Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

sub is veels te inactief en hoort er al uitgeschreven te zijn. Wil best op iemand anders stemmen maar als jij vannacht je moord niet maakt stem ik je morgen alsnog eruit.

Sub is inderdaad veel te inactief. Daarom juist. Iemand die heeft gezien of hij meeleest?

Vinzencio is net zo inactief..

Eigenlijk zou er nog een soort van inactief stemming moeten zijn..
Dat je inactieve eruit kan stemmen of een ander iets om het te voorkomen

sub is veels te inactief en hoort er al uitgeschreven te zijn. Wil best op iemand anders stemmen maar als jij vannacht je moord niet maakt stem ik je morgen alsnog eruit.

Rot op, zeg al paar x dat ik brutus niet bent:roflol:

Je kan niet om.caesar heen dus tremendes

:trollface:

Ik ga me niet meer verdedigen nu, alley cat zou ook geniaal zijn haha

Laatst bewerkt:
Bij de helft denk ik dat zou hem weleens kunnen zijn.:roflol:
Als je denkt dat ik het kan zijn op basis van je zojuist gegeven argumenten kan iedereen het nog zijn.

Zo van "Alles wat hij gedaan heeft wijst erop dat hij niet de wolf is, en daarom is hij het ...".

Maar ja, Biobeast snapt zelf dat we hem verdenken en hij heeft geen echt alternatief. Dus de enige reden die we hebben om niet op hem te stemmen is omdat hij zegt dat hij niet Caesar is.
Ik ben iemand die mensen heel snel op hun woord gelooft dus ik twijfel nu nog meer dan eerst, maar in dit spel is het echt belachelijk om af te gaan op iemands woord.

Dan is t tremendes ofzo

Kom dan ook met een alternatief waar we wel op zouden moeten gaan vandaag. Dan kunnen we kijken of we hierop mee kunnen gaan.

Dat is net het probleem. Er is geen alternatief. Van biobeast ben ik vrij zeker, dan offeren we vandaag maar subgenius op vanwege inactiviteit in de hoop dat er duidelijkere hints naar caesar komen.

Als je denkt dat ik het kan zijn op basis van je zojuist gegeven argumenten kan iedereen het nog zijn.

Zo van "Alles wat hij gedaan heeft wijst erop dat hij niet de wolf is, en daarom is hij het ...".

Maar ja, Biobeast snapt zelf dat we hem verdenken en hij heeft geen echt alternatief. Dus de enige reden die we hebben om niet op hem te stemmen is omdat hij zegt dat hij niet Caesar is.
Ik ben iemand die mensen heel snel op hun woord gelooft dus ik twijfel nu nog meer dan eerst, maar in dit spel is het echt belachelijk om af te gaan op iemands woord.

Bio is het niet... Loop ik al hele dag te roepen. Vertrouw je mij? Ga dan mee op iemand anders. Op tremendes wil ik ook wel nog meegaan. Of vincenzio.

Slijmbal

Ik wil best jimbooo er uit, als ik brutus was geweest, had tie t al zo duidelijk neergezet dat ik vannacht er gegarandeerd uit ging:roflol: Vincenzio zou kunnen, was vorig potje ook de wolf geloof ik en zelfde speelstijl

Bio is het niet... Loop ik al hele dag te roepen. Vertrouw je mij? Ga dan mee op iemand anders. Op tremendes wil ik ook wel nog meegaan. Of vincenzio.
Ik vertrouw je in de zin dat ik niet denk dat je slecht bent. Maar niet in de zin dat ik je zomaar ga volgen.

Mijn vermoedens tegen Biobeast zijn sinds gisteren vrij serieus. Als ik nu blind op een ander stem en die blijkt het niet te zijn kom ik morgen gewoon weer terug bij Biobeast. Schiet dus niks op.

En als die ander Tremendes is ga ik zeker niet mee, die verdenk ik echt niet. Dat is of geniaal van hem en dom van mij, of terecht. Maar hoe dan ook ga ik niet op iemand stemmen die ik echt niet verdenk.

Ik wil best jimbooo er uit, als ik brutus was geweest, had tie t al zo duidelijk neergezet dat ik vannacht er gegarandeerd uit ging:roflol: Vincenzio zou kunnen, was vorig potje ook de wolf geloof ik en zelfde speelstijl

Jennifer-Lawrence-ok-thumbs-up.gif

Terug
Naar boven