XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Beetje leuke rol Kwark... Burger is me laatste pot niet zo goed afgegaan :D

(grapje hoor, burger is ook ok, ben nog nooit evil geweest btw.)

Oh kwark, ik doe sowieso mee

Hey kwark, misschien kan je de leugenaar bij het groepje cults zetten. Dat is eigenlijk een cult die under the radar kan blijven van de burgers.

Beetje leuke rol Kwark... Burger is me laatste pot niet zo goed afgegaan :D

(grapje hoor, burger is ook ok, ben nog nooit evil geweest btw.)

Hoop dat jij rijstboer word :rolleyes: .. ik wil graag de winkelier zijn of cultist.. ik geef je zelfs een keuze kwark :)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 15:57 ----------

Hey kwark, misschien kan je de leugenaar bij het groepje cults zetten. Dat is eigenlijk een cult die under the radar kan blijven van de burgers.

Vind ik wel een goed idee

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 15:58 ----------

Volgens mij is t allemaal een beetje Te.. ik bedoel veel rollen met speciale krachten bij goede kant & slechte maar 2... Kan er niet nog 1 speciale bij de slechte rol...

Ik kijk t nu op mn mobiel. Maar de burgemeester is corrupt & kan over zn stem liegen, maar de leugenaar doet dat toch ook? Beetje dubbel dan toch ? + LAN de burgemeester weer een goede of slechte kan kiezen?

En geef effe antwoord op dit aub. Zodra je on bent :) tx

Ik zie dat we de rollen gekregen hebben, vanavond het verhaal als ik het goed heb.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat we de rollen gekregen hebben, vanavond het verhaal als ik het goed heb.

Lol, later vandaag, ga zo trainen.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:45 ----------

@remi, burgemeester kan weer corrupt zijn ja, og bedoelde je dat niet? Burgemeester is lastige rol, hoe kunnen we die optimaliseren? Anders evt de leugenaar inderdaad bij de slechterikken, dan zijn hij en de burgemeester in balans zegmaar.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:47 ----------

[/COLOR]
Lol, later vandaag, ga zo trainen.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:45 ----------

@remi, burgemeester kan weer corrupt zijn ja, og bedoelde je dat niet? Burgemeester is lastige rol, hoe kunnen we die optimaliseren? Anders evt de leugenaar inderdaad bij de slechterikken, dan zijn hij en de burgemeester in balans zegmaar.[

Nee niet. Want als de burgemeester de slecht kan kiest heb je daar 2 leugenaars..

Even over de rollen: overdaad schaadt!
Des te meer rollen ook des te meer mensen het vervelend vinden als ze juist geen rol hebben.

Ik vind dat we dit potje ook niet teveel aan kwarkvarken ze kop moeten zeuren, als iets even wat langer duurt ga je ff wat anders doen :)

Des te meer rollen ook des te meer mensen het vervelend vinden als ze juist geen rol hebben.

Inderdaad, ook maak ik me zorgen dat het voor veel mensen misschien te complex en verwarrend wordt met te veel nieuwe rollen. Ik vindt het wel tof hoeveel werk je ervan maakt hoor en in sommige rollen zie ik ook zeker goede toevoegingen!

Thielen, Thielen, Thielen. Thielen, Thielen, Thielen, eerst met de vinger en dan... met de PIELUUHH

Je hebt gelijk, zou het nu wel k*t vinden als iedereen een rol heeft en ik ben maar een burger.

Kan je die assassin niet gewoon om de dag een rol bekend laten maken, ipv een kill plegen. Stel hij maakt een cult bekend. Dan is het spel nog niet af voor hem. Er moet dan gevote worden, de assassin maakt dan geen éxtra kill, maar hij schotelt er 1 voor aan de burgers. Haalt de kracht beetje weg imo. En zorgt voor wat extra dynamiek.

Kan je die assassin niet gewoon om de dag een rol bekend laten maken, ipv een kill plegen. Stel hij maakt een cult bekend. Dan is het spel nog niet af voor hem. Er moet dan gevote worden, de assassin maakt dan geen éxtra kill, maar hij schotelt er 1 voor aan de burgers. Haalt de kracht beetje weg imo. En zorgt voor wat extra dynamiek.

Maar de assassin kan nooit letterlijk zeggen welke rol iemand heeft.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:47 ----------

[/COLOR]

Nee niet. Want als de burgemeester de slecht kan kiest heb je daar 2 leugenaars..

Burgemeester dus niet corrupt maken, dan kiest hij in alle goedheid. Dan als tegenhanger(s) de leugenaar (soort cultist, die dan dus mag liegen).

güt?

Maar de assassin kan nooit letterlijk zeggen welke rol iemand heeft.

De assassin mag normaal een naam sturen, dat wordt een kill. Nu kan hij gewoon een naam sturen, en van die persoon wordt in het verhaal zijn rol bekend gemaakt. Geen directe kill, maar wel voer voor de burgers, of de wolf.

Inderdaad, ook maak ik me zorgen dat het voor veel mensen misschien te complex en verwarrend wordt met te veel nieuwe rollen. Ik vindt het wel tof hoeveel werk je ervan maakt hoor en in sommige rollen zie ik ook zeker goede toevoegingen!

ff snelle vote:
een paar rollen eruit (zo ja, welke dan) om meer burgers te hebben

of

zo laten

ff snelle vote:
een paar rollen eruit (zo ja, welke dan) om meer burgers te hebben

of

zo laten

Mwa 't is lastig, op zich is er niets mis met meer rollen zolang de balans tussen goed en slecht maar een beetje gelijk blijft. Door de extra rollen aan de burgerkant is het inderdaad wel een goed idee de Leugenaar in iedergeval als evil rol te maken zodat het meer in balans is.

De omschrijving van de winkelier is me alleen nog niet helemaal duidelijk, jij geeft hem 3 keuze's voor prijzen en hij kiest daar 1 prijs uit die naar degene gaat die als eerste de hint in het verhaal op pikt? De winkelier hoort wel bij de good side neem ik aan?

Mwa 't is lastig, op zich is er niets mis met meer rollen zolang de balans tussen goed en slecht maar een beetje gelijk blijft. Door de extra rollen aan de burgerkant is het inderdaad wel een goed idee de Leugenaar in iedergeval als evil rol te maken zodat het meer in balans is.

De omschrijving van de winkelier is me alleen nog niet helemaal duidelijk, jij geeft hem 3 keuze's voor prijzen en hij kiest daar 1 prijs uit die naar degene gaat die als eerste de hint in het verhaal op pikt? De winkelier hoort wel bij de good side neem ik aan?

Winkelier kan die items zowel aan cult als burger geven natuurlijk. Hangt af van wie de hint ontcijfert.

Ben benieuwd wat ik nu weer wordt.

Terug
Naar boven