IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje leuke rol Kwark... Burger is me laatste pot niet zo goed afgegaan
(grapje hoor, burger is ook ok, ben nog nooit evil geweest btw.)
.. ik wil graag de winkelier zijn of cultist.. ik geef je zelfs een keuze kwark 
Hey kwark, misschien kan je de leugenaar bij het groepje cults zetten. Dat is eigenlijk een cult die under the radar kan blijven van de burgers.
Volgens mij is t allemaal een beetje Te.. ik bedoel veel rollen met speciale krachten bij goede kant & slechte maar 2... Kan er niet nog 1 speciale bij de slechte rol...
Ik kijk t nu op mn mobiel. Maar de burgemeester is corrupt & kan over zn stem liegen, maar de leugenaar doet dat toch ook? Beetje dubbel dan toch ? + LAN de burgemeester weer een goede of slechte kan kiezen?
txIk zie dat we de rollen gekregen hebben, vanavond het verhaal als ik het goed heb.
Lol, later vandaag, ga zo trainen.
---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:45 ----------
@remi, burgemeester kan weer corrupt zijn ja, og bedoelde je dat niet? Burgemeester is lastige rol, hoe kunnen we die optimaliseren? Anders evt de leugenaar inderdaad bij de slechterikken, dan zijn hij en de burgemeester in balans zegmaar.[
Kenmerkend lot van de wolf, wanneer de ass-ass-in mag schieten vanavond weet hij op wie hij schieten moet nu.
Bye bye Maxi![]()

Even over de rollen: overdaad schaadt!
Des te meer rollen ook des te meer mensen het vervelend vinden als ze juist geen rol hebben.
Even over de rollen: overdaad schaadt!
Des te meer rollen ook des te meer mensen het vervelend vinden als ze juist geen rol hebben.
Kan je die assassin niet gewoon om de dag een rol bekend laten maken, ipv een kill plegen. Stel hij maakt een cult bekend. Dan is het spel nog niet af voor hem. Er moet dan gevote worden, de assassin maakt dan geen éxtra kill, maar hij schotelt er 1 voor aan de burgers. Haalt de kracht beetje weg imo. En zorgt voor wat extra dynamiek.
---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:47 ----------
[/COLOR]
Nee niet. Want als de burgemeester de slecht kan kiest heb je daar 2 leugenaars..
Maar de assassin kan nooit letterlijk zeggen welke rol iemand heeft.
Inderdaad, ook maak ik me zorgen dat het voor veel mensen misschien te complex en verwarrend wordt met te veel nieuwe rollen. Ik vindt het wel tof hoeveel werk je ervan maakt hoor en in sommige rollen zie ik ook zeker goede toevoegingen!
ff snelle vote:
een paar rollen eruit (zo ja, welke dan) om meer burgers te hebben
of
zo laten
Mwa 't is lastig, op zich is er niets mis met meer rollen zolang de balans tussen goed en slecht maar een beetje gelijk blijft. Door de extra rollen aan de burgerkant is het inderdaad wel een goed idee de Leugenaar in iedergeval als evil rol te maken zodat het meer in balans is.
De omschrijving van de winkelier is me alleen nog niet helemaal duidelijk, jij geeft hem 3 keuze's voor prijzen en hij kiest daar 1 prijs uit die naar degene gaat die als eerste de hint in het verhaal op pikt? De winkelier hoort wel bij de good side neem ik aan?