XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Samurai:o, dit is wel een enorm verlies

:roflol:

Ik weet dat ik niets meer mag zeggen, maar volgens mij hebben sommige mensen echt geen idee wat ze aan het doen zijn:

a980a3d1_I_Have_No_Idea_What_I_m_Doing.jpg

• Like
Waarderingen: Lork
Zelfs als je een good guy bent en je hebt het goed voor met het dorp, dan ben jij beter dood dan ik. Dus zou er echt niet wakker van liggen als ik jou er uit kan stemmen om mezelf te redden.

Tussenstand:
Stemmer Gestemde
Biobeast => Jaap Ja => Jimbooo
Roth => Jimbooo
Suicide Sid => Remi => Jimbooo
IMB => Rob P => Jimbooo
Remi => Jimbooo

thielen => Jimbooo => Remi
Maxi => Remi => Jimbooo => Remi
Jaap Ja => Remi :> Niemand => Sid => niemand => Lork => Remi
Rob G => Sid => Jimbooo => Remi

Bea => Sid (uit wraak)
Jimbooo => Sid
Arnodsi => Sid (stemt 2 x op sid)
Lork => Sid
Daster => Sid
Markrot => Sid
Xavier 63 => Sid
Origineel => Sid
Dudemeister => Sid

Ik lig er dus uit. Btw iedereen die door Jorgy werd verdacht stemt tegen mij ;) Niet dat ik wil beweren dat er een patroon in zit :rolleyes:

Een andere observatie: de stemmer tegen Suicide sid zijn blijkbaar zekerder van hun stem gezien het feit dat zij minder switchen.

Ik moet door. Dus kan mijn stem niet meer wijzigen.

Even ter referentie, de mensen die op sid stemden. Ja daar sta ik ook tussen. Maar als het goed is zit hier tenminste 1 cult tussen. Althans, dit is wel een argument dat iemand verdachter maakt. Jimbo just got ALOT more suspicious btw. Hij dreigde eruit te klappen, maar opeens kwam het cult treintje op gang...

Ik dacht al de laatste uren dat hij goed was, maar ik kon mijn stem niet meer wijzigen anders zou ik dood zijn :roflol:

Iedereen mij bashen omdat ik op een uur na mijn stem wijzig, en niet op suicide stem, omdat ik twijfelde over zijn verweer, ik trek mijn stem terug en word gebashed, terwijl de SS stemmers een jager de dood in rammen, good job

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 22:45 ----------

Even ter referentie, de mensen die op sid stemden. Ja daar sta ik ook tussen. Maar als het goed is zit hier tenminste 1 cult tussen. Althans, dit is wel een argument dat iemand verdachter maakt. Jimbo just got ALOT more suspicious btw. Hij dreigde eruit te klappen, maar opeens kwam het cult treintje op gang...

Voor alle duidelijkheid ik heb Blanco gestemd!!!!!!, wijzig namen lijstje S.V.P.

Ook de geisha neemt een momentje om stil te staan, en het schouwspel te bekijken. Al snel ontwaakt zij echter uit haar trance, om te verstoppen voor de draak. Ze gaat in een beschut hoekje zitten, achter drie ronde vaten

jimbooo < 3 ronde vaten

Misschien wat ver gezocht, maar ik denk dat jimbooo de geisha is en dat hij door de hint die hij gekregen heeft, denkt dat suicide sid de wolf is. En dat probeert hij ons misschien te vertellen met die rare hint.

Is maar een gedachte he, ik denk gooi het even erin. ;)

Vind dit achteraf dus ook een vrij verdachte post, althans dit maande velen aan richting sid te stemmen...

Wtf het was duidelijk dat sid geen cult of iets was. Goed gedaan hoor. Morgen stemmen op jimbo of maxiamento, waarom Maxi precies is mij een raadsel, maar ik heb geen goed gevoel bij hem deze pot.

Wtf het was duidelijk dat sid geen cult of iets was. Goed gedaan hoor. Morgen stemmen op jimbo of maxiamento, waarom Maxi precies is mij een raadsel, maar ik heb geen goed gevoel bij hem deze pot.

Orgineel wil ik ook graag openhouden, als potentieel evil, ik trek nog geen conclusies maar wil hem wel wat beter in de gaten houden.

goed gedaan mensen, goed gedaan. Grote kans trouwens dat de leugenaar dus op jimbooo gestemd heeft of misschien zelfs een blanco stem is (kan dat kwarkvarken?).

Orgineel wil ik ook graag openhouden, als potentieel evil, ik trek nog geen conclusies maar wil hem wel wat beter in de gaten houden.
kerel jou blanco stem wil ook niets zeggen, kan net zo goed afgesproken zijn en ik vind je maar verdacht bezig dit potje.
Te nadrukkelijk bezig met mogelijke schuld van je afschuiven.

Hmm, had echt verwacht dat Sid het meisje zou zijn, maar dit is niet veel beter...

goed gedaan mensen, goed gedaan. Grote kans trouwens dat de leugenaar dus op jimbooo gestemd heeft of misschien zelfs een blanco stem is (kan dat kwarkvarken?).

kerel jou blanco stem wil ook niets zeggen, kan net zo goed afgesproken zijn en ik vind je maar verdacht bezig dit potje.
Te nadrukkelijk bezig met mogelijke schuld van je afschuiven.

Ik zie allemaal door jullie heen jongens, ik die mijn best de waarheid te achterhalen, en in wat voor een hokje jij mij ook plaatst, ik zal mijn best doen voor het goede te strijden ook al word het mij moeilijk gemaakt.

Ja is mij ook een raadsel. Op wie heb jij gestemd. Eerst ff de samurai eruit werken en vervolgens ben ik aan de beurt? Wat maakt jou zo betrouwbaar? Heb het hele potje nog niks van je gehoord bijna terwijl je eerst heel actief meedeed.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 23:02 ----------

Ik moest iedere keer meedoen omdat je een goeie partner was en vervolgens laat je niks van je horen en kom je af en toe met een beschuldiging richting mijn kant.. Right man

Laatst bewerkt:
Opvallend stil hier nu, Origineel wil ik voor de bijl.

Opvallend stil hier nu, Origineel wil ik voor de bijl.

Speel is een keer actief mee en overtuig ons is met goede argumenten waarom wij met jou mee op Origineel moeten stemmen? Ipv dom in de rondte te roepen ''Dudemeister stemde blanco'', ''Dudemeister still active''.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.056

Blanco stem in in principe ook het niet-stemmen van mensen. Aangezien de leugenaar bij de baddies hoort, zal hij aan mij altijd wel iets doorgeven, tenzij zijn stem op het forum klopt. Hij zou in theorie dus ook niet/blanco kunnen stemmen op het forum, maar aan mij iets doorgeven.

Sid is Samurai? Diezelfde Samurai die Remi AFCA beschermde de eerste avond en vervolgens direct op hem stemde en hem daarna probeerde uit het spel te werken? Ok.

Speel is een keer actief mee en overtuig ons is met goede argumenten waarom wij met jou mee op Origineel moeten stemmen? Ipv dom in de rondte te roepen ''Dudemeister stemde blanco'', ''Dudemeister still active''.

Beter een ongeleid projectiel dat desondanks de goede keuzes maakt, dan een jager de dood in stemmen door het volgen van logica, en goede beargumentering van andere spelers.

Sid is Samurai? Diezelfde Samurai die Remi AFCA beschermde de eerste avond en vervolgens direct op hem stemde en hem daarna probeerde uit het spel te werken? Ok.

Erg vreemd inderdaad :roflol:

Beter een ongeleid projectiel dat desondanks de goede keuzes maakt, dan een jager de dood in stemmen door het volgen van logica, en goede beargumentering van andere spelers.

Ik zie nog steeds geen argument om op Origineel te stemmen:rolleyes:.

Terug
Naar boven