Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Tussenstandje

Jaap ja > Rob P
IMBAatwork > Rob P
Jimbooo > Rob P

Lork > IMBAatwork

Maxiamento > Jaap ja
Luc M > Jaap ja

Markrot > Jimbooo
Biobeast > Jimbooo
Lork > Jimbooo
Rob P > Jimbooo

Thielen > Daster

Daster > Rob G

Tussenstandje

Jaap ja > Rob P
IMBAatwork > Rob P
Jimbooo > Rob P

Lork > IMBAatwork

Maxiamento > Jaap ja
Luc M > Jaap ja

Markrot > Jimbooo
Biobeast > Jimbooo
Lork > Jimbooo
Rob P > Jimbooo

Thielen > Daster

Daster > Rob G

Behoorlijk verdeeld dus...

In dit geval wijzig ik mn stem naar Rob P

Want ik geloof iig in Jimbooo's onschuld voorlopig, en Rob P heb ik mn twijfels bij

Ik stem Jaap ja, dat hij op Suicide heeft gestemd, en er zo luchtig over doet zint mij niet.

Laatst bewerkt:

Ja helaas heeft niemand nog een goede hint kunnen ontdekken en volgens mij zaten we gister helemaal fout door tussen Sid en Jimbooo te gaan stemmen. Sommige mensen denken weer lekker makkelijk op Jimbooo te stemmen want ja Sid was goed dus Jimbooo moet gister wel evil geweest zijn maar dat klopt niet denk ik.

Verder zijn de stemmen op daster, imbaatwork en mij nergens op gebaseerd volgens mij. Anders zou ik die redenen graag is wille horen.

Ja helaas heeft niemand nog een goede hint kunnen ontdekken en volgens mij zaten we gister helemaal fout door tussen Sid en Jimbooo te gaan stemmen. Sommige mensen denken weer lekker makkelijk op Jimbooo te stemmen want ja Sid was goed dus Jimbooo moet gister wel evil geweest zijn maar dat klopt niet denk ik.

Verder zijn de stemmen op daster, imbaatwork en mij nergens op gebaseerd volgens mij. Anders zou ik die redenen graag is wille horen.
En Remi bleek juist evil te zijn, dus imo maakt dat de kans kleiner dat jimbooo dat ook is.

Argument om op jimbooo te stemmen slaat ook nergens op 'we horen er opeens niks meer over'

Ik zal jullie serieus zeggen dat ik in feite een doodeenvoudige rol heb zonder betekenis. Maar als wat cultisten hier vinden dat ik eruit moet oké, ik hoop niet dat de mensen aan de goede kant met hun mee gaan.. Mochten die ook op mij stemmen dan horen jullie mij vanavond na het verhaaltje nog wel één laatste keer.

Ik zal jullie serieus zeggen dat ik in feite een doodeenvoudige rol heb zonder betekenis. Maar als wat cultisten hier vinden dat ik eruit moet oké, ik hoop niet dat de mensen aan de goede kant met hun mee gaan..

Body Guard zeker

Snap ook niet goed waarom iedereen op Jaap Ja stemt. Jimbooo lijkt me logischer, maar ik volg daster ook wel in het feit dat doordat remi cult was. Jimbooo gewoon goed is. Snap wel totaal de stemmen tegen Jaap Ja niet. Anyway ik wacht weer nog af, het is de eerste dagen ook echt moeilijk om te stemmen. + irl nogal druk. Alles gelezen maar het gaat weer vooral om gedrag van mensen terwijl ik liever wat hints zie ontcijferd worden :p. Heb er helaas niet zoveel tijd voor op dit moment.

Ik zal jullie serieus zeggen dat ik in feite een doodeenvoudige rol heb zonder betekenis. Maar als wat cultisten hier vinden dat ik eruit moet oké, ik hoop niet dat de mensen aan de goede kant met hun mee gaan.. Mochten die ook op mij stemmen dan horen jullie mij vanavond na het verhaaltje nog wel één laatste keer.
Leg me dan eens uit waarom ik slecht zou zijn?

Moet nu ff trainen bro, kom dalijk er op terug.

En Remi bleek juist evil te zijn, dus imo maakt dat de kans kleiner dat jimbooo dat ook is.

Argument om op jimbooo te stemmen slaat ook nergens op 'we horen er opeens niks meer over'

Remi is slim genoeg om zo de aandacht van zichzelf weg te halen.
Hij had waarschijnlijk in de gaten dat Sid er toch wel uitging. Een beetje de held uithangen om het voor Sid op te nemen...

Remi is slim genoeg om zo de aandacht van zichzelf weg te halen.
Hij had waarschijnlijk in de gaten dat Sid er toch wel uitging. Een beetje de held uithangen om het voor Sid op te nemen...

Jup moet je nagaan als Remi vannacht niet door de draak bezocht was... Dan had iedereen hem vandaag blindelings gevolgd.

Ik ben nu weg en ben ook niet voor 22:00 terug dus ik zie wel wat het geworden is.

meh..

wordt niks dit rondje, dan stem ik maar Feedback

Moet trouwens wel zeggen dat Remi Jimbooo heel sterk verdedigde vorige ronde... Wel beetje opvallend.

Heb je daar posts van? Of welke bladzijde was dat?
Dat klopt trouwens niet helemaal, want later stemde Remi zelf op Jimbooo, zat denk ik te ver terug te lezen

En inactieven stemmen is dom, voor hetzelfde geld is het een burger en dan help je alleen maar cultisten.

Kwark heeft toch al 10x gezegd dat hij ze er zelf uitschrijft, is gewoon je stem weggooien

Ik stem op Daster

Waarom? Wraak. En omdat hij nogal bezig is mij naar voren te schuiven als burger zijnde. Natuurlijk ben ik aan de goede kant. Maar als Daster dat ook zou zijn zou hij mij daarin respecteren en mij niet naar voren schuiven naar de Wolf. Iedere burger weet dat hij niet de hele tijdmoet benadrukken dat mensen een goede rol hebben. Maxia deed dit ook al.

Verder slaat de redenering nergens op. Ik speel en niet voorbeeldig burger, ik denk gewoon logisch na en speel het spel fatsoenlijk.

Terug
Naar boven