XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik ga ook van kwaad maar goed. Ik weet het ook niet. Ik moet nu ook weg. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 19:30 ----------

Nacht om 20:30 uur?

22:00 dacht ik.

Dus pas weer een verhaal na 23.00...

Mensen, laat het tussen Remi of Jimbooo gaan.

Van Jimbooo kan je zeggen wat je wil: geisha (in dat geval is hij met stip de slechtste speler ooit in dit spel en hem er uit pegelen is dan gewoon nodig omdat hij er niks van bakt), burger of cult feit is dat hij 100% liegt/ontwijkt wanneer men hem cruciale vragen stelt (heeft hij nu bevestiging van kwark gehad? Waarom heeft hij niet gewacht?).

Remi is burger of een cult (en als hij cult is dan was hij wsl de leugenaar die achter mijn rug toch op mij stemt).

Op mij stemmen is stemmen op een cult of een straffe rol die je liever niet kwijt wil. Besluiten jullie maar welke zet het beste is.

edit: ik zal jullie de pap in de mond geven een stem op Remi houdt het minste risico in (hint, hint). Wel klote want wil hem er niet uit.

Laatst bewerkt:

Van Jimbooo kan je zeggen wat je wil: geisha (in dat geval is hij met stip de slechtste speler ooit in dit spel), burger of cult feit is dat hij 100% liegt/ontwijkt wanneer men hem cruciale vragen stelt (heeft hij nu bevestiging van kwark gehad? Waarom heeft hij niet gewacht?).

Remi is burger of een cult (en als hij cult is dan was hij wsl de leugenaar die achter mijn rug toch op mij stemt).

Op mij stemmen is stemmen op een cult of een straffe rol die je liever niet kwijt wil.

Op jou stemmen is stemmen op een cult???

ik stem op RemiAFCA enige manier om achter iets te komen zonder 1 van 2 mogelijke goede rollen op te offeren (die nog realistisch is om meerderheid te krijgen).

edit: sid volgens mij staat jou stem nog niet bij in dat overzichtslijstje, ik kan nog terugswitchen aangezien ik jou iig nog un kans wil geven.

Ofwel, mssn nog een betere optie: focussen we ons op een compleet andere lead en gaan we verder op wat er rond jorgyboy is gebeurd. Ik bedoel wat ligt er in de balans? 2 spelers met potentieel straffe goede rollen en één speler die wsl burger is en op zijn best een cult.

Ik denk dat die Jimbooo best gewoon een epic slechte geisha is.

Ofwel, mssn nog een betere optie: focussen we ons op een compleet andere lead en gaan we verder op wat er rond jorgyboy is gebeurd. Ik bedoel wat ligt er in de balans? 2 spelers met potentieel straffe goede rollen en één speler die wsl burger is en op zijn best een cult.

Ik denk dat die Jimbooo best gewoon een epic slechte geisha is.

bedoel je dat wat ik al de hele dag zeg maar telkens zo goed als genegeerd word?

Ik hou het bij Jimbooo

bedoel je dat wat ik al de hele dag zeg maar telkens zo goed als genegeerd word?

Wat zeg je al een hele dag? :roflol:

Ik zou het fijn vinden als Jimbooo nu eens niet de vraag ontwijkt of hij bevestiging van kwark heeft gehad. Voor mij zou dat alleszins veel duidelijk maken en dan kan ik hem beter inschatten, en dat is in zijn eigen belang. + het komt toch aan het licht, maar beter nu dan te laat.

Jimbooo: heb jij bevestiging van kwark gehad? Zo ja, wat zei die bevestiging?

Van Jimbooo kan je zeggen wat je wil: geisha (in dat geval is hij met stip de slechtste speler ooit in dit spel en hem er uit pegelen is dan gewoon nodig omdat hij er niks van bakt), burger of cult feit is dat hij 100% liegt/ontwijkt wanneer men hem cruciale vragen stelt (heeft hij nu bevestiging van kwark gehad? Waarom heeft hij niet gewacht?).

Op mij stemmen is stemmen op een cult of een straffe rol die je liever niet kwijt wil. Besluiten jullie maar welke zet het beste is.

edit: ik zal jullie de pap in de mond geven een stem op Remi houdt het minste risico in (hint, hint). Wel klote want wil hem er niet uit.

Wacht even.. jij wilt diegene die jou beschermd eruit hebben?
??? nu raak ik even in de war..

deadline was om 20.30? Er gaat dus niets meer gebeuren. Hopelijk ben niet ik het geworden die het onderspit delft.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 20:12 ----------

Wacht even.. jij wilt diegene die jou beschermd eruit hebben?
??? nu raak ik even in de war..

Daar is toch niets om over in de war te raken als je mijn redenering volgt? Ik maak de balans op van de mogelijkheden en Remi is potentieel een kleiner verlies voor het dorp. Hoewel een kluns als Jimbooo is ook niet echt een verlies. Maar zie in hem een potentiële Geisha. Hoop echt voor hem dat hij een slechte rol heeft, anders is hij echt een r*tard :roflol:

Sowieso, Jimbooo zou ons een keer mogen zeggen of kwark bevestigd heeft!!!!!

(als hij het nu nog niet gezien heeft de vraag en het nog ontwijkt dan stem ik resoluut op hem zonder genade next round en laat ik hem verder aan zijn lot over.)

Laatst bewerkt:
Wat zeg je al een hele dag? :roflol:

Ik zou het fijn vinden als Jimbooo nu eens niet de vraag ontwijkt of hij bevestiging van kwark heeft gehad. Voor mij zou dat alleszins veel duidelijk maken en dan kan ik hem beter inschatten, en dat is in zijn eigen belang. + het komt toch aan het licht, maar beter nu dan te laat.

Jimbooo: heb jij bevestiging van kwark gehad? Zo ja, wat zei die bevestiging?

dat het verstandig zou zijn om op jorgyboy z'n spoor/beschuldigingen door te gaan.
Hele dag is overdreven, maar vanaf het moment dat jimbooo echt een twijfeloptie werd ongeveer.

dat het verstandig zou zijn om op jorgyboy z'n spoor/beschuldigingen door te gaan.
Hele dag is overdreven, maar vanaf het moment dat jimbooo echt een twijfeloptie werd ongeveer.

Ja, dat was ook mijn initiële insteek toen ik op Remi stemde. Had wat door Jorgy zijn posthistory gescrolled en zag dat hij op Remi stemde, maar als ik die post openklikte (wat ik eerst niet gedaan had) bleek het een troll post te zijn. Jorgy heeft initieel op Daster gestemd.

Ja, dat was ook mijn initiële insteek toen ik op Remi stemde. Had wat door Jorgy zijn posthistory gescrolled en zag dat hij op Remi stemde, maar als ik die post openklikte (wat ik eerst niet gedaan had) bleek het een troll post te zijn. Jorgy heeft initieel op Daster gestemd.

Cult trein has left the station, voor 22.00 uur safe, door Jorgy te elimineren qua stemmen, en jij moord weer een ronde langer

:roflol: dat het voor sommige mensen nog niet duidelijk is... :roflol:

jijbentboosikbendown.jpeg

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 20:23 ----------

Cult trein has left the station, voor 22.00 uur safe, door Jorgy te elimineren qua stemmen, en jij moord weer een ronde langer

Kom af met argumenten. Als je nog niet ziet wat er in de schaal ligt.

Ik maak de balans op van potentiële scenario's.
Potentieel liggen er 2 belangrijke rollen voor het dorp liggen in het gedrang met het scenario dat zich nu aan het voltrekken is. Zegt meer over jou als je dat risico wil nemen dan over mij die suggereert het risico niet te nemen en daarbij mijn eerste tegenstander (Jimbooo) nog bekijk als een mogelijke super rol (maar dan wel eentje die héél slecht is gespeeld).

Laatst bewerkt:
:roflol: dat het voor sommige mensen nog niet duidelijk is... :roflol:

jijbentboosikbendown.jpeg

Zoals als jij nu speelt, heb ik in game vier gedaan, vooral de Jorgyboy actie is opvallend, ik was Z1000 slaafje als body guard zijnde, z1000 wou rob P erin houden Rob P de cult, toen heb ik als slaafje zijnde ook een actie opgezet om een of andere inactieve speler proberen te elimineren in de stem ronde, was ook nog bijna gelukt, echt zo'n actie die je speelt 1 of 2 uur voor de stem ronde, mocht jij wel good zijn, alvast verontschuldigingen, dan kan ik zonde vrij doorspelen.

Zoals als jij nu speelt, heb ik in game vier gedaan, vooral de Jorgyboy actie is opvallend, ik was Z1000 slaafje als body guard zijnde, z1000 wou rob P erin houden Rob P de cult, toen heb ik als slaafje zijnde ook een actie opgezet om een of andere inactieve speler proberen te elimineren in de stem ronde, was ook nog bijna gelukt, echt zo'n actie die je speelt 1 of 2 uur voor de stem ronde, mocht jij wel good zijn, alvast verontschuldigingen, dan kan ik zonde vrij doorspelen.

http://www.youtube.com/watch?v=TM-G0bkl8MQ

Kan iemand volgen wat Dudemeister zeggen wil? Ik kan er echt geen touw aan vastknopen... ben ook een r*tard, denk ik.

Terug
Naar boven