XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

fout van kwarkvarken, ik zag t ook al in de tekst.

Laatst bewerkt:
moet weer lukken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.106
Ja vast wel.. alleen was het geen tekst maar een kleine rapportage. Van wie dood ging en waar het meisje had geslapen enz. Dus je lult gewoon zwaar uit je nek.

Helaas moet ik Biobeast gelijk geven, ik kwam er vanochtend achter. Dacht dat ik het had rechtgezet in het grote verhaal, maar bleek dat niet te hebben gedaan. Kwam waarschijnlijk door haast i.c.m. moeheid. Vanochtend nog geprobeerd te editen, blijkbaar tevergeefs, check maar na. Excuses voor het ongemak:(:(:(

Mensen, stem sowieso markrot, ik pm kwarkvarken wel

Denk dat de mensen dat beter niet kunnen doen he :rolleyes: met je cult afleidings bs.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 13:25 ----------

Mensen, stem sowieso markrot, ik pm kwarkvarken wel

Lol in dit geval ben je in overtreding aangezien je hier open en bloot je rol van de P.M. onthuld hebt. Dat betekent diskwalificatie?

Denk dat de mensen dat beter niet kunnen doen he :rolleyes: met je cult afleidings bs.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 13:25 ----------

Lol in dit geval ben je in overtreding aangezien je hier open en bloot je rol van de P.M. onthuld hebt. Dat betekent diskwalificatie?

Zie je dat je cult ben, had markrot er gelijk uitgezet dan?? Ik moet wel omdat ik anders door actieve cults als cult weggezet wordt en er uit vlieg. Burgers zijn sowieso al minder actief;)

Dit potje gaat nergens meer over. Mensen die openlijk de P.M. met hun rol in het topic gaan plaatsen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 13:29 ----------

Zie je dat je cult ben, had markrot er gelijk uitgezet dan?? Ik moet wel omdat ik anders door actieve cults als cult weggezet wordt en er uit vlieg. Burgers zijn sowieso al minder actief;)

Dat is een legitieme reden om de regels te overtreden. I am sure :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 13:30 ----------

Ik zeg niet dat ik cult ben maar als je op deze manier gaat spelen is de lol er wel af he.

Dit potje gaat nergens meer over. Mensen die openlijk de P.M. met hun rol in het topic gaan plaatsen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 13:29 ----------

Dat is een legitieme reden om de regels te overtreden. I am sure :rolleyes:

Vind ik wel, ik kan er niks aan doen dat ik door een fout er uitga anders. De meeste mensen wisten t daarbij toch al, ook jij;) markrot heeft hetzelfde gedaan en daar zeur je niet omdat t een teamgenoot is:roflol:

Helaas moet ik Biobeast gelijk geven, ik kwam er vanochtend achter. Dacht dat ik het had rechtgezet in het grote verhaal, maar bleek dat niet te hebben gedaan. Kwam waarschijnlijk door haast i.c.m. moeheid. Vanochtend nog geprobeerd te editen, blijkbaar tevergeefs, check maar na. Excuses voor het ongemak:(:(:(

:/ de duistere gemeenschap accepteert deze excuses niet :mad:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 13:33 ----------

Vind ik wel, ik kan er niks aan doen dat ik door een fout er uitga anders. De meeste mensen wisten t daarbij toch al, ook jij;) markrot heeft hetzelfde gedaan en daar zeur je niet omdat t een teamgenoot is:roflol:

Ik speel vals als ik beweer een cultist te zijn? Dus je geloofde me niet ofzo :roflol:
Hoeveel impact zal die 'onthulling' hebben denk je...

Ja.. als je dat vindt moet je misschien ook maar de burgers die niet actief zijn even PM'en dat ze moeten gaan posten in dit topic. Ik bedoel als we toch bezig zijn.

Out bishes

De burgers zelf zijn meer evil als de echte evil spelers.

feedback

Dude waar slaat dit op, zelfs jij zou op markrot moeten stemmen

Ik ben nog niet heel zeker over markrot, ik wil eerst meer informatie verzamelen voor ik mijn stem op hem uitbreng. Mensen: kijk goed naar de info en oordeel. Zou een echte cult zich zo exposen? :roflol:

Laatst bewerkt:

Wat een bs argument. Het enige wat markrot gedaan heeft is wat treintjes plaatsen en daarmee insinueren dat hij een cult s. Hij heeft nooit letterlijk gezegd IK BEN CULT. Hij heeft al helemaal niet ze P.M. laten zien. Volgens de regels mag het meisje geen eens aan geven dat ze het meisje is. Maar wat doe jij. Je plaatst gewoon even je P.M. met je rol in dit topic. Als dat niet tegen de regels is dan wat wel?

Wat een bs argument. Het enige wat markrot gedaan heeft is wat treintjes plaatsen en daarmee insinueren dat hij een cult s. Hij heeft nooit letterlijk gezegd IK BEN CULT. Hij heeft al helemaal niet ze P.M. laten zien. Volgens de regels mag het meisje geen eens aan geven dat ze het meisje is. Maar wat doe jij. Je plaatst gewoon even je P.M. met je rol in dit topic. Als dat niet tegen de regels is dan wat wel?

Oke, dan leg ik mijn rol naast me neer. In dr huidige situatie van t spel is er bijna geen mogelijkheid meer voor de burgers om tr winnen. op t moment dat markrot een cult is en als burger wordt genoemd heeft dat voordeel, ik zou er mogelijk uit gaan door een fout die mij niet in t voordeel ligt. Dan is t logisch dat ik daar wat aan doe want ik zei eerst nog niks, al twee dagen niet totdat jij t net meldde.

Oke, dan leg ik mijn rol naast me neer. In dr huidige situatie van t spel is er bijna geen mogelijkheid meer voor de burgers om tr winnen. op t moment dat markrot een cult is en als burger wordt genoemd heeft dat voordeel, ik zou er mogelijk uit gaan door een fout die mij niet in t voordeel ligt. Dan is t logisch dat ik daar wat aan doe want ik zei eerst nog niks, al twee dagen niet totdat jij t net meldde.

Hoezo zou je 'eruit gaan' :roflol:, dat mag je mij wel even uitleggen. Geloof me, deze fout is de burgers ONTZETTEND in het voordeel :D

Hoezo zou je 'eruit gaan' :roflol:, dat mag je mij wel even uitleggen. Geloof me, deze fout is de burgers ONTZETTEND in het voordeel :D

Ja nu ik t bekend gemaakt heb wel, ik weet t ook niet. Ik heb liever ook dat de regels de regels zijn, maar er was geen andere mogelijkheid op dat moment

Terug
Naar boven