XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

In!

Misschien moeten we trouwens maar ff stoppen met nieuwe rollen. Heb nu al makkelijk 20+ characters. Bovendien moet het spel langzaam maar zeker vernieuwd worden :o

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 11:47 ----------

Ben ik ook een beetje bang voor, zal ff goed moeten gaan rekenen met "krachten" enzo :) Dit uiteraard om de juiste balans te vinden.

Wordt wel een beetje ingewikkeld zo inderdaad :roflol:

Het heeft ze plus en minkanten. Pluspunten zijn dat mensen die normale burgerrollen kregen en vaak dan niet meespeelde nu een stuk actiever zullen zijn. Nadelen zijn dat het stuk complexer wordt. Wat opzich ook weer leuk kan zijn omdat je dan wat extra diep moet gaan denken wat iemand zou kunnen zijn voor je hem of haar ergens van beschuldigd.

waar is de rol van fatamorganist?

Wanneer gaan we beginnen?

waar is de rol van fatamorganist?

Misschien uit te breiden dat hij niet alleen niet weggestemd kan worden (omdat hij eigenlijk niet bestaat), maar ook dat zijn stem niet meetelt, en hij zelf ook niet weet dat hij fatamorganist is maar denkt dat hij burger is.
Kan wel voor lol zorgen denk ik :D

• Topic Starter Topic Starter
Misschien uit te breiden dat hij niet alleen niet weggestemd kan worden (omdat hij eigenlijk niet bestaat), maar ook dat zijn stem niet meetelt, en hij zelf ook niet weet dat hij fatamorganist is maar denkt dat hij burger is.
Kan wel voor lol zorgen denk ik :D

Soort van dorpsgek (zie spel 1)

Volgens mij is t allemaal een beetje Te.. ik bedoel veel rollen met speciale krachten bij goede kant & slechte maar 2... Kan er niet nog 1 speciale bij de slechte rol...

Ik kijk t nu op mn mobiel. Maar de burgemeester is corrupt & kan over zn stem liegen, maar de leugenaar doet dat toch ook? Beetje dubbel dan toch ? + LAN de burgemeester weer een goede of slechte kan kiezen?

Heeeeeeeee die F heb ik er helemaal niet bijgezet!

Wanneer starten we met spelletje 8?

Eigenlijk moet er iemand in het spel die doden tot leven kan wekken die iedere dag door een onkwetsbare jager word beschermt, zijn we voor eeuwig bezig :trollface:

Eigenlijk moet er iemand in het spel die doden tot leven kan wekken die iedere dag door een onkwetsbare jager word beschermt, zijn we voor eeuwig bezig :trollface:

Kenmerkend lot van de wolf, wanneer de ass-ass-in mag schieten vanavond weet hij op wie hij schieten moet nu.

Bye bye Maxi :wave:

De rollen mogen komen kwark! Denk dat niet veel meer mensen inschrijven als ik t zo zie

Kwarkpfagget is off..

Ik zie de pm wel verschijnen

Terug
Naar boven