MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Wie zie jij op dit moment als cultist dan?
Je probeert je wel een beetje simpel goed te lullen..
Argumenten tegen Rob P vond ik niet verkeerd. Maar moet zeggen dat ik Rob G ook niet volledig vertrouw, speelt eigenlijk het te brave burgertje :D

Hij kan zn stem van Sid naar Remi wel met opzet gewijzigd hebben toen hij er achterkwam dat Sid er toch wel uitgestemd zou worden.

Hoe zit het nou met Jimbooo want gisteren is hij ter ternauwernood aan de galg ontsnapt en vandaag hoor je er bijna niemand meer over.

Waarom stemmen mensen op Jaap Ja, zijn naam zie ik regelmatig voorbij komen. Reden?

En Rob P wordt ook hele tijd genoemd, reden?

Misschien is het wel de weerwolf, dan hoeft ie ook niet bang te zijn dat ie opgegeten wordt, en kan hij er mee wegkomen door te braaf te doen ;)

Whaha cultisten komen nu aardig opgang. Waarom ik verdacht ben? Omdat ik niet actief zou zijn en omdat ik het vorige potje burger was. Maar een verzoek aan de goede mensen hier, stem niet op mij want dan gaat dit spelletje weer de verkeerde kant op..

En jaap ja: ben net klaar met werken (5 uur) dus reageer ik weer. Ik ga zometeen even schijten misschien dat ik dan ook 2 minuutjes niet reageer als ik mijn reet moet afvegen.

Whaha cultisten komen nu aardig opgang. Waarom ik verdacht ben? Omdat ik niet actief zou zijn en omdat ik het vorige potje burger was. Maar een verzoek aan de goede mensen hier, stem niet op mij want dan gaat dit spelletje weer de verkeerde kant op..

En jaap ja: ben net klaar met werken (5 uur) dus reageer ik weer. Ik ga zometeen even schijten misschien dat ik dan ook 2 minuutjes niet reageer als ik mijn reet moet afvegen.

beetje verdacht dit..

een dbb'er schijt gemiddeld 10min. met 5 min reetveeg

:roflol:

Ik heb er nog even over nagedacht en denk dat ik op Rob G stem

Hij gedraagt zich als een voorbeeldburger, en daarmee maak je van jezelf wolvenvoer.. Maar het gedrag zou juist logisch zijn als je bedenkt dat ie misschien zelf de wolf is.

Ik heb er nog even over nagedacht en denk dat ik op Rob G stem

Hij gedraagt zich als een voorbeeldburger, en daarmee maak je van jezelf wolvenvoer.. Maar het gedrag zou juist logisch zijn als je bedenkt dat ie misschien zelf de wolf is.

Whaha. Ok.

In welke zin gedraag ik me eigenlijk als voorbeeld burger. Wat zijn de voorbeeldige dingen die ik allemaal doe dan?

Whaha. Ok.

In welke zin gedraag ik me eigenlijk als voorbeeld burger. Wat zijn de voorbeeldige dingen die ik allemaal doe dan?
Je zoekt gewoon heel actief mee naar cultisten, wat je eigenlijk van een burger ook zou mogen verwachten.

Maar mn stem is nog niet zeker hoor. Ik ga even eten koken en daarna ga ik nog ff aantal pagina's terug kijken

wait.. wut?

:fuu:
niet echt actief geweest!
Kan iemand mij cliffs geven? Welke phaggot moet ik eruit stemmen en waarom?

Ik zit nu weer vast in rotterdam al een uur dus kan amper kijken ivm accu, ik ben amper thuis laatste tijd;) ;) mijn stem is vandaag voor Jimbooo . Het valt me op dat de aandacht van hem af raakt en dat is nou net niet de bedoeling als hij verdacht was.

wel euhmm dan verander ik oko naar jimbooo

jimbooo

Jimbooo vind ik verder eigenlijk niet echt verdacht. Vind het eerder verdacht dat nu opeens weer allemaal mensen op hem stemmen.

Dat of Remi of Jimbooo een cultist zou zijn stond wel beetje vast na het verhaal van gisteren, maar nu Remi cultist bleek te zijn is dat naar mijn inziens juist reden om Jimbooo minder te verdenken. Dat van die 'drie ronde vaten' kan wel een even lame hint zijn als de 'hint' waardoor suicide sid verdacht werd. (bovendien duidt het eerder op een goede rol)

Waarom zou Remi als cult op mij stemmen en Sid beschermen? Misschien omdat ik geen cult ben, duh. Degenen die op mij stemmen zijn of achterlijk of cult.

Ik ben weg voor vanavond. Mijn stem blijft staan op Rob P en daarnaast is Bio wss ook cult.

Wie heeft er gepost?
Totaal Aantal Posts: 1.197
Gebruikersnaam Posts
Maxiamento 184
Remi AFCA 98
Suicide Sid 85
Thielen 79
Lork 77
Jaap ja 75
Rob G 67
orgineel 61
IMBAatwork 61
Dudemeister 56
kwarkvarken 48
Rob P 44
Jorgyboy 33
Biobeast 30
markrot 29
BearelleJonas 27
Woopy 24
jimbooo 19
arnodsi 19
Daster 18
Starter20 17
Roth 13
Peerebaum 9
Luc M 5
xavier63 5
feedback 4
Nosferatu187 3
Peanuthead95 3
fitness beginer 2
Calyptus 1
zurky 1

Noobvraag maar waar vind je zo'n lijst :o

Ik heb serieus de neiging op mezelf te stemmen, al is het alleen maar om die wijsneuzen ongelijk te bewijzen..

Wel weer een hele verschuiving van stemmen zeg.

Terug
Naar boven