Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Sid die zaait bij mij een hoop twijfel, Jimboo is gangbare keus, maar blijkt hij goed te zijn dan hang ik, moet ik mijn stem terugtrekken ofzo srs ?

Ik ga niet zeggen wat jij moet doen, als je sid stemt en sid blijkt goed te zijn ben ik morgen de lul:p.

Nu lig ik er blijkbaar nog uit door die draaiers (cultjes) hier :roflol:.

Sid jij gaat er morgen dan maar aan als blijkt dat ik goed ben.
kusjes jimbooo

Ik heb het in de vluggenheid even na geteld, weet niet zeker of het goed is maar volgens mij staan jullie gelijk. Dus het lot ligt in de hand van de leugenaar en of dorpsoudste aan welke kant hun staan.

Jij bent ook wispelturig.. Dacht dat feedback (die overigens verdacht stil is) de vrouw van het dorp was?

Heb net getraind, test is tijdelijk verlaagt, oestrogeen neemt ff uurtje overhand srry bro

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 22:00 ----------

Jongens even om de druk van het spel af te halen, straks van wilder op TV dacht ik :D

Jij bent ook wispelturig.. Dacht dat feedback (die overigens verdacht stil is) de vrouw van het dorp was?

doet ze mee dan? zoja even de inschrijvingen lijst bijwerken kwark :p.

@orgineel: jep dudemeister z'n bijdrage is echt noemenswaardig op het moment :rolleyes:

Ben benieuwd wie er nu hangt maar volgens mij is Sid de sjaak.

Echt ik vind het zo slap om nix te stemmen.
Kan je in elk geval niet verkeerd stemmen, maar je red de goede spelers eventueel ook niet.

Echt stelletje slappe lullen zeg. :gay:

Vervelende is ook nog dat die mensen niet direct verdacht worden vaak ook. Zo hoeven niet alle cultisten bij voldoende stemmen hun nek uit te steken.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 22:21 ----------

Ze kunnen zeggen wat ze willen, ik heb in tenminste geen bloed aan mijn handen.

Nee maar je vriendjes misschien wel?

Kan je in elk geval niet verkeerd stemmen, maar je red de goede spelers eventueel ook niet.

Vervelende is ook nog dat die mensen niet direct verdacht worden vaak ook. Zo hoeven niet alle cultisten bij voldoende stemmen hun nek uit te steken.

++, ik vindt het daarom ook echt geen verkeerd idee dat daar in de toekomst iets voor wordt ingesteld. Dat je bijvoorbeeld maximaal 1x in de game mag skippen om te stemmen en anders gewoon uit het verhaal geschreven wordt oid.

helemaal mee eens.

Heb ik niet, mijn DBB PM verkeer heeft een sociaal dieptepunt bereikt.

Naja laten we nu maar wachten op het verhaal.
Als Sid hangt (waarvan ik eigenlijk overtuigd ben dat hij goed is) kunnen we kijken wie op hem gestemd heeft en ook eens naar wie NIET gestemd heeft...
Want dat zijn ook wel vaak de zelfde mensen, beetje daadkracht tonen is nix mis mee, ook al heb je dan de kans een keer een verkeerde keuze te maken.

Vind ik eigenlijk ook wel ja.. Als iedereen dat zou doen hou je geen spel meer over. Maximum van 1x is op zich wel goed idee

Ik lees het verhaal morgen wel, ben er voor vandaag weg van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.038
Het is pas de tweede dag in Nikkö sinds het verschijnen van de draak, maar onder de burgers is ondertussen een kleine oorlog begonnen. Beschuldigingen, soms gegrond, vliegen over en weer. Sommigen raken doel, waardoor menig man zijn stem wijzigt. Zelfs de geest van Starter20 dwaalt door het dorp en spoort de burgers aan om te stemmen.
Dit keer is het Suicide Sid die al snel een berg beschuldigingen over zich heen krijgt omdat hij vroeger als kind zich verkleedde als draak. “Wat een onzinargumenten dragen jullie aan!”, waarbij hij de vinger op de zere plek legt. Zeker wanneer Jimbooo zijn woorden verdraaid, weet hij zich goed te weren. En zo veranderen velen hun stem weer op Jimbooo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Door alle onzekerheid omtrent het stemmen, vormt een kleine hoeveelheid burgers een groepje roddelaars. In de lunchpauze gaan zij bij elkaar zitten en fluisteren elkaar verdachtmakingen toe. Doordat zij in een kringetje zitten, horen zij slechts van één kant het verhaal, waarop zij het doorvertellen aan de volgende. Liever hadden zij apart gezeten, maar dan waren ze sowieso aangezien als cultisten vandaar dat ze het maar zo oplossen.

1februari2011.jpg

Wanneer de lunch is afgelopen en de buiken vol zitten gaat het geraas weer ononderbroken door. “Bekijk het maar, ik stem op Suicide Sid!” “Maar hoe wil je zijn gedrag dan verklaren?” “Laat maar, ik hou mijn mond, stem jij maar.” “Prima, mijn stem gaat naar Remi AFCA”. Het gaat de hele middag door, zelfs het avondeten wordt ervoor overgeslagen. Maar wanneer het moment van de waarheid daar is, lijkt het gelijk te staan. Iedereen propt zo snel zijn stembiljet in de bus dat het doorgekraste papiertje van de leugenaar niet wordt gezien.
De dorpsoudste stapt voor de vierde keer deze week het podium op en telt hardop alle stemmen. “Suicide Sid!”, een aantal inwoners beginnen te klappen. “Jimbooo”, een aantal anderen beginnen te joelen. Na enkele blanco stemmen komt dan toch de allesbeslissende stem uit de bus. Het is het bekraste papiertje van de leugenaar. Even kijkt de dorpsoudste verrast, zijn ademprobleem steekt de kop op, hij mindert zijn spreekritme. “De laatste stem…”, heel het dorp kijkt gespannen toe, zeker Jimbooo en Suicide Sid. “Gaat uit naar…”

old%20man.jpg

“Suicide Sid!”
Direct wordt Sid op de grond gesmeten, een heftige worsteling is het gevolg. Wanneer hij gebonden is, dragen zijn oude vrienden hem naar het gebouw waar hij zal worden opgehangen. “Jongens, wat is er met jullie gebeurt? Herinneren jullie je niets meer van onze goede oude dagen? We zouden samen oud worden. Weten jullie dat niet meer?” Zijn ogen zijn ondertussen gaan tranen. Zijn vrienden dragen hem het schavot op zonder hem aan te kijken of aan te spreken. De strop op zijn nek doen gaat echter te ver. Dat doet in dit geval de begrafenisondernemer, die hem enkele minuten later ook lossnijdt en begraaft.

1841056_128760_413e2f3998_p.jpg

----------
Suicide Sid is dood, hij was Samurai.
Het is nacht tot 10.00 uur.

• Like
Waarderingen: Lork
Jager :roflol:

Jongens! Fantastisch! De samurai! Gefeliciteerd he!

Terug
Naar boven