XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik vindt de club die op Rob P stemt erg culterig. De club de op Jimbooo stemt heeft imo wel goede bedoelingen. Ik zie Jimbooo simpelweg niet als bedreiging. Daster stemt eerst op mij door mij in de burgerrol te duwen, en daarna schuift hij aan bij de Rob P groep. Die actie is imo alleen bedoelt om een wolf te tippen en daarna Rob P er uit te stemmen.

Wie kan mij overtuigen dat Rob P cult is? Waarom wordt er op hem gestemt?

De enige reden die ik heb is dat hij vrij afzijdig gespeeld heeft.
1e rond geen stem uitgebracht volgens mij.
En hij vond het wel heel leuk dat Sid gehangen werd.

Maar het kan best zijn dat ik nu jullie 2 Robs door elkaar aan het halen ben, maar eigenlijk heel weinig zin heb om een heel eind terug te gaan lopen zoeken wie van jullie 2 nou precies wat gedaan heeft, of gestemd heeft.

Misschien dat ik mijn stem nog verander, maar heb echt geen idee naar wie.
Ik heb ook nog steeds Dudemeister hoog op mijn lijstje staan, en die heb ik vandaag weer erg weinig gezien of gehoord, laat staan iets toevoegen aan de game.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:49 ----------

Heb even teruggelezen, Jimboo lijkt me geen badguy. Heb wat dingen verkeerd gelezen.

Desondanks zijn Jaap Ja en Imbaatwork voor mij verdachte.

Omdat Imba vandaag zomaar uit het niets kwam melden dat hij op mij stemde ga ik voor hem.

Imbaatwork

Mochten mensen een reden zoeken om op mij te stemmen ga je gang want dan heb ik een reden vanavond na het verhaal te zeggen wat voor r**ards jullie zijn.

Jij was 1 van mijn verdachte, en jaap kwam met de eerste stem op jou.
Dit heeft mij overgehaald om mee te gaan. (voorlopig)
Dit om de stemming weer op gang te helpen, en kijken wie er voor je in de verdediging schieten.
Dit zijn er om precies te zijn 0.
Vandaar mijn twijfel om toch nog vanavond mijn stem te wisselen.

Niemand verdedigt mij nee. Eerste ronde inderdaad niet gestemd, heb al vaker eerste ronde iemand ten onrechte eruit gegooid en als de stemming eenmaal beslist is (zoals in ronde 1, 100 man op starter) waarom zou ik dan stemmen? Ook maar op starter om maar mee te doen met iedereen?

Jij was 1 van mijn verdachte, en jaap kwam met de eerste stem op jou.
Dit heeft mij overgehaald om mee te gaan. (voorlopig)
Dit om de stemming weer op gang te helpen, en kijken wie er voor je in de verdediging schieten.
Dit zijn er om precies te zijn 0.
Vandaar mijn twijfel om toch nog vanavond mijn stem te wisselen.

Ik begin ook wel een beetje te twijfelen, maar als het echt tussen Rob P en jimbooo gaat blijf ik het moeilijke keuze vinden...

Niemand verdedigt mij nee. Eerste ronde inderdaad niet gestemd, heb al vaker eerste ronde iemand ten onrechte eruit gegooid en als de stemming eenmaal beslist is (zoals in ronde 1, 100 man op starter) waarom zou ik dan stemmen? Ook maar op starter om maar mee te doen met iedereen?

Niemand verdedigd je omdat dat ook direct zou opvallen bovendien is er voorlopig nog niets aan het handje voor je dus waarom zouden ze je ook verdedigen.

Als cultist zijnde zou het slimmer zijn nu gewoon doodleuk Jimbooo mee te stemmen waarvan ik er ook een paar verdenk.

Waarom zou het tusen mij en Jimboo gaan? Ik snap niet dat jullie mij inactief noemen terwijl er een stuk of 5 zijn die nog bijna NIKS hebben gepost. Jullie zekere verdenkingen tov mij neigen naar cultisme

Vertrouw rob P nog niet helemaal maar niet genoeg om hem eruit te willen, vooral niet met de enorme verdediging voor hem.
Voorlopig stem ik jaap ja omdat ik maxi wel wat vertrouwen wil gunnen vandaag.

Verdediging voor mij??? waar zie je die dan?

Vertrouw rob P nog niet helemaal maar niet genoeg om hem eruit te willen, vooral niet met de enorme verdediging voor hem.
Voorlopig stem ik jaap ja omdat ik maxi wel wat vertrouwen wil gunnen vandaag.

Met welke rede stem je op mij dan? Maxi stemt op jaap dus stem ik ook maar op jaap? En waaraan heeft maxi dan nu vandaag ineens dat vertrouwen verdiend?

Kans op noodweer en de helft van de treinen rijden al niet meer :mad:

Ik verander mijn stem ff in niemand en ga nog ff goed lezen, want ik denk dat rob p zo slecht nog niet is, aangezien niemand hem verdedigt.

Nu begint iedereen mij wel heel erg na te praten ???

Nu begint iedereen mij wel heel erg na te praten ???

Ik snap ook niet wat dat voor reden is, ooo niemand verdedigd Rob p dus Rob p is goed. Er is toch nog geen aanleiding geweest voor een cultist om Rob p te verdedigen omdat hij nooit voor in de peiling heeft gestaan. Bovendien als ik cultist was zou ik dan gewoon een sluwe stem op jimbooo doen, dat zou bij de burgers niet direct opvallen maar hiermee zou ik Rob p wel verdedigen.

Bovendien is er een leugenaar, dus in feite is het geen gelijkspel, wat op het moment sterk in voordeel van de cultisten is natuurlijk

Ik stem op Biobeast
Ik verdenk hem al langer en hij heeft toch echt geen hint gepost van zijn rol, tegen zijn bewering in. Daarnaast wijst hij constant naar mensen die waarschijnlijk goed zijn (of die als goede rol nu dood zijn).

Ik stem op Biobeast
Ik verdenk hem al langer en hij heeft toch echt geen hint gepost van zijn rol, tegen zijn bewering in. Daarnaast wijst hij constant naar mensen die waarschijnlijk goed zijn (of die als goede rol nu dood zijn).

Jij weet net zo veel van.rollen als ik, maar ik kan t amper volgen want ik ben vaak niet thuis, ik ben altijd bij een ander vandaar;);) jorgyboy was fout gestemd, ging er niet uit door mijn schuld. Dus je lult is de conclusie, zie je zelf niet dat iedere x dat jij veel stemmen krijgt dat er mensen weer gaan switchen? Het is namelijk al de tweede x enkel vandaag.

Jij weet net zo veel van.rollen als ik, maar ik kan t amper volgen want ik ben vaak niet thuis, ik ben altijd bij een ander vandaar;);) jorgyboy was fout gestemd, ging er niet uit door mijn schuld. Dus je lult is de conclusie, zie je zelf niet dat iedere x dat jij veel stemmen krijgt dat er mensen weer gaan switchen? Het is namelijk al de tweede x enkel vandaag.

We horen bijna niks van je.. 10seconde nadat er iemand op jou stemt ben je daar ineens. Verder totaal nog niks tegen je maar valt wel op.

Als je de posts een beetje leest dan besef je dat ik onmogelijk een slechte rol heb. En jij verdenkt naast jordy nog anderen die in mijn ogen zo goed als zeker goed zijn

We horen bijna niks van je.. 10seconde nadat er iemand op jou stemt ben je daar ineens. Verder totaal nog niks tegen je maar valt wel op.

Klopt, ik zat gister 9 TOT 5 op t lab en gisteraaf sportschool, vanochtend 9 TOT 4, kom nu pas thuis door een aanrijding met een persoon. Nogal lastig alles lezen zo, maar ik ben niet te p*ssy om te stemmen. Heeft iemand in godsnaam wel mijn posts gelezen, niemand die mijn hint eindelijk snapt en mijn reden van weinig posten gezien:roflol:

**** dit, ik stem feedback

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 20:40 ----------

Iedereen verdenkt elkaar maar niemand heeft nog een echte hint, beter stemmen we gewoon iemand eruit die inactief is

Terug
Naar boven