Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Subgenius
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedacht me net ook al dat je die laatste dagen eigenlijk wel sneller kan doen ja. Twee dagen in een dag ofzo. Uiteraard afhankelijk van of Biobeast op tijd zijn kill doorgeeft dan ...Wel grappig dat het beetje saai wordt zo, zijn zo goed als geen cults meer..
Bedacht me net ook al dat je die laatste dagen eigenlijk wel sneller kan doen ja. Twee dagen in een dag ofzo. Uiteraard afhankelijk van of Biobeast op tijd zijn kill doorgeeft dan ...

niet moeilijk te vinden zou ook tremendes kunnen zijn, aangezien iemand anders dan mij hem weleens dik heeft genoemd (geen ban aub)
niet moeilijk te vinden zou ook tremendes kunnen zijn, aangezien iemand anders dan mij hem weleens dik heeft genoemd (geen ban aub)
Jaja...
![]()
Geloof mij nou als dat op mij zou slaan zaten er zoveel sloten op dit topic dat ie nooit meer open kon.
Voor jullie beide...
![]()
Ik hoorde ook in de wandelgangen dat tremendes obese is.
Wijzig jullie stemmen nou eens, anders zijn er vandaag 2 extra 'burger' doden.![]()
Als je beste ingeving mij eruit stemmen is dan pas ik toch liever
Dan snap je nu eens hoe ik me moet voelen als jij denkt dat ik caesar ben...
Als je beste ingeving mij eruit stemmen is dan pas ik toch liever