XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

:roflol:

Ik weet dat ik niets meer mag zeggen, maar volgens mij hebben sommige mensen echt geen idee wat ze aan het doen zijn:

a980a3d1_I_Have_No_Idea_What_I_m_Doing.jpg

Ook letterlijk die mental image inderdaad :roflol:

Dudemeister got killed by dragon today yeah, he's at a very happy place now cuz he don't have to watch no monkey boys no more bashing him.

:o

Sommige verdenkingen waren echter wel gegrond volgens het verhaal, dus dat zou dan betekenen dat jimbooo of remi wel terecht is..

en jimbooo was toch degene die de verdenking op suicide sid schoof in het begin

ja..

en nu he..

Mijn stem blijft bij Jimbo

:o

Sommige verdenkingen waren echter wel gegrond volgens het verhaal, dus dat zou dan betekenen dat jimbooo of remi wel terecht is..

en jimbooo was toch degene die de verdenking op suicide sid schoof in het begin

Jimbooo had een hint uit het verhaal opgepikt die verwees naar Suicide Sid. Jimbooo was er op dat moment van overtuigd dat de hint verwees naar een rol als cultist of draak (misschien perongeluk, misschien expres).

Xavier poste ook al een hint over Jimbooo die zou duiden op een goede rol dus dat zou volgens jou theorie betekenen dat Remi waarschijnlijk evil is.

Jimbooo had een hint uit het verhaal opgepikt die verwees naar Suicide Sid. Jimbooo was er op dat moment van overtuigd dat de hint verwees naar een rol als cultist of draak (misschien perongeluk, misschien expres).

Xavier poste ook al een hint over Jimbooo die zou duiden op een goede rol dus dat zou volgens jou theorie betekenen dat Remi waarschijnlijk evil is.

Welke pagina staat dit dan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De assassin eruit, jezus. Goed bezig heur.

even brainstormen:

die X op het plaatje, zou dit slaan op Xavier63?

Bij varken moet ik toegeven heb ik het niet makkelijk om hints te vinden, daarom zoek ik nu mss ook te ver/te onozel

die tweede hint van drie ronde vaten heb ik ook enigszins mn twijfels bij of het wel echt een hint was... en kan er ook moeilijk uit afleiden dat het dan een goede of slechte rol zou moeten betekenen

dus ik ben er ff nog niet uit. enige wat ik wel zeker weet is dat er wel cultisten geweest moesten zijn die de verdenking op suicide sid steunden dus daar ga ik morgen nog eens goed naar kijken

De geisha Staat Stil om naar het SchouwSpel te kijken waarna ze in Slaap Sukkelt.

Denk niet dat het woord schouwspel en in slaap sukkelen toeval is.

Volgens de rol van geisha krijgt zij een hint die ze moet oplossen die de volgende dag in het spel verwerkt wordt, zodat wij hem kunnen raden. Ik denk dus dat dit de hint is en Suicide Sid een vieze cultist of zelfs de draak is!

Ik stem op Suicide Sid
Pagina 38

Ook de geisha neemt een momentje om stil te staan, en het schouwspel te bekijken. Al snel ontwaakt zij echter uit haar trance, om te verstoppen voor de draak. Ze gaat in een beschut hoekje zitten, achter drie ronde vaten

jimbooo < 3 ronde vaten

Misschien wat ver gezocht, maar ik denk dat jimbooo de geisha is en dat hij door de hint die hij gekregen heeft, denkt dat suicide sid de wolf is. En dat probeert hij ons misschien te vertellen met die rare hint.

Is maar een gedachte he, ik denk gooi het even erin. ;)
Pagina 44

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 23:34 ----------

die tweede hint van drie ronde vaten heb ik ook enigszins mn twijfels bij of het wel echt een hint was... en kan er ook moeilijk uit afleiden dat het dan een goede of slechte rol zou moeten betekenen

dus ik ben er ff nog niet uit. enige wat ik wel zeker weet is dat er wel cultisten geweest moesten zijn die de verdenking op suicide sid steunden dus daar ga ik morgen nog eens goed naar kijken

Het meisje verschuilt zich achter de 3 ronde vaten -> Jimbooo. Het meisje staat aan de goede kant dus die zou zich niet achter een cultist of draak verschuilen.

Effe srs, Jimbooo verwees naar een hint over Suicide Sid dat ie Evil was, die had hij fout.
Xavier toont een hint over Jimbooo & je gaat er vanuit dat hij 't goed heeft omdat?
En waarom zou ik in theorie evil zijn als Xavier & Jimbooo dat niet zijn? Snap de clue niet namelijk....

Damn elke keer alsk ik me weer wil mengen in het spel moet ik echt 20 pagina's lezen :roflol:

Effe srs, Jimbooo verwees naar een hint over Suicide Sid dat ie Evil was, die had hij fout.
Xavier toont een hint over Jimbooo & je gaat er vanuit dat hij 't goed heeft omdat?
En waarom zou ik in theorie evil zijn als Xavier & Jimbooo dat niet zijn? Snap de clue niet namelijk....

Het is niet mijn theorie maar die van Daster. In het nieuwe verhaal staat dat er veel valse beschuldigingen zijn maar ook een deel gegrond. De beschuldigingen tegen Sid waren sowieso vals en voor mijn gevoel zijn de beschuldigingen tegen Jimbooo ook vals. Jij was een beetje de underdog deze stemming en werde derde vandaar.

Meisje weet toch niet wie de cultisten zijn ;)

Nee klopt maar toch blijf ik er meer van overtuigd dat Jimbooo goede bedoelingen had met zijn hint en dat de kans een stuk groter is dat hij ook aan de goede kant staat net zoals sid stond.

Nee klopt maar toch blijf ik er meer van overtuigd dat Jimbooo goede bedoelingen had met zijn hint en dat de kans een stuk groter is dat hij ook aan de goede kant staat net zoals sid stond.
Op het moment leek de hint helemaal niet verkeerd inderdaad, dus kan niet gelijk een cultactie noemen, heb zelf ten slotte ook op sid gestemd.

Het is niet mijn theorie maar die van Daster. In het nieuwe verhaal staat dat er veel valse beschuldigingen zijn maar ook een deel gegrond. De beschuldigingen tegen Sid waren sowieso vals en voor mijn gevoel zijn de beschuldigingen tegen Jimbooo ook vals. Jij was een beetje de underdog deze stemming en werde derde vandaar.

Ik had 1 stem.. ik werd echt 3e?

Voor de rest vind ik ook geen aannemelijke theorie maargoed.

Terug
Naar boven