- Waardering
- 591
Het lijkt me zeer sterk dat Jimbooo die hint met verkeerde intenties geplaatst heeft, mocht dat aan het einde wel zo blijken vindt ik dat wel een applausje waard. Bovendien vond xavier een hint over Jimbooo waaruit blijkt dat hij waarschijnlijk een goede rol heeft.
Ik twijfel erg aan de hint, ten eerste omdat hij zeer goed mogelijk verkeerd is geinterpreteerd, ten tweede omdat de jager (sid) is gevallen, en ik het sterkste vermoeden had dat als die hint naar een goede rol zou wijzen, dat het naar de jagersrol zou zijn (geisha verstopt zich achter de jager, deze beschermt personen immers).
Had het idee dat juist bij die verdachtmaking er een beetje een treintje op gang kwam maar kan me vergissen hoor (is weer even geleden).
Ze hadden het in het verhaal in ieder geval over veel wisselen en jaap ja heeft volgens mij wel heel veel gewisseld.
@markrot: ik heb het idee dat jimbooo gewoon goed is en dat de cultisten gisteren lachend naar het schouwspel aan het kijken waren en gewoon besloten hadden de meest ervaren speler eruit te fl*kkeren.
De argumenten die ik heb gepost wijzen tot nu toe sterk in de evil richting. Ik wil in jouw gedachte wel meegaan, maar ik heb nog geen sterke argumenten gehoord om mijn mening te wijzigen.
EN nog eens: als eerst zovelen dachten dat hij slecht is. Hoe komt het dat iedereen nu denkt dat hij goed is?? Er zijn in de tussentijd geen updates gedaan die op zijn goedheid wijzen. Eerder andersom. Namelijk, zijn grootste tegenstander bij de stemming gister, sid, is eruit geklapt en deze had een goede rol. Ik heb hierbij een sterk vermoeden van cult interventie.

.
Ik zou maar even teruglezen dan. Toen ik op remi stemde had sid niet of nauwelijks nog stemmen. Volgens mij was het zelfs voor dat hele jimbooo ongeval. Je loopt gewoon de heleboel te verdraaien en verdachten te maken waar je maar kunt. Ik had al ver voor Rob G al eerder op remi gestemd samen met thielen en sid
.

.
.