezen ..?

Wijzig jullie stemmen nou eens, anders zijn er vandaag 2 extra 'burger' doden. :roflol:

Iets duidelijker graag?

Waarom zou Alley het niet kunnen zijn overigens? Lijkt me toch niet om de keuzes die de wolf heeft gemaakt?
Zou juist geniaal zijn om zo te spelen en dat excuus kunnen gebruiken!

Kijk ik heb geen zin om een andere burger er uit te stemmen dan ga ik zelf wel, maar is er geen enkele verdenking naar een andere speler?

@orgineel, ikzelf en vannacht dus nog 1. De kans is heel groot dat caesar er nog 1 kiest.

Kijk ik heb geen zin om een andere burger er uit te stemmen dan ga ik zelf wel, maar is er geen enkele verdenking naar een andere speler?

@orgineel, ikzelf en vannacht dus nog 1. De kans is heel groot dat caesar er nog 1 kiest.

Biobeast

Ongelofelijk, dan offer ik mezelf op. Mijn rol heb ik al gehint op pagina 89;)

Bio is caesar niet. Geloof me. 9u brengt duidelijkheid en dan geloof je me pas...

Kom dan ook met een alternatief waar we wel op zouden moeten gaan vandaag. Dan kunnen we kijken of we hierop mee kunnen gaan.

Maar ik geloof niet dat het Stefano is. Dus wat dan?

Als er geen goed alternatief komt vind ik dat we het zo moeten houden, misschien word er geprobeerd ons te laten twijfelen.
Geen goed alternatief dan blijven we bij biobeast en doen we morgen stefanovich ofzo.

Amai, burgers die mijn goede rol zouden hebben verraden:roflol:

Geen brutus hier en geen poging tot twijfelen. Ik vind subgenius oke, maar tremendes is ook een mogelijkheid.

1. Alley Cat
2. Boddin
4. Orgineel
5. Biobeast
6. Stefanovich
7. z1000
11. Penose
13. Vincenzio
14. Sanca
16. Jimbooo
17. Tremendes (1e ronde volledig politiek onschendbaar)
19. Jorgyboy (rol overgenomen van Cools)
27. Krimlo
28. Subgenius

Bij de helft denk ik dat zou hem weleens kunnen zijn.:roflol:

Terug
Naar boven