- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat jaap ja ga stemmen mede omdat jorgyboy al naar hem wees eerder nadat hij dood was en nu heeft hij rob p. Vindt rob
P niet verdacht naast het feit dat hij niet echt actief meespeelt hoor.
Rob G?? Waarom dat? 1 van de meest duidelijke burgers imo
Jij bent echt een debielik werk elke dag sinds kort dus KAN niet echt actief spelen. Bovendien ben ik niet slecht, ben een doodeenvoudig goed persoon. Meer ga ik me niet verdedigen want je argumenten slaan nergens op.
.Mja moeilijk te zeggen mede om zijn speelwijze in het spel. Ik vertrouw hem net als ik thielen opzich wel vertrouw. Ik denk dat als je Rob G wantrouwd je ook jimbooo meteen kan vertrouwen omdat die samenwerkt en jimbooo is iets van het meisje oid heb ik het idee door de hint in het verhaal.
Ik vertrouw jou en Thielen nog voor geen meter dus doordat je Rob G nu ineens zo verdedigd weet ik niet meer of ik hem nu nog wel kan vertrouwen.
Tsja Robke Gé stond nu ook niet meteen hoog aangeprezen bij mij, hoewel ik nu op IMBAatwork stem
Ik denk dat jaap ja ga stemmen mede omdat jorgyboy al naar hem wees eerder nadat hij dood was en nu heeft hij rob p. Vindt rob P niet verdacht naast het feit dat hij niet echt actief meespeelt.
Weet nog niet precies wat ik van rob P moet denken maar ik wil wel meegaan in jorgyboy z'n gedachten van het begin en op Jaap Ja stemmen er is iets aan z'n postgedrag wat me niet zint maar ik kan écht m'n vinger er niet op leggen.
Hoewel daster (jorgyboy zijn eerste verdachtmaking) me misschien een betere keuze lijkt maxi.
Oh en roddelaars: vertrouw elkaar niet té veel.
Vraag me sterk af hoe de cults het weer voor elkaar krijgen dat jimboo volledig uit de kijker is gespeeld terwijl hij gisteren er tenauwernood in bleef. Zegt genoeg imo.
Jimbooo
Ik vind jaap ja al dan niet best wel dreigend overkomen terwijl ik van daster nog niet heel veel gehoord heb. Behalve dat lork hem verdacht vond? Waarom precies daster?

Vraag me sterk af hoe de cults het weer voor elkaar krijgen dat jimboo volledig uit de kijker is gespeeld terwijl hij gisteren er tenauwernood in bleef. Zegt genoeg imo.
Jimbooo
Ik vind jaap ja al dan niet best wel dreigend overkomen terwijl ik van daster nog niet heel veel gehoord heb. Behalve dat lork hem verdacht vond? Waarom precies daster?