XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Laten we zowiezo eerst even afwachten wie de draak vermoord heeft vannacht.

Jimbooo lijkt me of rob G ofzo

Hee Maxi, heb jij al een idee of niet van wie er een cult is?

Ik denk nog steeds remi afca of roth

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 09:53 ----------

Misschien lork. Dat samenspel tussen daster en lork was een beetje vreemd.

Ik denk nog steeds remi afca of roth

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 09:53 ----------

Misschien lork. Dat samenspel tussen daster en lork was een beetje vreemd.

Dat zou k*t zijn want dan zitten er al twee goeie spelers bij de cults:roflol: oke, even wachten nu tot t verhaal

Dat zou k*t zijn want dan zitten er al twee goeie spelers bij de cults:roflol: oke, even wachten nu tot t verhaal

Sowieso 1 van de 2 denk ik wel en ja is goed mogelijk dat juist om die reden kwark iemand cult of erger heeft gemaakt lijkt me, maarja het is maar een hunch. Vind roth opzich ook best overtuigend omdat ik wel het idee had dat er een culttreintje op gang kwam toen ik ze naam noemde

10 uur, de nacht is om.

Kom maar met het verhaal kwark !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.108
Het is de derde nacht waarin de draak gaat toeslaan en omdat de samurai deze nacht niemand kan beschermen liggen de meeste inwoners wakker. De cultisten echter niet, zij hebben voldoende vertrouwen in de draak. Ook de geisha en maxiamento zijn wakker en voorzien de buurt van genoeg geschreeuw. Niemand stoort zich aan hen, het is de gedachte aan de draak die hen wakker houdt.

geisha.jpg

Voor de tweede nacht op rij is ook de monnik wakker. Urenlang zit hij in het bos, biddend, fluisterend naar de bomen, luisterend naar de wind. Zijn gebed wordt gehoord en deze keer is het raak. Hij heeft de kwade geest gezien van een inwoner. Na zijn ontdekking blijft hij echter nog vele uren zitten, het gebed is immers nog niet klaar. Hij wenst enkele burgers mededogen tijdens - en genoegzaamheid en plezier in het wegstemmen en vermoorden van de draak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ondertussen is de draak ontwaakt, maar deze nacht hoeft hij zijn bed niet eens uit. Voor zijn slachtoffer heeft hij namelijk iets speciaals in petto. Hij heeft overdag een inwoner gehypnotiseerd welke zichzelf toe zal takelen op zijn bevel. Zijn ogen gloeien helder wit en Remi AFCA, wonend in het krot op de heuvel, raakt in een diepe, diepe nachtmerrie verstrikt. Zijn favoriete voetbalclub verliest het kampioensduel tegen zijn aartsvijand. Hij is zo boos dat hij na de wedstrijd gaat rellen met andere supporters. Wanneer hij één op één gaat met de vijand haalt hij uit. In zijn bed ligt Remi zichzelf open te halen, hij krast zijn borstkas open met zijn scherpe nagels waarop het bloed begint te stromen en het bed rood kleurt.

Zijn droom gaat echter verder, waarin hij aan het winnen is van zijn tegenstander. Hij werkt hem op de grond en slaat op hem in. Remi is ondertussen van zijn bed gerold en slaat zijn vuisten kapot op de scheve houten vloer. Zijn botten breken, grote splinters worden diep zijn vuisten in geslagen.
Plots verandert zijn tegenstander in de draak en verslapt zijn eigen lichaam. Hij wordt hij wakker en realiseert wat er is gebeurt. De concentratie van de draak is verstoord. In het huis naast hem hoorde de draak de geisha hard gillend klaarkomen, een geluid waar hij altijd bevrediging van krijgt. Hij houdt het moorden van Remi voor gezien die nacht, en gaat spelen met het menselijke lichaam waar hij in zit. Enkele straten verderop bloed Remi dood.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

----------
Remi AFCA is dood, hij was cultist.
Het is dag tot 22.00 (tenzij jullie eerder willen?)

:roflol: de t*fus man..

Hahaha yes Yeaaa

Kijk, zo zie je maar weer.

Hahaha nice

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 10:30 ----------

Ik dacht echt de wolf gaat voor Rob G of Jimbooo ofzo dat waren logischere keuzes geweest. Dat we voor remi zouden gaan was al duidelijk.

Haha, domme draak :p
Mja remi was wel potentieel een sterke speler tegen de kwaaien, dus snap het wel.

Terug
Naar boven