AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik had 1 stem.. ik werd echt 3e?

Voor de rest vind ik ook geen aannemelijke theorie maargoed.

Volgens mij meer hoor, oa Rob G stemde jou, Maxiamento volgens mij ook en ik ook op een gegeven moment. Ik ben last minute naar Sid toe gegaan.

Volgens mij meer hoor, oa Rob G stemde jou, Maxiamento volgens mij ook en ik ook op een gegeven moment. Ik ben last minute naar Sid toe gegaan.

Ow dus je kijkt niet naar de uiteindelijke stemming, maar kijkt ook naar beschuldigingen?

In dat geval, jij bent toch ook beschuldigd? & Maxiamento, Rob G, Jimbooo & Dudemeister..

Naar mijn mening wordt jimbooo toch opgegeten straks, dus aan hem hebben we niks meer.

Ow dus je kijkt niet naar de uiteindelijke stemming, maar kijkt ook naar beschuldigingen?

In dat geval, jij bent toch ook beschuldigd? & Maxiamento, Rob G, Jimbooo & Dudemeister..

Geen idee waarom ik met je in discussie ga maar jij had op een gegeven ogenblik 3 of 4 stemmen, behalve Jimboo en Sid had de rest maar hooguit 1 of 2 stemmen vandaar.

Maar het is niet mijn theorie maar die van Daster, ik zie de hint ook niet in dat stukje verhaal van sommige beschuldigingen zijn wel gegrond.

Ik ga nu slapen maar ondertussen liggen er al 3 burgers uit waarvan 1 de samoerai. De cultisten zullen zich op dit moment wel kapot lachen, hopelijk vindt morgen iemand een paar goede hints naar cultisten/draak.

Mmm oke..

Kwarkvarken is t geen idee om tijden te doen van 9.00- 21.00, als anderen t ermee eens zijn natuurlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
Mmm oke..

Kwarkvarken is t geen idee om tijden te doen van 9.00- 21.00, als anderen t ermee eens zijn natuurlijk :)

Tijden wat betreft stemmen maakt voor mij weinig uit. Verhalen 'sochtends moet ook wel op tijd lukken. Enige punt is dat ik deze week 'savonds nog wel activiteiten heb, dus ik kan niet beloven dat de verhalen altijd op tijd zijn. Met wat schrijfwerk overdag kan ik echter al een hoop goedmaken :)

Tijden wat betreft stemmen maakt voor mij weinig uit. Verhalen 'sochtends moet ook wel op tijd lukken. Enige punt is dat ik deze week 'savonds nog wel activiteiten heb, dus ik kan niet beloven dat de verhalen altijd op tijd zijn. Met wat schrijfwerk overdag kan ik echter al een hoop goedmaken :)

zit er in elk verhaal een hint?

Ik wordt een beetje gek dat ik ze niet vind, normaal loopt dat wel los.. nu helemaal niet

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 00:29 ----------

Iemand hier met een ademprobleem?

Mijn grafrede:

Jimbooo vindt een hint, brengt die naar buiten.
Vervolgens ontwijkt hij, zelfs wanneer het in koeien van letters vet gedrukt gevraagd wordt, de vraag of hij bevestiging van de hint heeft gehad.
Dat had hij dus niet, hoop dat die twijfel nu weggenomen is bij iedereen.
Dus enige reden om daarmee naar buiten te komen is omdat hij slecht is. Simple as that.
Hij geeft er een twist aan zodat hij (slechts enkele) domme burgers voor zijn kar kan spannen + met zijn 5 a 6 buddies, waaronder de leugenaar, krijgt hij zo een nipte meerderheid aan stemmen tegen mij.
Slim gezien, want als ze me bij de stemming niet hadden, dan had de draak mij 's nachts, want eigenlijk kan de samoerai zichzelf niet beschermen.
Als hij niet slecht is, dan is hij gewoon dom. Maar hij was wel slim genoeg om de hint te zien?! Leg me dat maar eens uit hoe je langs de ene kant het inzicht kan hebben om zoiets te ontcijferen om dan domweg in het rond te schreeuwen met het risico dat je gewoon een belangrijk persoon vernietigd. Want dat het niet over een burger ging, dat was toch wel duidelijk. Als Mister Jimbooo twijfelde, zoals hij nu komt te beweren, en inzag dat ik mssn best wel belangrijk kon zijn, dan had hij desnoods op zichzelf gestemd, want meer dan cult of burger is hij pobably toch niet en dan is hij gewoon niet belangrijk voor het dorp. Puur omdat mijn overleving beter was voor het dorp en omdat hij wil dat zijn kant wint, zou hij dan uit principe zichzelf moeten weggestemd hebben. Hij wil immers wel dat zijn kant wint, want hij heeft juist nul de botten gedaan om mensen te doen inzien dat hij fout zat terwijl hij verzweeg of hij al dan niet bevestiging had gekregen nadat die vraag ontelbare keren gesteld geweest was.

Waarom Remi beschermen en dan op hem stemmen? Ik vind Remi een asset, afhankelijk welk kamp hij vertegenwoordigd, voor zowel goed als kwaad. Remi is niet low profile dus kan een target zijn voor de draak. Maar wou wel zo snel mogelijk te weten komen of ik de persoon die ik het ganse spelletje wou beschermen (totdat iemand anders duidelijk in gevaar zou geweest zijn) legit was. "Misshien door eens te prikken dat je veel te weten komt?" was de redenering. Bovendien had dit nog een voordeel: indien de draak Remi op een bepaald moment gewild had, dan moest hij eerst de jager zoeken, en dan was ik de laatste waar hij aan gedacht had (maar dan die hint...). Neigde er meer en meer naar om Remi te vertrouwen naarmate de ronde vorderde... Alleen de rol van leugenaar maakte het zoo moeilijk, want ik wist zeker dat die zich in mijn kamp zou bevinden! Wie de leugenaar was weet ik niet, zeker.

Btw: BearelleJonas die anders zo rationeel te werk gaat, kon vandaag ook niet verder komen dan een flauw emotioneel argument om tegen mij te stemmen. Just sayin'

Laatst bewerkt:
:roflol:

Ik weet dat ik niets meer mag zeggen, maar volgens mij hebben sommige mensen echt geen idee wat ze aan het doen zijn:

a980a3d1_I_Have_No_Idea_What_I_m_Doing.jpg

Idd :roflol: en dan nog mensen die (werkelijk?) verrast waren dat ik samoerai was. Ik had mijn rol 3-4 keer nog zelf bijna expliciet verraden. Was zelfs aan het overwegen om mijn nick in Samoerai Sid te veranderen, maar dan denk ik dat het nog voor mensen onduidelijk was geweest. :roflol:

Btw: BearelleJonas die anders zo rationeel te werk gaat, kon vandaag ook niet verder komen dan een flauw emotioneel argument om tegen mij te stemmen. Just sayin'
Rip Sid.

Dit vind ik toch wel een opvallende zaak ja en dat zit me al de hele dag dwars.

Ik denk dat we trouwens ook wel zeer veilig mogen aannemen dat er minimaal 1 cultist in het roddelaarsgroepje zit.

Sid de jager lol, dat had ik niet verwacht, dacht eigenlijk meisje.
Nou zijn we lekker klaar mee.

Iedereen mij bashen omdat ik op een uur na mijn stem wijzig, en niet op suicide stem, omdat ik twijfelde over zijn verweer, ik trek mijn stem terug en word gebashed, terwijl de SS stemmers een jager de dood in rammen, good job

Voor alle duidelijkheid ik heb Blanco gestemd!!!!!!, wijzig namen lijstje S.V.P.

Blanco stemmers zijn net zo verdacht als de Sid stemmers in mijn optiek.
Zeker gezien wat Sid al zegt, de kans aanwezig is dat iemand hier zegt dat hij blanco gestemd heeft, maar stiekem ook op hem gestemd heeft.
Ik zag je eigenlijk voor inactieve slappe lul aan (alleen af en toe een post dat je er nog bent, en af en toe een post dat je blanco stemt... vette toevoeging voor de game hoor.), maar niet voor evil, maar alles ligt nog open nu.

No offence maar met die rare beschuldiging naar Remi heb je jezelf gewoon het graf in gewerkt. De reden waarom je hem beschermd en vervolgens beschuldigd vind ik op zijn zachts gezegd nogal vreemd.

No offence maar met die rare beschuldiging naar Remi heb je jezelf gewoon het graf in gewerkt. De reden waarom je hem beschermd en vervolgens beschuldigd vind ik op zijn zachts gezegd nogal vreemd.

Om eerlijk te zijn snap ik zijn tactiek volledig. Beschuldig de één en de kans dat je tegenstander jou van bescherming geven wanneer ze weten dat hij belangrijk is wordt vele malen kleiner.
Natuurlijk loop je dan het risico verdacht te worden.
Maar daarnaast raakt je theorie kant nog wal aangezien je pas zeker kon weten dat hij samurai was toen hij dood ging.
En als het duidelijk was dat ie samurai was toen hij leefde waarom zouden burgers dan op hem willen stemmen?

Jimbooo zijn negeren van de vraag om uitleg en/of bevestiging van de hint is natuurlijk ook niet bepaald een hoopgevende zaak.

Maar dat sommiggen jou zomaar zonder enig bewijs als goed zien is ook verdacht.

Hoop dat mensen ook mijn aanname over cults bij de roddelaars gezien hebben.

Laatst bewerkt:
Er was in die fase van het spel gewoon helema geen reden om jezelf op die manier verdacht te maken. Sid had makkelijk gewoon door kunnen spelen, no problem.

edit

Maar goed vanaf nu zwijg ik. Ben toch dood.

Ik heb mijn stem van jou naar blanco gewijzigd 5 minuten voortijd, ik zag dat jij beetje boos werd omdat ik jouw beschuldigde, en juist omdat jij het zo hoog had zitten, geloofde ik jouw in zekere zin. sorry man :(

Hele rare vraag misschien tussendoor :
Dudemeister, wanneer heb jij je sig voor het laatst veranderd?
Zit hier een hint in voor ons per ongeluk? :cool:

Kunnen we vandaag niet Suicide volgen en op jimbooo stemmen?

Hoop dat het verhaal er deze keer vrij vroeg komt, ik vertrek hier om 10u15 namelijk :p
Eerste keer dat ik dan terug kom zal waarschijnlijk in de late namiddag zijn. Houden jullie het een beetje kalm zodat ik geen 50 pagina's moet lezen? :D

Terug
Naar boven