IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Ik vindt de club die op Rob P stemt erg culterig. De club de op Jimbooo stemt heeft imo wel goede bedoelingen. Ik zie Jimbooo simpelweg niet als bedreiging. Daster stemt eerst op mij door mij in de burgerrol te duwen, en daarna schuift hij aan bij de Rob P groep. Die actie is imo alleen bedoelt om een wolf te tippen en daarna Rob P er uit te stemmen.
Wie kan mij overtuigen dat Rob P cult is? Waarom wordt er op hem gestemt?
De enige reden die ik heb is dat hij vrij afzijdig gespeeld heeft.
1e rond geen stem uitgebracht volgens mij.
En hij vond het wel heel leuk dat Sid gehangen werd.
Maar het kan best zijn dat ik nu jullie 2 Robs door elkaar aan het halen ben, maar eigenlijk heel weinig zin heb om een heel eind terug te gaan lopen zoeken wie van jullie 2 nou precies wat gedaan heeft, of gestemd heeft.
Misschien dat ik mijn stem nog verander, maar heb echt geen idee naar wie.
Ik heb ook nog steeds Dudemeister hoog op mijn lijstje staan, en die heb ik vandaag weer erg weinig gezien of gehoord, laat staan iets toevoegen aan de game.
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:49 ----------
Heb even teruggelezen, Jimboo lijkt me geen badguy. Heb wat dingen verkeerd gelezen.
Desondanks zijn Jaap Ja en Imbaatwork voor mij verdachte.
Omdat Imba vandaag zomaar uit het niets kwam melden dat hij op mij stemde ga ik voor hem.
Imbaatwork
Mochten mensen een reden zoeken om op mij te stemmen ga je gang want dan heb ik een reden vanavond na het verhaal te zeggen wat voor r**ards jullie zijn.
Jij was 1 van mijn verdachte, en jaap kwam met de eerste stem op jou.
Dit heeft mij overgehaald om mee te gaan. (voorlopig)
Dit om de stemming weer op gang te helpen, en kijken wie er voor je in de verdediging schieten.
Dit zijn er om precies te zijn 0.
Vandaar mijn twijfel om toch nog vanavond mijn stem te wisselen.

waar zie je die dan?