- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik stem op Daster
Waarom? Wraak. En omdat hij nogal bezig is mij naar voren te schuiven als burger zijnde. Natuurlijk ben ik aan de goede kant. Maar als Daster dat ook zou zijn zou hij mij daarin respecteren en mij niet naar voren schuiven naar de Wolf. Iedere burger weet dat hij niet de hele tijdmoet benadrukken dat mensen een goede rol hebben. Maxia deed dit ook al.
Verder slaat de redenering nergens op. Ik speel en niet voorbeeldig burger, ik denk gewoon logisch na en speel het spel fatsoenlijk.
Ik heb het niet zo expliciet bedoeld maar het vermoeilijkt de discussie en omgang met andere burgers nogal als je dingen wilt bespreken in wie je kunt vertrouwen en wie niet en zoals je ziet resulteert dat dit rondje ook weer tot allerlei verdeelde stemmen. Als je niets kunt zeggen kun je ook niet overleggen en maak je het potje gewoon onmogelijk voor elkaar imo. Ik kom er toch ook gewoon voor uit burger te zijn? Tuurlijk neemt dat risico met zich mee maar als alle burgers dat zouden doen en met hun beschuldigingen eerlijk zouden zijn zou het al veel sneller iets opklaren omdat we in de meerderheid zijn. Juist door de boel vaag te houden krijg je al die verwarring en kom je simpelweg niet verder.

.