Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik ga er even uit dat jij en jimbooo geen cults zijn ??? of wel?
Heb je nogal nadrukkelijk duidelijk gemaakt door zo over alles mee te praten.

Natuurlijk ben ik geen cult. Cults zijn gay.

Maar aangezien Sid Samurai was, en Jimbooo hem wel verdacht heeft gemaakt zie ik niet in waarom Jimbooo geen cult zou kunnen zijn. Any thoughts?

Maar aangezien Sid Samurai was, en Jimbooo hem wel verdacht heeft gemaakt zie ik niet in waarom Jimbooo geen cult zou kunnen zijn. Any thoughts?

Door die hint met die drie ronde vaten dacht ik dat hij het meisje was en dat achter verschuilen sloeg op dat suicide sid de jager was. Maar ja misschien is dat ver gezocht?

Potverdomme, daghalf gemist, alles gelezen. Nooit gedacht dat Sid eruit zou gaan en met het lezen kon je imo ook zien dat hij goed was, dat zag ik vandaag toch. Stem was puur omdat hij mij weer verdenkt zonder reden. Niets meer dan dat, wel jammer. Moest ik er gisteren geweest zijn zou ik sowieso nog geswitched zijn naar jimbooo maar ach niets aan te doen nu.

Wel nice dat de draak gewoon een cult pakt :D. Leuk ook dat het Remi is, sowieso goeie speler , nooit verwacht dat hij cult was. Zeker niet omdat hij Sid ook zo goed beschermde.

Nu ff hints zoeken in de verhalen.

Het cult treintje bewoog opvallend de stemmen richting sid toen jimboy eruit dreigde te vallen, dus hier wil ik wel in mee gaan.

Mooi, 1 cult minder, we kunnen weer verder.

Ik wacht voorlopig wel even met stemmen, heb wel een lijstje met verdachte mensen, maar bij een paar ben ik toch weer aan het twijfelen.
Zeker nu Remi cult bleek te zijn.

Hoppa dat is toch een mooie pleister op de zere wond.

nice story, nu even hints zoeken.:)

Ben trouwens wat minder actief(probeer wel gewoon te reageren en alles te lezen en te stemmen), erg druk deze week tot zondag.

In het verhaal staat trouwens dat de Monnik/heks de kwade geest gezien heeft van de inwoner. Betekend dat dat de monnik nu weet wie de draak is anders kan hij wel voorzichtig gaan hinten.

Mooi, 1 cult minder, we kunnen weer verder.

Ik wacht voorlopig wel even met stemmen, heb wel een lijstje met verdachte mensen, maar bij een paar ben ik toch weer aan het twijfelen.
Zeker nu Remi cult bleek te zijn.

Effen uitzoeken wie remi steunde. Brb. Hele kaartenhuis is aan het omvallen.

Ik ben er uit & t is meteen stil :roflol:

bepaal jij dat?

Remi beschermde Sid, Sid is burger, mind****.

Hoe zit dat nu juis met jimboo? ik verdenk er hem eerlijk gezegd niet van om slecht te zijn. Volgens mij heeftie gewoon een hint gevonden, hem gepost en er verder niet echt bij nagedacht. Hij bedoelde het goed volgens mij. Maar wss gwn dom gespeeld. Vertrouw hem nog maar ik denk dat er voor vandaag niet echt iemand beter uit de bus gaat komen om op te stemmen, tenzij we hints vinden in het verhaal.

Wrm zou remi sid beschermen als hij evil is? plannetje van hem en de andere cults zodat hij goed overkomt?
weet nu echt ff niet waar ik het moet zoeken!?
trouwens raar dat er een cult uit is en feedback komt te voorschijn.

Ik zal het balletje maar aan het rollen brengen, Rob P. Normaal altijd erg op de voorgrond als burger in andere spellen. Eerste stemronde heeft hij verschillende keren mee zitten lezen maar bracht geen stem uit. Tweede stemronde ging tussen Sid de samurai en Jimboo in mijn ogen ook burger. Hij wilde toen heeeel erg graag laten zien dat hij nu toch stemde en het bij het rechte eind had om op Jimboo te stemmen terwijl het voor hem volgens mij geen reet uit maakte.

in de verhalen van kwark is de aandacht meer gelegd naar het afleiden van dingen ipv hints opzich vermoed ik bij het lezen van zn verhalen

tsja een cult voor de jager.. niet slecht maar bljift een groot verlies

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 12:41 ----------

ook gebeurd er waarschijnlijk voor achter de schermen en wilt kwark weinig doorgeven via het verhaal wat het niet makkelijk maakt natuurlijk

Ik zal het balletje maar aan het rollen brengen, Rob P. Normaal altijd erg op de voorgrond als burger in andere spellen. Eerste stemronde heeft hij verschillende keren mee zitten lezen maar bracht geen stem uit. Tweede stemronde ging tussen Sid de samurai en Jimboo in mijn ogen ook burger. Hij wilde toen heeeel erg graag laten zien dat hij nu toch stemde en het bij het rechte eind had om op Jimboo te stemmen terwijl het voor hem volgens mij geen reet uit maakte.

Rop P is ook 1 van mijn verdachte, maar denk niet dat hij de wolf zelf is.
Ik ga (voorlopiig) wel met je mee.

Mijn stem Rob P.

Jij bent echt een debiel :roflol: ik werk elke dag sinds kort dus KAN niet echt actief spelen. Bovendien ben ik niet slecht, ben een doodeenvoudig goed persoon. Meer ga ik me niet verdedigen want je argumenten slaan nergens op.

Jij bent echt een debiel :roflol: ik werk elke dag sinds kort dus KAN niet echt actief spelen. Bovendien ben ik niet slecht, ben een doodeenvoudig goed persoon. Meer ga ik me niet verdedigen want je argumenten slaan nergens op.

Ik weet niet of Jaap debiel is.
Hier je reactie op de dood van Sid :

En hier 2 posts later :

Je had wel heel veel lol.

dit is jouw reactie imba:

Sid de jager lol, dat had ik niet verwacht, dacht eigenlijk meisje.
Nou zijn we lekker klaar mee.

en als ik je posts bekijk speel je het allemaal heel voorzichtig en probeer je, in mijn ogen dan, het brave burgertje te spelen

Terug
Naar boven