Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs als je een good guy bent en je hebt het goed voor met het dorp, dan ben jij beter dood dan ik. Dus zou er echt niet wakker van liggen als ik jou er uit kan stemmen om mezelf te redden.
Tussenstand:
Stemmer Gestemde
Biobeast => Jaap Ja => Jimbooo
Roth => Jimbooo
Suicide Sid => Remi => Jimbooo
IMB => Rob P => Jimbooo
Remi => Jimbooo
thielen => Jimbooo => Remi
Maxi => Remi => Jimbooo => Remi
Jaap Ja => Remi :> Niemand => Sid => niemand => Lork => Remi
Rob G => Sid => Jimbooo => Remi
Bea => Sid (uit wraak)
Jimbooo => Sid
Arnodsi => Sid (stemt 2 x op sid)
Lork => Sid
Daster => Sid
Markrot => Sid
Xavier 63 => Sid
Origineel => Sid
Dudemeister => Sid
Ik lig er dus uit. Btw iedereen die door Jorgy werd verdacht stemt tegen mijNiet dat ik wil beweren dat er een patroon in zit
![]()
Een andere observatie: de stemmer tegen Suicide sid zijn blijkbaar zekerder van hun stem gezien het feit dat zij minder switchen.
Ik moet door. Dus kan mijn stem niet meer wijzigen.
Even ter referentie, de mensen die op sid stemden. Ja daar sta ik ook tussen. Maar als het goed is zit hier tenminste 1 cult tussen. Althans, dit is wel een argument dat iemand verdachter maakt. Jimbo just got ALOT more suspicious btw. Hij dreigde eruit te klappen, maar opeens kwam het cult treintje op gang...
Ook de geisha neemt een momentje om stil te staan, en het schouwspel te bekijken. Al snel ontwaakt zij echter uit haar trance, om te verstoppen voor de draak. Ze gaat in een beschut hoekje zitten, achter drie ronde vaten
jimbooo < 3 ronde vaten
Misschien wat ver gezocht, maar ik denk dat jimbooo de geisha is en dat hij door de hint die hij gekregen heeft, denkt dat suicide sid de wolf is. En dat probeert hij ons misschien te vertellen met die rare hint.
Is maar een gedachte he, ik denk gooi het even erin.![]()
Wtf het was duidelijk dat sid geen cult of iets was. Goed gedaan hoor. Morgen stemmen op jimbo of maxiamento, waarom Maxi precies is mij een raadsel, maar ik heb geen goed gevoel bij hem deze pot.
kerel jou blanco stem wil ook niets zeggen, kan net zo goed afgesproken zijn en ik vind je maar verdacht bezig dit potje.Orgineel wil ik ook graag openhouden, als potentieel evil, ik trek nog geen conclusies maar wil hem wel wat beter in de gaten houden.
goed gedaan mensen, goed gedaan. Grote kans trouwens dat de leugenaar dus op jimbooo gestemd heeft of misschien zelfs een blanco stem is (kan dat kwarkvarken?).
kerel jou blanco stem wil ook niets zeggen, kan net zo goed afgesproken zijn en ik vind je maar verdacht bezig dit potje.
Te nadrukkelijk bezig met mogelijke schuld van je afschuiven.
Wtf het was duidelijk dat sid geen cult of iets was. Goed gedaan hoor. Morgen stemmen op jimbo of maxiamento, waarom Maxi precies is mij een raadsel, maar ik heb geen goed gevoel bij hem deze pot.
Opvallend stil hier nu, Origineel wil ik voor de bijl.
goed gedaan mensen, goed gedaan. Grote kans trouwens dat de leugenaar dus op jimbooo gestemd heeft of misschien zelfs een blanco stem is (kan dat kwarkvarken?).
Speel is een keer actief mee en overtuig ons is met goede argumenten waarom wij met jou mee op Origineel moeten stemmen? Ipv dom in de rondte te roepen ''Dudemeister stemde blanco'', ''Dudemeister still active''.
Sid is Samurai? Diezelfde Samurai die Remi AFCA beschermde de eerste avond en vervolgens direct op hem stemde en hem daarna probeerde uit het spel te werken? Ok.

Beter een ongeleid projectiel dat desondanks de goede keuzes maakt, dan een jager de dood in stemmen door het volgen van logica, en goede beargumentering van andere spelers.
.Erg vreemd inderdaad
Ik zie nog steeds geen argument om op Origineel te stemmen.