AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik stem op Daster

Waarom? Wraak. En omdat hij nogal bezig is mij naar voren te schuiven als burger zijnde. Natuurlijk ben ik aan de goede kant. Maar als Daster dat ook zou zijn zou hij mij daarin respecteren en mij niet naar voren schuiven naar de Wolf. Iedere burger weet dat hij niet de hele tijdmoet benadrukken dat mensen een goede rol hebben. Maxia deed dit ook al.

Verder slaat de redenering nergens op. Ik speel en niet voorbeeldig burger, ik denk gewoon logisch na en speel het spel fatsoenlijk.

Ik heb het niet zo expliciet bedoeld maar het vermoeilijkt de discussie en omgang met andere burgers nogal als je dingen wilt bespreken in wie je kunt vertrouwen en wie niet en zoals je ziet resulteert dat dit rondje ook weer tot allerlei verdeelde stemmen. Als je niets kunt zeggen kun je ook niet overleggen en maak je het potje gewoon onmogelijk voor elkaar imo. Ik kom er toch ook gewoon voor uit burger te zijn? Tuurlijk neemt dat risico met zich mee maar als alle burgers dat zouden doen en met hun beschuldigingen eerlijk zouden zijn zou het al veel sneller iets opklaren omdat we in de meerderheid zijn. Juist door de boel vaag te houden krijg je al die verwarring en kom je simpelweg niet verder.

Ik stem op Daster

Waarom? Wraak. En omdat hij nogal bezig is mij naar voren te schuiven als burger zijnde. Natuurlijk ben ik aan de goede kant. Maar als Daster dat ook zou zijn zou hij mij daarin respecteren en mij niet naar voren schuiven naar de Wolf. Iedere burger weet dat hij niet de hele tijdmoet benadrukken dat mensen een goede rol hebben. Maxia deed dit ook al.

Verder slaat de redenering nergens op. Ik speel en niet voorbeeldig burger, ik denk gewoon logisch na en speel het spel fatsoenlijk.
Ik had mn stem al gewijzigd naar Rob P, G ;)

Ik vind gewoon dat je je als een good guy opstelde tot dusver. En ik blijf je in de gaten houden, ook al heb ik mn stem al gewijzigd. En je stem op mij nu maakt me niet bang ;). De stemmen die op mij geweest zijn tot nu toe in het spel slaan stuk voor stuk kant noch wal

Ik stem op Daster

Je stem doet me dan wel weer twijfelen, ik vindt wraak nu niet echt een goede rede om op iemand te stemmen... Je denkt dus zelf ook dat Daster waarschijnlijk aan de goede kant staat dus waarom zou je op hem stemmen als wel al 3 burgers kwijt zijn...

Ik stem op Daster

Beetje zoals ik had met Sid. Snap het wel, altijd k*t als ze je gewoon beschuldigen zonder geldige reden. Denk zelf van feedback te stemmen. De rest kan ik moeilijk volgen. Heb dan liever nog wat actieve burgers erin. Denk echt niet dat Jaap ja of Jimbooo cults zijn.

Je stem doet me dan wel weer twijfelen, ik vindt wraak nu niet echt een goede rede om op iemand te stemmen... Je denkt dus zelf ook dat Daster waarschijnlijk aan de goede kant staat dus waarom zou je op hem stemmen als wel al 3 burgers kwijt zijn...
Best defense is the attack is zn motto waarschijnlijk.

In plaats daarvan kan hij ook argumenten aandragen waarom ik fout zit.

Verder kan hij me even goed gewoon opeten vannacht

Ik zeg dat ik dat niet denk, aangezien burgers geen andere burgers tot burger bestempelen. Daarom verwacht ik een cult. Deze ronde is het toch vaag. Daster heeft hier en daar wel een afleidingsstemmetje gehad, maar zich verder buiten het stemmen om behoorlijk afzijdig gehouden. Nu probeert hij mij tot wolf te bestempelen, maar hij weet wie de echte wolf is.

Ik heb al een hint gegeven van mijn rol maar blijkbaar zagen mensen hem niet. Weer is de aandacht van Jimboo af door enkele personen. dit was gister ook al t geval;)

Ik zeg dat ik dat niet denk, aangezien burgers geen andere burgers tot burger bestempelen. Daarom verwacht ik een cult. Deze ronde is het toch vaag. Daster heeft hier en daar wel een afleidingsstemmetje gehad, maar zich verder buiten het stemmen om behoorlijk afzijdig gehouden. Nu probeert hij mij tot wolf te bestempelen, maar hij weet wie de echte wolf is.
Ook onzin, ik heb elke dag zeker 10 posts geplaatst, zoals al uit je zelf geplaatste lijstje bleek.

En je stem op mij is ook gewoon dom, want twee andere spelers gaan bijna gelijk op, dus kun je beter op 1 van die 2 stemmen (ik word er toch niet uitgestemd deze ronde)

Kan ik niemand meekrijgen om op jaap ja te stemmen? Die gast liep vanaf het begin te trollen imo. Ik zeg er wat van en niet veel later gedraagd hij zich opeens keurig. Sorry als ik er naast zit maar vond dat jij je behoorlijk vaag gedroeg.

Als Rob P en Jimbooo zich uit de gevarenzone willen werken stemmen ze ook Daster, dan staat hij op vier stemmen en maken we weer een goede kans een cult te hangen.

Als Rob P en Jimbooo zich uit de gevarenzone willen werken stemmen ze ook Daster, dan staat hij op vier stemmen en maken we weer een goede kans een cult te hangen.
Nu vind ik het echt opvallend worden hoe je je eigen gedrag probeert te verdoezelen door opeens ongeargumenteerd op mij te stemmen

Wie van deze 2 wil je echt redden? ik dacht dat jij wel aan de goede kant zat..
Of heb je echt een goede reden om op daster te stemmen?

Wraak is zn reden.. Als hij echt zo'n goede burger was geweest had hij alleen maar gelachen om mn verdachtmakingen.
Bovendien had ik mn stem naar Rob G al gewijzigd, dus het slaat nergens op. Juist zijn reactie maakt hem nu verdacht voor mij, maar deze ronde blijft mn stem bij Rob P

Rob G maakt zich inderdaad met de minuut meer verdacht:(.

Ik vindt de club die op Rob P stemt erg culterig. De club de op Jimbooo stemt heeft imo wel goede bedoelingen. Ik zie Jimbooo simpelweg niet als bedreiging. Daster stemt eerst op mij door mij in de burgerrol te duwen, en daarna schuift hij aan bij de Rob P groep. Die actie is imo alleen bedoelt om een wolf te tippen en daarna Rob P er uit te stemmen.

Wie kan mij overtuigen dat Rob P cult is? Waarom wordt er op hem gestemt?

Is de deadline nou 21.00 of 22.00?

Ik vindt de club die op Rob P stemt erg culterig. De club de op Jimbooo stemt heeft imo wel goede bedoelingen. Ik zie Jimbooo simpelweg niet als bedreiging. Daster stemt eerst op mij door mij in de burgerrol te duwen, en daarna schuift hij aan bij de Rob P groep. Die actie is imo alleen bedoelt om een wolf te tippen en daarna Rob P er uit te stemmen.

Wie kan mij overtuigen dat Rob P cult is? Waarom wordt er op hem gestemt?

Dit was mijn rede:

Ik zal het balletje maar aan het rollen brengen, Rob P. Normaal altijd erg op de voorgrond als burger in andere spellen. Eerste stemronde heeft hij verschillende keren mee zitten lezen maar bracht geen stem uit. Tweede stemronde ging tussen Sid de samurai en Jimboo in mijn ogen ook burger. Hij wilde toen heeeel erg graag laten zien dat hij nu toch stemde en het bij het rechte eind had om op Jimboo te stemmen terwijl het voor hem volgens mij geen reet uit maakte.

Ik ben overgens nog niet helemaal zeker van Rob P maar Jimbooo en Daster lijken me sowieso goodguys.

Beetje zoals ik had met Sid. Snap het wel, altijd k*t als ze je gewoon beschuldigen zonder geldige reden. Denk zelf van feedback te stemmen. De rest kan ik moeilijk volgen. Heb dan liever nog wat actieve burgers erin. Denk echt niet dat Jaap ja of Jimbooo cults zijn.

Wie stem jij Jonas?

Heb even teruggelezen, Jimboo lijkt me geen badguy. Heb wat dingen verkeerd gelezen.

Desondanks zijn Jaap Ja en Imbaatwork voor mij verdachte.

Omdat Imba vandaag zomaar uit het niets kwam melden dat hij op mij stemde ga ik voor hem.

Imbaatwork

Mochten mensen een reden zoeken om op mij te stemmen ga je gang want dan heb ik een reden vanavond na het verhaal te zeggen wat voor r**ards jullie zijn.

Terug
Naar boven