Thielen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is jouw reactie imba:
en als ik je posts bekijk speel je het allemaal heel voorzichtig en probeer je, in mijn ogen dan, het brave burgertje te spelen
Ik stem voorlopig op Daster meen dat er vorige keer iets op gang kwam daarna en het enige wat ie doet is stemmen en voor de rest niets toevoegen.
in memoria of jorgyboy.
Jij bent gewoon pissig omdat ik je gisteren voor cult aanzag.
Ik dacht dat je de stomste fout gemaakt had die je kon maken door per ongeluk mij een PM sturen in plaats van je cult vriendjes.
Pas daarna zag ik een andere PM die het een en ander opklaarde.
Vind het wel jammer want dan had ik je vandaag aan de schandpaal kunnen nagelen met bewijs, en hadden we 100% zeker een cult er uit gehad.
Nu heb ik verder geen enkele reden je te verdenken, maar snap niet dat je mij nu ineens als verdachte ziet. En volgens mij heb je ook geen enkele reden om mij te verdenken.

Wtf? Er wordt weer lekker valsgespeeld achter de schermen lork?

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 16:26 ----------
Ik wil best op daster stemmen maar vind hem niet echt verdacht vind jaap ja een betere target.
.lol nee dat heb ik afgeleerd (die pm's waren trouwens toch niet echt valsspelen?)
ik weet niet waarover hij het heeft.. the fok
en misschien is het wel eens tijd om een inactieve uit te stemmen.. feedback...
Ik wil best op daster stemmen maar vind hem niet echt verdacht vind jaap ja een betere target.

@jorgy: moest het nou echt een plaatje van die homo zijn XD.

Mijn gif heeft op geen enkele manier iets te maken met de stem op Daster. Het gaat enkel om die 'in memoria van Jorgyboy'. Ik ben blij dat er sommige nog aan mij denken, het allereerste slachtoffer van de draak ...![]()
Het heeft niets te maken met het stemgedrag van Thielen, laat dat duidelijk zijn
Haaha sorry, maar vond geen betere![]()

enige manier om relevantie te vinden is door zelf iets dergelijks te doen toch
Daster kijkt overigens wel veel mee zonder iets te zeggen, hoi Daster![]()
Daster en Feedback zijn deze pot de inactieve...
Feedback deed dat vorige ronde ook, toen was ze cult.

Cultstreken als je het mij vraagtIk stem voorlopig op Daster meen dat er vorige keer iets op gang kwam daarna en het enige wat ie doet is stemmen en voor de rest niets toevoegen.
in memoria of jorgyboy.
Cultstreken als je het mij vraagt![]()
Maar moet wel bekennen dat ik drukke week heb, als je goede beargumenteerde stem wil maken heb je haast dagtaak aan dit spel. Heb ik wel iets onderschat, ook al lees ik de meeste posts wel.
Anyways als ik jou was zou ik de moeite nemen op een cultist te stemmen. Als ik niet actief genoeg bevonden wordt schrijft kwarkvarken me er toch wel uit
---------- Post added 21 June 2012 at 17:14 ----------
Daarnaast zijn er trouwens nog wel 4-5 spelers die nog minder posten, dus vind je stem op mij zeker verdacht