AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Vind ook dat er wat rekening gehouden moet worden voor mensen die niet altijd goed kunnen volgen. Doe zelf ook mijn best maar de examens zijn gedaan en het is echt het ene feest achter het andere. Heeft iemand al een tussenstandje voor vandaag? Ik neig ernaar om op feedback te stemmen. Beetje hetzelfde als de vorige keer, stille cult maybe. Gewoon omdat ik de rest niet echt verdenk. Maxi zit duidelijk wel goed in het spel, zou wel zijn redenering ook wel durven volgen. Ik zie het iig nog , eerst wat voetbal kijken, tegen wanneer moeten de stemmen binnen?

Vind ook dat er wat rekening gehouden moet worden voor mensen die niet altijd goed kunnen volgen. Doe zelf ook mijn best maar de examens zijn gedaan en het is echt het ene feest achter het andere. Heeft iemand al een tussenstandje voor vandaag? Ik neig ernaar om op feedback te stemmen. Beetje hetzelfde als de vorige keer, stille cult maybe. Gewoon omdat ik de rest niet echt verdenk. Maxi zit duidelijk wel goed in het spel, zou wel zijn redenering ook wel durven volgen. Ik zie het iig nog , eerst wat voetbal kijken, tegen wanneer moeten de stemmen binnen?
Tot 22:00 kun je nog stemmen.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 20:44 ----------

Klopt, ik zat gister 9 TOT 5 op t lab en gisteraaf sportschool, vanochtend 9 TOT 4, kom nu pas thuis door een aanrijding met een persoon. Nogal lastig alles lezen zo, maar ik ben niet te p*ssy om te stemmen. Heeft iemand in godsnaam wel mijn posts gelezen, niemand die mijn hint eindelijk snapt en mijn reden van weinig posten gezien:roflol:
Ik ben wel klaar met jou hoor. Altijd maar smoesjes, maar goed ik stel voor dat we feedback eruit stemmen. Dan zien we morgen wel weer verder

Inactieven wegstemmen is onzin.. Kwark schrijft ze er toch uit

Waarmee je wel weer de aandacht wegtrekt van jouw natuurlijk :p. Terwijl de jager er aanhangt door jouw hint :o. Ik weet het ook echt niet zo goed meer, mind**** altijd en zeker in het begin. Ga eens rustig wat verhalen doornemen.

Ik snap overigens niet, waarom niemand nog een hint heeft voor vandaag, kan me niet voorstellen dat kwark geen hints heeft gegeven.

Vind Feedback inderdaad ook wel erg rustig, evenals Dudemeister nog steeds overigens.
Ben geneigd om mijn stem te veranderen en Rop P nog een beurt langer te geloven in zijn onschuld.

Waarmee je wel weer de aandacht wegtrekt van jouw natuurlijk :p. Terwijl de jager er aanhangt door jouw hint :o. Ik weet het ook echt niet zo goed meer, mind**** altijd en zeker in het begin. Ga eens rustig wat verhalen doornemen.
Als je aan het einde van de avond erachter komt dat je wss fout zit, dan moet je toch wat he. Of moet ik het dan zo laten en riskeren dat een actieve goede rol eruit ligt. Dat risico heeft gister met Sid al fout uitgepakt.

Tot 22:00 kun je nog stemmen.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 20:44 ----------

Ik ben wel klaar met jou hoor. Altijd maar smoesjes, maar goed ik stel voor dat we feedback eruit stemmen. Dan zien we morgen wel weer verder

Jonge, als je klaar met me bent en duidelijk mijn hints ontkent ben je niets meer of minder dan cult. Zo niet moet je beter nadenken

Klopt, ik zat gister 9 TOT 5 op t lab en gisteraaf sportschool, vanochtend 9 TOT 4, kom nu pas thuis door een aanrijding met een persoon. Nogal lastig alles lezen zo, maar ik ben niet te p*ssy om te stemmen. Heeft iemand in godsnaam wel mijn posts gelezen, niemand die mijn hint eindelijk snapt en mijn reden van weinig posten gezien:roflol:

Ja man... Whats next? De brug stond open, me accu van me mobiel was leeg? Heb je wel een aantal keer het topic zien lezen en je gaat mij niet vertellen dat je geen pauzes hebt. Vind je dit rondje erg vaag spelen

Jonge, als je klaar met me bent en duidelijk mijn hints ontkent ben je niets meer of minder dan cult. Zo niet moet je beter nadenken
Tuurlijk ben ik klaar met je. Je komt altijd als iemand over je spreekt en de rest van de dag ben je nergens te bekennen.

Ja man... Whats next? De brug stond open, me accu van me mobiel was leeg? Heb je wel een aantal keer het topic zien lezen en je gaat mij niet vertellen dat je geen pauzes hebt. Vind je dit rondje erg vaag spelen
Lieve schat, ik sta altijd online en soms heb ik gelezen. Ik weet niet of je wel eens in het lab hebt gewerkt maar ik heb de afgelopen dagen geen pauzes gehad doordat ik achter liep. Nu in de game, ik verdenk Jou iig niet meer maxi. Wie er overduidelijk cult is kan ik niet vinden

Wat is de tussenstand nu?

vind je al het hele spel beetje verdacht jaap en je stemde op rob p die ik nog niet als slecht zag en ook op sid dacht ik. Heb het volgens mij al vaker beargumenteerd vandaag.

Maar voordat mensen er iets van zeggen dat ik in eht topic zit maar weinig zeg nu.
M'n vriendin is hier.

vind je al het hele spel beetje verdacht jaap en je stemde op rob p die ik nog niet als slecht zag en ook op sid dacht ik. Heb het volgens mij al vaker beargumenteerd vandaag.

Maar voordat mensen er iets van zeggen dat ik in eht topic zit maar weinig zeg nu.
M'n vriendin is hier.

Ja en.. geef er de afstandsbediening en ga weer verder hier.

Nee er is nog meer als dit spel, ik ga ook ff film kijken met me meisje.

Yup ik ben dan ook gaan feesten weer :D. Zou alleen nog graag een stem uitbrengen maar ik weet het gewoon echt niet goed. Niemand die een tussenstandje weet? :p

Als het goed is:

Jaap ja > Rob P
IMBAatwork > Rob P
Daster > Rob P

Lork > Feedback
origineel > Feedback
Jimbooo > Feedback

Maxiamento > Jaap ja
Luc M > Jaap ja
Thielen > Jaap ja

Markrot > Jimbooo
Biobeast > Jimbooo
Lork > Jimbooo

Rob P > IMBAatwork

Rob G > Daster

Wel slecht zo, 4 mensen gelijk dan zal de leugenaar er gebruik van maken en dan is er vanavond gegarandeerd een goede uit gestemd.

Dan switch ik naar Feedback dan wordt er misschien wat duidelijk vindt haar op het moment ook een veiligere keuze.
Twijfel eigenlijk ook over alle 3 de anderen ook wel ergens (ja ik ben erg nuttig dit rondje :().

Ok, toch nog maar eens het verhaal van vandaag door nemen...

Het meisje sliep bij Maxiamento. "Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner." Max de draak?

De monnik heeft de kwade geest gezien. Dat wil dus zeggen dat iemand een hint heeft en dus wéét wie evil is.

?

Heb het ook helaas druk, vind het jammer want mis toch wat conversatie, en heb niet aandachtig de verhalen voor hints kunnen uitpluizen. Cliffs iemand :D Dan stem ik diegeen er niet uit :p

Ok, toch nog maar eens het verhaal van vandaag door nemen...

Het meisje sliep bij Maxiamento. "Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner." Max de draak?

De monnik heeft de kwade geest gezien. Dat wil dus zeggen dat iemand een hint heeft en dus wéét wie evil is.

?

Ik kan bijna niet geloven dat je zo slecht gelezen zou kunnen hebben aangezien 1 regel later ofzo wordt aangegeven dat de draak de geluiden van maxi en de sl*t/meisje hoort en zich gaat wanken :rolleyes:
beetje verdacht.

Inactieven wegstemmen is onzin.. Kwark schrijft ze er toch uit

tenzij ze gewoon reageren op kwark z'n pm's en het dus een strategie is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven