XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik stem voorlopig op Daster meen dat er vorige keer iets op gang kwam daarna en het enige wat ie doet is stemmen en voor de rest niets toevoegen.

in memoria of jorgyboy.

dit is jouw reactie imba:

en als ik je posts bekijk speel je het allemaal heel voorzichtig en probeer je, in mijn ogen dan, het brave burgertje te spelen

Jij bent gewoon pissig omdat ik je gisteren voor cult aanzag.
Ik dacht dat je de stomste fout gemaakt had die je kon maken door per ongeluk mij een PM sturen in plaats van je cult vriendjes.

Pas daarna zag ik een andere PM die het een en ander opklaarde.

Vind het wel jammer want dan had ik je vandaag aan de schandpaal kunnen nagelen met bewijs, en hadden we 100% zeker een cult er uit gehad.
Nu heb ik verder geen enkele reden je te verdenken, maar snap niet dat je mij nu ineens als verdachte ziet. En volgens mij heb je ook geen enkele reden om mij te verdenken.

Ik stem voorlopig op Daster meen dat er vorige keer iets op gang kwam daarna en het enige wat ie doet is stemmen en voor de rest niets toevoegen.

in memoria of jorgyboy.

2viknfb.gif

Jij bent gewoon pissig omdat ik je gisteren voor cult aanzag.
Ik dacht dat je de stomste fout gemaakt had die je kon maken door per ongeluk mij een PM sturen in plaats van je cult vriendjes.

Pas daarna zag ik een andere PM die het een en ander opklaarde.

Vind het wel jammer want dan had ik je vandaag aan de schandpaal kunnen nagelen met bewijs, en hadden we 100% zeker een cult er uit gehad.
Nu heb ik verder geen enkele reden je te verdenken, maar snap niet dat je mij nu ineens als verdachte ziet. En volgens mij heb je ook geen enkele reden om mij te verdenken.

ben helemaal niet pissig en waarover heb je het???

Wtf? Er wordt weer lekker valsgespeeld achter de schermen lork?

lol nee dat heb ik afgeleerd (die pm's waren trouwens toch niet echt valsspelen?)

ik weet niet waarover hij het heeft.. the fok

en misschien is het wel eens tijd om een inactieve uit te stemmen.. feedback...

Wtf? Er wordt weer lekker valsgespeeld achter de schermen lork?

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 16:26 ----------

Ik wil best op daster stemmen maar vind hem niet echt verdacht vind jaap ja een betere target.

We kijken wel hoe het ontwikkeld ik ben iig ook nog bereid om naar jaap ja over te stappen maar hij komt vandaag vrij behulpzaam over.
Ben op tijd terug heb ik net gehoord dus ik kijk vanavond wel verder ;).

@jorgy: moest het nou echt een plaatje van die homo zijn XD.

lol nee dat heb ik afgeleerd (die pm's waren trouwens toch niet echt valsspelen?)

ik weet niet waarover hij het heeft.. the fok

en misschien is het wel eens tijd om een inactieve uit te stemmen.. feedback...

Hoe zit dat met die pm's dan? Snap er geen zak meer van!

Ik wil best op daster stemmen maar vind hem niet echt verdacht vind jaap ja een betere target.

Mijn gif heeft op geen enkele manier iets te maken met de stem op Daster. Het gaat enkel om die 'in memoria van Jorgyboy'. Ik ben blij dat er sommige nog aan mij denken, het allereerste slachtoffer van de draak ... :(

Het heeft niets te maken met het stemgedrag van Thielen, laat dat duidelijk zijn ;)

@jorgy: moest het nou echt een plaatje van die homo zijn XD.

Haaha sorry, maar vond geen betere :D

Wordt niet veel gestemd op dit moment.

Ik stem Jaap Ja

Mijn gif heeft op geen enkele manier iets te maken met de stem op Daster. Het gaat enkel om die 'in memoria van Jorgyboy'. Ik ben blij dat er sommige nog aan mij denken, het allereerste slachtoffer van de draak ... :(

Het heeft niets te maken met het stemgedrag van Thielen, laat dat duidelijk zijn ;)

Haaha sorry, maar vond geen betere :D

enige manier om relevantie te vinden is door zelf iets dergelijks te doen toch ;)

Daster kijkt overigens wel veel mee zonder iets te zeggen, hoi Daster :wave:

maar ik moet er vandoor, later mijn rijstboermatties.

enige manier om relevantie te vinden is door zelf iets dergelijks te doen toch ;)

Daster kijkt overigens wel veel mee zonder iets te zeggen, hoi Daster :wave:

Daster en Feedback zijn deze pot de inactieve...
Feedback deed dat vorige ronde ook, toen was ze cult.

Ik stem op RobP
Vind hem samen met Bio erg verdacht.

Daster en Feedback zijn deze pot de inactieve...
Feedback deed dat vorige ronde ook, toen was ze cult.

Ook waar, zeker reden om beide in de gaten te houden.
Maar daster stemt alleen en doet voor de rest niets dus das voor mij weer ietsje verdachter dan feedback op het moment.

Maar nú ben ik echt weg, stom spel moet altijd even checken :p

in memoria of jorgyboy.
Cultstreken als je het mij vraagt :rolleyes:

Maar moet wel bekennen dat ik drukke week heb, als je goede beargumenteerde stem wil maken heb je haast dagtaak aan dit spel. Heb ik wel iets onderschat, ook al lees ik de meeste posts wel.

Anyways als ik jou was zou ik de moeite nemen op een cultist te stemmen. Als ik niet actief genoeg bevonden wordt schrijft kwarkvarken me er toch wel uit

---------- Post added 21 June 2012 at 17:14 ----------

Daarnaast zijn er trouwens nog wel 4-5 spelers die nog minder posten, dus vind je stem op mij zeker verdacht

Wie heeft er gepost?
Totaal Aantal Posts: 1.197
Gebruikersnaam Posts
Maxiamento 184
Remi AFCA 98
Suicide Sid 85
Thielen 79
Lork 77
Jaap ja 75
Rob G 67
orgineel 61
IMBAatwork 61
Dudemeister 56
kwarkvarken 48
Rob P 44
Jorgyboy 33
Biobeast 30
markrot 29
BearelleJonas 27
Woopy 24
jimbooo 19
arnodsi 19
Daster 18
Starter20 17
Roth 13
Peerebaum 9
Luc M 5
xavier63 5
feedback 4
Nosferatu187 3
Peanuthead95 3
fitness beginer 2
Calyptus 1
zurky 1

Roth, Peerebaum, Luc M, xavier, feedback....

Cultstreken als je het mij vraagt :rolleyes:

Maar moet wel bekennen dat ik drukke week heb, als je goede beargumenteerde stem wil maken heb je haast dagtaak aan dit spel. Heb ik wel iets onderschat, ook al lees ik de meeste posts wel.

Anyways als ik jou was zou ik de moeite nemen op een cultist te stemmen. Als ik niet actief genoeg bevonden wordt schrijft kwarkvarken me er toch wel uit

---------- Post added 21 June 2012 at 17:14 ----------

Daarnaast zijn er trouwens nog wel 4-5 spelers die nog minder posten, dus vind je stem op mij zeker verdacht

Wie zie jij op dit moment als cultist dan?
Je probeert je wel een beetje simpel goed te lullen..

Terug
Naar boven