AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Waarom denk je dat jimbooo een betere keuze is?

potentie, jimbooo is een nieuwe speler sid heeft meer ervaring voor beiden is even veel te zeggen. Wil het risico niet lopen om op dit moment sid kwijt te raken. Maar heb ze er liever allebei niet uit omdat ze mogelijk allebei goed zijn.

Damn, vond het deze namiddag al verwarrend worden. Ben nu net terug van trainen, en zie dat het er nog niet beter op geworden is :-/
Na de laatste pagina's bijgelezen te hebben, lijkt een stem op jimbooo mij ook het beste...

Volgens mij leunen alle cultisten op dit moment rustig achterover met een bakje popcorn kijkend hoe de goeden zichzelf tegen elkaar opzetten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.006
KWARK kan je misschien toelichten of de rollen RANDOM uitgedeeld zijn of niet.

In principe wel ja, overeenkomsten/verschillen met eerdere potten is toeval.

Dan vragen we het .....

Jimbooo... Heb jij je oplossing van de hint over Sid opgestuurd naar kwark & goedkeuring gekregen ?

Wanneer iemand een goed antwoord heeft gegeven, krijgt de winkelier een berichtje. dan weet ik vervolgens het cadeau, waarop deze wordt gegeven. HET IS AAN DE SPELER OM EVENTUELE INFO TE DELEN (hint, cadeau, of evt. getrokken conclusies).

Of Jimbooo een berichtje heeft gekregen is dus aan hem om jullie te vertellen.

Dus pas weer een verhaal na 23.00...

Ik ga nu schrijven, dus zal ongeveer half 11 worden :o

Hmm Jimboo krijgt dus een aantal extra stemmen op zijn dak, ik acht de kans groter dat jimbooo een goede rol heeft dan sid mede ook door de ontcijferde hint van xavier. Om er zeker van te zijn dat Jimbooo dus vannacht overleeft stem ik op Suicide Sid. (ook van Sid ben ik totaal niet zeker)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 21:41 ----------

Ik ga nu schrijven, dus zal ongeveer half 11 worden :o

Stemmen kan toch altijd tot 22:00 of zit ik nu mis?

Ik wijzig voor een 2de keer mijn stem, ik stem ............... veel te veel onvolgbare commotie, suicide twijfel ik over, het zit hem wel heel hoog dat hij verdacht word, dus maar weer terug vallen op de meest gangbare keuze.

Laatst bewerkt:
Hmm Jimboo krijgt dus een aantal extra stemmen op zijn dak, ik acht de kans groter dat jimbooo een goede rol heeft dan sid mede ook door de ontcijferde hint van xavier. Om er zeker van te zijn dat Jimbooo dus vannacht overleeft stem ik op Suicide Sid. (ook van Sid ben ik totaal niet zeker)

Jou vertrouw ik ook niet. Jij beschuldigde mij zomaar. Jij beschermd Jimbooo.. Derhalve stem ik Jimbooo

Klopt.

Mensen, laat het tussen Remi of Jimbooo gaan.

Van Jimbooo kan je zeggen wat je wil: geisha (in dat geval is hij met stip de slechtste speler ooit in dit spel en hem er uit pegelen is dan gewoon nodig omdat hij er niks van bakt), burger of cult feit is dat hij 100% liegt/ontwijkt wanneer men hem cruciale vragen stelt (heeft hij nu bevestiging van kwark gehad? Waarom heeft hij niet gewacht?).

Remi is burger of een cult (en als hij cult is dan was hij wsl de leugenaar die achter mijn rug toch op mij stemt).

Op mij stemmen is stemmen op een cult of een straffe rol die je liever niet kwijt wil. Besluiten jullie maar welke zet het beste is.

edit: ik zal jullie de pap in de mond geven een stem op Remi houdt het minste risico in (hint, hint). Wel klote want wil hem er niet uit.

Wat ben jij voor sneaky mothrfker.

Ik ben effe weg & vervolgens schilder je mij af als cultist.
Als ik de leugenaar was had ik ook gewoon op jou kunnen stemmen & me mond kunnen houden. Maar in plaats daar van trok ik me bek wel open & nam ik 't voor je op..

Beetje ondankbaar dit.

Laatst bewerkt:
Denk dat Remi ook gewoon 22 uur bedoeld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.013

uiteraard!

Wat mij opvalt is dat er het laatste half uur ineens nog veel stemmen op Jimbooo bijkomen. Als Jimbooo inderdaad vanavond hangt en hij blijkt goed te zijn kunnen we morgen een hoop cultjes eruit pikken door deze stemronde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat mij opvalt is dat er het laatste half uur ineens nog veel stemmen op Jimbooo bijkomen. Als Jimbooo inderdaad vanavond hangt en hij blijkt goed te zijn kunnen we morgen een hoop cultjes eruit pikken door deze stemronde.

laten we hopen dat jullie dan gelijk hebben.

Sid die zaait bij mij een hoop twijfel, Jimboo is gangbare keus, maar blijkt hij goed te zijn dan hang ik, moet ik mijn stem terugtrekken ofzo srs ?

Nog 5 minuten.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 21:55 ----------

Ik blijf bij mijn stem. Mocht die niet goed uitvallen dan is er in ieder geval weer een hoop duidelijk.

Dudemeister wijzigt voor de 3de keer zijn stem, sorry kwark, ik stem Blanco/Niks

Nu lig ik er blijkbaar nog uit door die draaiers (cultjes) hier :roflol:.

Sid jij gaat er morgen dan maar aan als blijkt dat ik goed ben.
kusjes jimbooo

Terug
Naar boven