MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ok, toch nog maar eens het verhaal van vandaag door nemen...

Het meisje sliep bij Maxiamento. "Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner." Max de draak?

De monnik heeft de kwade geest gezien. Dat wil dus zeggen dat iemand een hint heeft en dus wéét wie evil is.

?

Ja man en de G van Rob G staat voor gay dragon. Dit is al de vierde keer dat je mij aanwijst ofzo. Loop je op me te geilen? Hé past wel in de context.

Alsof dat überhaupt nog een hint is trouwens :roflol: ... De draak.... Vervolgens me volledige naam. Lekker simpel van je man.

Ja man en de G van Rob G staat voor gay dragon. Dit is al de vierde keer dat je mij aanwijst ofzo. Loop je op me te geilen? Hé past wel in de context.

Rob G is met z'n geweldige leesskills/verdraaiingen wel zichzelf omhoog aan het werken op de meter van mijn verdachtevinderinator

Ok rob, eind van de tekst maar dan nog.

De concentratie van de draak is verstoord. In het huis naast hem hoorde de draak de geisha hard gillend klaarkomen, een geluid waar hij altijd bevrediging van krijgt. Hij houdt het moorden van Remi voor gezien die nacht, en gaat spelen met het menselijke lichaam waar hij in zit.

Tussenstand klopt niet ik heb ook Jaap Ja gestemd

wie wil er een gok wagen en meestemmen op rob g?

begint verleidelijk te worden.

Ik man. Die rob g gedraagt zich wel als een enorme r*tard

wie wil er een gok wagen en meestemmen op rob g?

Rob G heeft nog geen kwaad woord gesproken, speelt objectief, en jij zegt dat ik meer moet beredeneren, en jij blaat deze onzin uit, een gok wagen Rob G waar zit jij met jou verstand jongen, evil jij en niets anders

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 21:43 ----------

Je stem stond niet dik gedrukt.

Had ik door veranderd dankje :D

Rob G heeft nog geen kwaad woord gesproken, speelt objectief, en jij zegt dat ik meer moet beredeneren, en jij blaat deze onzin uit, een gok wagen Rob G waar zit jij met jou verstand jongen, evil jij en niets anders

Hij is wel nu op dezelfde manier tegen maxi bezig zoals hij tegen sid bezig was.
Just sayin'

Ok, toch nog maar eens het verhaal van vandaag door nemen...

Het meisje sliep bij Maxiamento. "Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak op zoek gaat naar de draak of naar een nieuwe coïtuspartner." Max de draak?

De monnik heeft de kwade geest gezien. Dat wil dus zeggen dat iemand een hint heeft en dus wéét wie evil is.

?
Je geeft de draak nu echt duidelijk een hint kerel :roflol:

Als genoeg mensen op rob g stemmen voor 22:00 doe ik dat ook

Vertrouw Rob G ook snel, misschien een nadeel maar toch hij meent het meestal goed. Hij zou het natuurlijk ook goed spelen als cult. Ik ga de mensen volgen die op Feedback stemmen. Kan voor de rest niet echt goeie redenen vinden en ze speelt weer gelijkaardig als het vorige spel. Volgens mij doe ik dan ook niet veel kwaad met mijn stem en zullen de mensen die het wat beter weten deze keer de juiste er wel uitstemmen.

Ik vind het goed als er EEN rob uitgaat, kan dat niet meer voor verwarring zorgen.
Feedback vind ik overigens ook ok gezien ze toch niet meespeelt.

Rob G

Problem Baerelle :trollface:

Whahaha holy shit paranoia hiero.

Feedback is denk ik gewoon een inactieve burger en geen stem waard. Dudemeister/Rob P en Rob G staan erg hoog op mijn verdachtelijstje.

Maar duidelijk. Jaap Ja

Terug
Naar boven