XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Dudemeister was ook wel één van de gasten die Jorgyboy in opspraak had gebracht... mssn zat ie toch toevallig op een goed spoor?

Zoals als jij nu speelt, heb ik in game vier gedaan, vooral de Jorgyboy actie is opvallend, ik was Z1000 slaafje als body guard zijnde, z1000 wou rob P erin houden Rob P de cult, toen heb ik als slaafje zijnde ook een actie opgezet om een of andere inactieve speler proberen te elimineren in de stem ronde, was ook nog bijna gelukt, echt zo'n actie die je speelt 1 of 2 uur voor de stem ronde, mocht jij wel good zijn, alvast verontschuldigingen, dan kan ik zonde vrij doorspelen.

???

Dudemeister was ook wel één van de gasten die Jorgyboy in opspraak had gebracht... mssn zat ie toch toevallig op een goed spoor?

Heb hem zelfs nog karma gegeven voor begrip, hij gaat mij aan het hart, stem mij er maar uit, :roflol: kunnen al die goodguys die dudemeister stemden in schaamte verder spelen, asjeblieft gun mij mijn I told you soo momentje.

Stand plz?

Iemand een tussenstand? Ik ben even de draag kwijt.. Jezus wat gaat het snel vandaag.

Ik verander mijn stem naar ..............., hij probeert in mijn ogen heat van zich af te halen door met de vinger naar Jorgyboy te wijzen, dit komt op mij over als cult gedrag.

Laatst bewerkt:
Ik stem blanco. Vandaag weinig tijd gehad en nu aant werk. Geen tijd om alles bij te lezen en kan dus geen beargumenteerde stem geven

Ik verander mijn stem naar Suicide Sid, hij probeert in mijn ogen heat van zich af te halen door met de vinger naar Jorgyboy te wijzen, dit komt op mij over als cult gedrag.

Dat je niet ziet wat er in de balans ligt en dan onder het mom van wraak en een k*treden op mij stemt zegt echt veel over jou.

Dat je niet ziet wat er in de balans ligt en dan onder het mom van wraak en een k*treden op mij stemt zegt echt veel over jou.

linksom of rechtsom ik ben good, dood mij als goodguy zijnde, en speel door in schaamte, en gun mij mijn I told you soo momentje.

Rob G is wss goed ja, dat zien wij aan z'n post's dan blijven Sid en Remi naar mijn Menig over, Jimboo tja de hint kan je op verschillende manieren interpreteren.

Hoezo weten er een paar zeker dat Rob G goed is, geef daar eens argumenten voor want daar geloof ik geen zak van.

PAS OP ALS HIJ PER ONGELUK IN HET RODDELGROEPJE ZIT !!!

Je zag wat een macht vorige pot een cult kan hebben in de roddelgroep.

Ik stem blanco. Vandaag weinig tijd gehad en nu aant werk. Geen tijd om alles bij te lezen en kan dus geen beargumenteerde stem geven

p*ssy.
Moeten we met jou de oorlog winnen?

Pff nu moeten we wachten tot 23uur...
Is die deadline zolaat omdat kwark pas laat kan? Van mij mag het morgen wel wat vroeger!

Ik verander mijn stem naar Suicide Sid, hij probeert in mijn ogen heat van zich af te halen door met de vinger naar Jorgyboy te wijzen, dit komt op mij over als cult gedrag.

jorgyboy is dood :rolleyes: je kunt zijn commentaar volgen. Maar wat jij zegt betekent iemand beschuldigen en das niet logisch.

linksom of rechtsom ik ben good, dood mij als goodguy zijnde, en speel door in schaamte, en gun mij mijn I told you soo momentje.

Zelfs als je een good guy bent en je hebt het goed voor met het dorp, dan ben jij beter dood dan ik. Dus zou er echt niet wakker van liggen als ik jou er uit kan stemmen om mezelf te redden.

Tussenstand:
Stemmer Gestemde
Biobeast => Jaap Ja => Jimbooo
Roth => Jimbooo
Suicide Sid => Remi => Jimbooo
IMB => Rob P => Jimbooo
Remi => Jimbooo

thielen => Jimbooo => Remi
Maxi => Remi => Jimbooo => Remi
Jaap Ja => Remi :> Niemand => Sid => niemand => Lork => Remi
Rob G => Sid => Jimbooo => Remi

Bea => Sid (uit wraak)
Jimbooo => Sid
Arnodsi => Sid (stemt 2 x op sid)
Lork => Sid
Daster => Sid
Markrot => Sid
Xavier 63 => Sid
Origineel => Sid
Dudemeister => Sid

Ik lig er dus uit. Btw iedereen die door Jorgy werd verdacht stemt tegen mij ;) Niet dat ik wil beweren dat er een patroon in zit :rolleyes:

Een andere observatie: de stemmer tegen Suicide sid zijn blijkbaar zekerder van hun stem gezien het feit dat zij minder switchen.

Ik moet door. Dus kan mijn stem niet meer wijzigen.

Ik heb even zitten tellen en zelfs als iedereen die op remi stemt op jimbooo stemt kom je er nog niet dude. Tenzij de dorpsoudste aan jou kant staat. Worth the shot?

switch terug naar Jimbooo zoals ik bij m'n switch naar Remi al aangaf dat ik zou doen in deze situatie.

voor de duidelijkheid op dit moment heb ik ze er liever allebei nog niet uit.

Laatst bewerkt:
Oke Jimbooo

Ik neig ook naar Jimbooo

switch terug naar Jimbooo zoals ik bij m'n switch naar Remi al aangaf dat ik zou doen in deze situatie.

voor de duidelijkheid op dit moment heb ik ze er liever allebei nog niet uit.

Waarom denk je dat jimbooo een betere keuze is?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 21:18 ----------

Jimboo vind ik ook prima opzich.. Heeft hij een goede rol, staan Remi en Sid bovenaan mijn lijstje

Terug
Naar boven