MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Het lijkt me zeer sterk dat Jimbooo die hint met verkeerde intenties geplaatst heeft, mocht dat aan het einde wel zo blijken vindt ik dat wel een applausje waard. Bovendien vond xavier een hint over Jimbooo waaruit blijkt dat hij waarschijnlijk een goede rol heeft.

Ik twijfel erg aan de hint, ten eerste omdat hij zeer goed mogelijk verkeerd is geinterpreteerd, ten tweede omdat de jager (sid) is gevallen, en ik het sterkste vermoeden had dat als die hint naar een goede rol zou wijzen, dat het naar de jagersrol zou zijn (geisha verstopt zich achter de jager, deze beschermt personen immers).

Had het idee dat juist bij die verdachtmaking er een beetje een treintje op gang kwam maar kan me vergissen hoor (is weer even geleden).

Ze hadden het in het verhaal in ieder geval over veel wisselen en jaap ja heeft volgens mij wel heel veel gewisseld.

@markrot: ik heb het idee dat jimbooo gewoon goed is en dat de cultisten gisteren lachend naar het schouwspel aan het kijken waren en gewoon besloten hadden de meest ervaren speler eruit te fl*kkeren.

De argumenten die ik heb gepost wijzen tot nu toe sterk in de evil richting. Ik wil in jouw gedachte wel meegaan, maar ik heb nog geen sterke argumenten gehoord om mijn mening te wijzigen.

EN nog eens: als eerst zovelen dachten dat hij slecht is. Hoe komt het dat iedereen nu denkt dat hij goed is?? Er zijn in de tussentijd geen updates gedaan die op zijn goedheid wijzen. Eerder andersom. Namelijk, zijn grootste tegenstander bij de stemming gister, sid, is eruit geklapt en deze had een goede rol. Ik heb hierbij een sterk vermoeden van cult interventie.

Ik twijfel erg aan de hint, ten eerste omdat hij zeer goed mogelijk verkeerd is geinterpreteerd, ten tweede omdat de jager (sid) is gevallen, en ik het sterkste vermoeden had dat als die hint naar een goede rol zou wijzen, dat het naar de jagersrol zou zijn (geisha verstopt zich achter de jager, deze beschermt personen immers).

De argumenten die ik heb gepost wijzen tot nu toe sterk in de evil richting. Ik wil in jouw gedachte wel meegaan, maar ik heb nog geen sterke argumenten gehoord om mijn mening te wijzigen.

ik geef je wel gelijk dat het waarschijnlijk geen dubbele hint zal zijn en naar 2 personen zal wijzen. Misinterpretatie is ook goed mogelijk.

Zou je die argumenten even bij elkaar willen posten voor me?
Ben twijfel namelijk over jimbooo.

ik geef je wel gelijk dat het waarschijnlijk geen dubbele hint zal zijn en naar 2 personen zal wijzen. Misinterpretatie is ook goed mogelijk.

Ben namelijk in dubio over jimbooo.

Volgens mijn lijstje van mogelijke cultisten zater er zijn er zowel cultisten geweest die op Jimboo als op Sid hebben gestemd volgens mij zit je dus goed dat de cultisten die ronden gewoon lachend zijn doorgekomen en we gewoon helemaal fout hebben gezeten.

Even ter referentie, de mensen die op sid stemden. Ja daar sta ik ook tussen. Maar als het goed is zit hier tenminste 1 cult tussen. Althans, dit is wel een argument dat iemand verdachter maakt. Jimbo just got ALOT more suspicious btw. Hij dreigde eruit te klappen, maar opeens kwam het cult treintje op gang...

Ben twijfel namelijk over jimbooo.

Hierboven nog even een lijstje van stemmers op sid.
Het voornaamste argument is dat toen jimboy in opspraak kwam hij aanvankelijk veel stemmen kreeg, maar er opeens een shift kwam richting sid.

De reden waarom jimboy in de eerste instantie in opspraak raakte was zwakke argumentatie, dat vond ik geen sterke reden (immers kan dit ook het relaas van een domme burger zijn), echter sinds de stemronde van gisteren is jimmy nu HOOGST VERDACHT imo.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 13:34 ----------

Volgens mijn lijstje van mogelijke cultisten zater er zijn er zowel cultisten geweest die op Jimboo als op Sid hebben gestemd volgens mij zit je dus goed dat de cultisten die ronden gewoon lachend zijn doorgekomen en we gewoon helemaal fout hebben gezeten.

Dat lijkt me wel heel sterk, gezien de plotselinge stroom van stemmen richting sid op een gegeven moment. Kun je dat lijstje even posten anders?

Toen sid op remi stemde kreeg hij natuurlijk ook anti-fans.

Hierboven nog even een lijstje van stemmers op sid.
Het voornaamste argument is dat toen jimboy in opspraak kwam hij aanvankelijk veel stemmen kreeg, maar er opeens een shift kwam richting sid.

De reden waarom jimboy in de eerste instantie in opspraak raakte was zwakke argumentatie, dat vond ik geen sterke reden (immers kan dit ook het relaas van een domme burger zijn), echter sinds de stemronde van gisteren is jimmy nu HOOGST VERDACHT imo.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 13:34 ----------

Dat lijkt me wel heel sterk, gezien de plotselinge stroom van stemmen richting sid op een gegeven moment. Kun je dat lijstje even posten anders?

Het is juist andersom. Sid stond een hele lange tijd voor in stemmen maar in het laatste half uur switchte er ineens een man of 3 naar Jimbooo toe.

Mijn lijstje is nog niet echt postwaardig en vooral gebaseerd op postgedrag en stemmingen en bepaalde gevoelens. Ik heb er een word documentje bij en achter iedere naam heb ik de vermoedelijke rol staan maar dit veranderd soms meerdere keren per dag dus op dit moment heb je daar niets aan.

Toen sid op remi stemde kreeg hij natuurlijk ook anti-fans.

Ik heb al eerder gepost dat remi de key kan zijn om andere cultisten te vinden. Wie steunde remi zoal?

Het is juist andersom. Sid stond een hele lange tijd voor in stemmen maar in het laatste half uur switchte er ineens een man of 3 naar Jimbooo toe.

Mijn lijstje is nog niet echt postwaardig en vooral gebaseerd op postgedrag en stemmingen en bepaalde gevoelens. Ik heb er een word documentje bij en achter iedere naam heb ik de vermoedelijke rol staan maar dit veranderd soms meerdere keren per dag dus op dit moment heb je daar niets aan.

En toch klapte sid eruit? Althans, jim had continu al veel stemmen tegen, zo rond het begin van de stemming leek hij juist eruit te klappen... Ga dit even terug kijken.

Ik heb al eerder gepost dat remi de key kan zijn om andere cultisten te vinden. Wie steunde remi zoal?

En toch klapte sid eruit? Althans, jim had continu al veel stemmen tegen, zo rond het begin van de stemming leek hij juist eruit te klappen... Ga dit even terug kijken.

Met het spoor van Remi komen we ook niet echt ver... Ik heb het nog is terug gelezen en er gaat niemand in de verdediging voor Remi. 2 Hele lichte verdedigende posts misschien maar Thielen stemt later zelf ook Remi. IMBAatwork vertrouwt Rob G voor geen meter en wil hem verdacht maken misschien omdat Rob G Remi stemde maar voor als nog heb ik geen reden om aan IMBA te twijfelen.

damn zou me er wel enigzins in kunnen vinden om op remi te gaan maar ik blijf erbij dat als jorgy gelijk had jaap een veiligere keuze is.

edit: en zowieso pas als dat sid veilig stelt.

Echt ik vertrouw jou voor geen meter Rob.
In dit spel heb je iedereen onderhand al voor cult uitgemaakt.

Jammer. Met de argumenten op dit moment beschikbaar zie ik jimmy altijd nog als de meest verdachte figuur, dus de stem blijft voorlopig.

Met het spoor van Remi komen we ook niet echt ver... Ik heb het nog is terug gelezen en er gaat niemand in de verdediging voor Remi. 2 Hele lichte verdedigende posts misschien maar Thielen stemt later zelf ook Remi. IMBAatwork vertrouwt Rob G voor geen meter en wil hem verdacht maken misschien omdat Rob G Remi stemde maar voor als nog heb ik geen reden om aan IMBA te twijfelen.

En daarbij komt nog dat ik en bio etc wel hebben laten merken dat als cult op elkaar stemmen voordelig kan zijn.

Rob G. gedroeg zich wel redelijk blind tegenover de meeste van sid zijn argumenten/verdedigingen.

En daarbij komt nog dat ik en bio etc wel hebben laten merken dat als cult op elkaar stemmen voordelig kan zijn.

Rob G. gedroeg zich wel redelijk blind tegenover de meeste van sid zijn argumenten/verdedigingen.

Ja Rob G en Maxiamento hadden zo'n beetje de eerste stem op Remi. Maar toen ze stemde was het eigenlijk bij voorbaat al kansloos en was het al duidelijk dat het tussen Jimboo en Sid zou gaan. Daarom vertrouw ik ze ook niet helemaal.

Ja Rob G en Maxiamento hadden zo'n beetje de eerste stem op Remi. Maar toen ze stemde was het eigenlijk bij voorbaat al kansloos en was het al duidelijk dat het tussen Jimboo en Sid zou gaan. Daarom vertrouw ik ze ook niet helemaal.

Vertrouw max ook niet helemaal maar zijn eerste stem op Remi zet hem voor mij toch even aan de kant. Niet dat ik alle twijfel weghaal maar het is toch eerder een teken dat hij aan de good side staat.

Volgens mij is Jimbooo vooral een naïve burger maar voorlopig heb ik geen andere gasten die meer verdacht zijn. Ga nog wat hints zoeken :o.

??? Ik zou maar even teruglezen dan. Toen ik op remi stemde had sid niet of nauwelijks nog stemmen. Volgens mij was het zelfs voor dat hele jimbooo ongeval. Je loopt gewoon de heleboel te verdraaien en verdachten te maken waar je maar kunt. Ik had al ver voor Rob G al eerder op remi gestemd samen met thielen en sid

Hier, pagina 35 mijn stem op remi. En de verdenking + hint van jimbooo kwam pas op pagina 38. Nu jij weer jaap ja.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:58 ----------

Vertrouw max ook niet helemaal maar zijn eerste stem op Remi zet hem voor mij toch even aan de kant. Niet dat ik alle twijfel weghaal maar het is toch eerder een teken dat hij aan de good side staat.

Volgens mij is Jimbooo vooral een naïve burger maar voorlopig heb ik geen andere gasten die meer verdacht zijn. Ga nog wat hints zoeken :o.

Jij was degene die het opnam voor remi tegenover sid dus degene die ik niet vertrouw ben jij juist. Bovendien heeft sid nog een verdenking over jou uitgesproken voordat hij doodging, niet slim om mij aan te halen want nu sta je voor mij weer in de spotlight

Laatst bewerkt:
Is er al een tssnstand?

ik weet echt niet wie ik kan vertrouwen op dit moment. jaap heeft wel een paar verdachte posts, maar hij kan ook weleens gelijk hebben. thielen is wel oke denk ik.....
imba snap ik eigenlijk helemaal nog niet.
max heeft op remi gestemt dus lijkt een goede...

??? Ik zou maar even teruglezen dan. Toen ik op remi stemde had sid niet of nauwelijks nog stemmen. Volgens mij was het zelfs voor dat hele jimbooo ongeval. Je loopt gewoon de heleboel te verdraaien en verdachten te maken waar je maar kunt. Ik had al ver voor Rob G al eerder op remi gestemd samen met thielen en sid

Hier, pagina 35 mijn stem op remi. En de verdenking + hint van jimbooo kwam pas op pagina 38. Nu jij weer jaap ja. Vieze cultfag.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:58 ----------

Jij was degene die het opnam voor remi tegenover sid dus degene die ik niet vertrouw ben jij juist. Bovendien heeft sid nog een verdenking over jou uitgesproken voordat hij doodging, niet slim om mij aan te halen want nu sta je voor mij weer in de spotlight

Als je goed leest zeg ik ook dat ik je gewoon even neutraal aanhouw. Je stemde als 1 van de eersten op Remi dus geloof ik best dat je een good guy bent. Maar je speelt ook erg in de kijker en ik vertrouw het gewoon nog niet helemaal. That's all :).

Gisteren stemde ik Jimbooo dus vandaag zal mijn stem daar wederom heen gaan denk ik

ik weet het nog niet helemaal wat ik ga doen :(.
Iemand de sluittijd want 9 of 10 uur maakt voor mij uit wanneer ik moet stemmen (ben net niet voor 9 uur terug denk ik).

Ja die argumenten/verdediging was ook niet echt sterk. Ik vindt het jammer dat de jager er uit is maar dat heeft hij gewoon aan zichzelf te danken. Verder heb ik aangegeven dat Remi uit zijn nek lulde en daarom ook op hem gestemt. Ik ben gewoon een likeable good guy ie het bij het goede eind had.

Nu even gaan lezen wie de volgende argumentatieloze stemmen uit gaat delen zodat we nog een paar dode cults kunnen fixen.

Terug
Naar boven