MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Oke...

Als vanavond Sid eruit gaat en hij blijkt goed te zijn weten we tenminste dat Remi oke is.
Is hij slecht kunnen we morgen Remi hangen.
Is Sid oke, dan weten we dat Jimboo+ rob g waarschijnlijk evil zijn.
daarom stem ik zoals het er nu uit ziet Suicide sid.

Iemand er mee eens of juist niet..?

geniaal. Van mij weet j hij is ofwel goed en heeft een speciale rol ofwel is hij cult. Laten we sid er uit stemmen met het risico dat we iemand belangrijk verliezen! Sterk, echt waar.

Kan iemand mij cliffs geven, moet nog nieuwe sups halen, douchen eten etc, still active trouwens :D

Er kunnen nog 13 mensen stemmen.

geniaal. Van mij weet j hij is ofwel goed en heeft een speciale rol ofwel is hij cult. Laten we sid er uit stemmen met het risico dat we iemand belangrijk verliezen! Sterk, echt waar.

Sorry sid, maar zie het al een offer voor het goede! (als echt goed bent)
We schieten er weinig mee op om iemand anders eruit te stemmen.
Of heb je echt goeie argumenten naar iemand?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 19:06 ----------

Kan iemand mij cliffs geven, moet nog nieuwe sups halen, douchen eten etc, still active trouwens :D

Zo actief ben je ook weer niet, je voegt iig nog niet veel toe!

Sorry sid, maar zie het al een offer voor het goede! (als echt goed bent)
We schieten er weinig mee op om iemand anders eruit te stemmen.
Of heb je echt goeie argumenten naar iemand?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 19:06 ----------

Zo actief ben je ook weer niet, je voegt iig nog niet veel toe!

Ik heb het toch super druk, waar is dat beetje begrip, wil best ruilen met een van de deelnemers die dood is, dat zij voor mij naar school en werk gaan, en ik uitslaap en hele dag dit topic bekijk

Ik heb het toch super druk, waar is dat beetje begrip, wil best ruilen met een van de deelnemers die dood is, dat zij voor mij naar school en werk gaan, en ik uitslaap en hele dag dit topic bekijk

Heb je een vriendin? Die taak wil ik wel van je overnemen! Heb je weer een half uurtje de tijd om te spelen!

Ok, er zijn nog doorslaggevende stemmen die gegeven kunnen worden.

Op dit moment gaat het tussen Sid en Jimbooo.

Jimbooo geeft en hint waarvan hij denkt dat blijkt dat Sid evil is.

Sid en andere merken op dat die rol juist aangeeft dat Sid good is.

Jimbo kan waarschijnlijk cult of burger zijn.

Sid kan sterke goede rol hebben, of cult of erger.

Het risico om op Sid te stemmen is dus groter.

Eerst werd er op Remi gestemt.

Daarma kwamen stemmen op Suicide Sid.

Toen zooitje Jimbo.

Daarma nog wat van alle drie.

BearellaJonas -> Suicide Sid
Jimbooo -> Suicide Sid
Arnodsi -> Suicide Sid
Markrot -> Suicide Sid
Xavier63 -> Suicide Sid
Orgimeel -> Suicide Sid

Thielen -> Jimbooo
IMBatwork -> Jimbooo
Remi AFCA -> Jimbooo
Dudemeister -> Jimbooo
Roth -> Jimbooo
Biobeast -> Jimbooo

Maxiamento -> Remi AFCA
Rob G -> Remi AFCA
Jaap Ja -> Remi AFCA
Ik had ook voor Sid gestemd he, en die stem blijft wel staan.. Heb net alles weer ff doorgelezen, maar niet van gedachten veranderd nog

Ok, er zijn nog doorslaggevende stemmen die gegeven kunnen worden.

Op dit moment gaat het tussen Sid en Jimbooo.

Jimbooo geeft en hint waarvan hij denkt dat blijkt dat Sid evil is.

Sid en andere merken op dat die rol juist aangeeft dat Sid good is.

Jimbo kan waarschijnlijk cult of burger zijn.

Sid kan sterke goede rol hebben, of cult of erger.

Het risico om op Sid te stemmen is dus groter.

Eerst werd er op Remi gestemt.

Daarma kwamen stemmen op Suicide Sid.

Toen zooitje Jimbo.

Daarma nog wat van alle drie.

Goodguy Rob G wat versta jij onder sterke rollen ?

En die drie ronde vaten zou best op jimbooo kunnen slaan, maar of er mee bedoeld wordt dat hij slecht is?

En die drie ronde vaten zou best op jimbooo kunnen slaan, maar of er mee bedoeld wordt dat hij slecht is?

Als dat inderdaad op jimboo zou slaan lijkt het me sterk dat het meisje zich achter een cult/draak gaat verschuilden dus dat zou ook pleiten voor Jimboo. Daarom denk ik dat je met een stem op Jimboo of Sid op dit moment gewoon niet goed zit. Als het dalijk toch tussen Jimboo en Sid gaat en Jimboo lijkt eruit te gaan dan zal ik in iedergeval nog Sid stemmen.

Als dat inderdaad op jimboo zou slaan lijkt het me sterk dat het meisje zich achter een cult/draak gaat verschuilden dus dat zou ook pleiten voor Jimboo. Daarom denk ik dat je met een stem op Jimboo of Sid op dit moment gewoon niet goed zit. Als het dalijk toch tussen Jimboo en Sid gaat en Jimboo lijkt eruit te gaan dan zal ik in iedergeval nog Sid stemmen.

Dus jij stelt voor Remi ?, hij heeft al bewezen dat hij een sterke spelers is, is hij evil dan hebben wij hier allemaal baat bij

Oke...

Als vanavond Sid eruit gaat en hij blijkt goed te zijn weten we tenminste dat Remi oke is.
Is hij slecht kunnen we morgen Remi hangen.
Is Sid oke, dan weten we dat Jimboo+ rob g waarschijnlijk evil zijn.
daarom stem ik zoals het er nu uit ziet Suicide sid.

Iemand er mee eens of juist niet..?

Dus jij stelt voor Remi ?, hij heeft al bewezen dat hij een sterke spelers is, is hij evil dan hebben wij hier allemaal baat bij

Wat vind je van mij theorie dan?

Nee kom alsjeblieft niet bij mij aan kloppen anders ben ik de volgende ronde weer hoofdverdachte mocht Remi goed zijn. Probeer zelf eigen argumenten op te bouwen voor een goede keuze. Maar de manier waarop Remi tegen Rob G ingaat die in mijn ogen goed is verklaart mede mijn keus. Maar ik ben sowieso nog niet veel wijzer om nu al cultisten aan te kunnen wijzen.

Heb je een vriendin? Die taak wil ik wel van je overnemen! Heb je weer een half uurtje de tijd om te spelen!

Dan zit je in een rolstoel man, die eet je op :p

Jouw theorie, is juist, dat als Sid nu een goodguy is wij uitsluitsel kunnen geven, en hier een oproep voor de Monnik, kijk 's nachts of Remi goed is, en speel dit in een subtiele hint door, kan misschien wat twijfel weg halen bij de goeierikken.

Nee kom alsjeblieft niet bij mij aan kloppen anders ben ik de volgende ronde weer hoofdverdachte mocht Remi goed zijn. Probeer zelf eigen argumenten op te bouwen voor een goede keuze. Maar de manier waarop Remi tegen Rob G ingaat die in mijn ogen goed is verklaart mede mijn keus. Maar ik ben sowieso nog niet veel wijzer om nu al cultisten aan te kunnen wijzen.

Rob G is wss goed ja, dat zien wij aan z'n post's dan blijven Sid en Remi naar mijn Menig over, Jimboo tja de hint kan je op verschillende manieren interpreteren.

BearellaJonas -> Suicide Sid
Jimbooo -> Suicide Sid
Arnodsi -> Suicide Sid
Markrot -> Suicide Sid
Xavier63 -> Suicide Sid
Orgimeel -> Suicide Sid
Dasher -> Suicide Sid

Thielen -> Jimbooo
IMBatwork -> Jimbooo
Remi AFCA -> Jimbooo
Dudemeister -> Jimbooo
Roth -> Jimbooo
Biobeast -> Jimbooo

Maxiamento -> Remi AFCA
Rob G -> Remi AFCA
Jaap Ja -> Remi AFCA

het lijstje

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 19:26 ----------

16 onderhand dus dan blijven er? 6 over?

Terug
Naar boven